Pakdebal schreef:keffer schreef:Ik dacht juist dat de bruine veel op de cocker leek.... Die staat wel veel hoger op de poten!
De bruine is overigens een teef.
Mijn ouders gaan vanavond kijken/kopen. Mijn vriendin is heel verstandig en kan dit soort beslissingen gewoon niet nemen. Wat nu over 7 jaar.........? Tja .....
Maar nu hebben we de deal dat als het niet werkt bij ons met de kleintjes of de dagelijkse gang van zaken dat hij naar mijn ouders mag. Gaat het hier gewoon zoals verwacht dan komt er bij mijn ouders over een jaar ook een hondje.
Prima volgens mij!
hebben jullie nog gevraagd hoe het nestje zo tot stand is gekomen ?..
want een loopse teef laat je niet " zomaar " los lopen, zodat ze door elke reu gedekt kan worden , ik heb zo mijn twijfels bij kruisingen
.
Volgens mij, je mag het zeggen als het niet zo is, heb jij bij iedere hondenbaas die ook maar een fractie anders denkt dan jijzelf je twijfels
Dan ga je ineens meningen als waarheden verkondigen enzo.
Ik heb een heel serieuze vraag aan je. Wat voor een persoon zou jij eigenlijk geschikt vinden als baasje voor een hond?
Verder OT:
Ik vind je heerlijk nuchter Keffer

komt volgens mij helemaal goed met jullie pupje.
Hier ook 2 kinderen, wel iets ouder toen ze voor het eerst in aanraking kwamen met mijn honden (4 en 5). Tuurlijk vraagt het begeleiding maar ik denk dat het helemaal goed gaat komen.
Alvast gefeliciteerd en veel succes met wachten tot morgen