VEEEEELLL spullen voor je hondje

enz enz enz
Moderator: moderatorteam

Hoe meer zielen etc....Yvettee93 schreef:Mag ik me hier ook aanmelden met mijn ( vandaag geworden ) 11 jarige maltezer reu?:D
welkom en gefeliciteerd.Yvettee93 schreef:Mag ik me hier ook aanmelden met mijn ( vandaag geworden ) 11 jarige maltezer reu?:D

zo klein en dan toch zooo veel spulletjesnathalie71 schreef:Hebben jullie ook:
VEEEEELLL spullen voor je hondje![]()
![]()
![]()
Wat een droppieYvettee93 schreef:Ah ik moest deze foto gewoon even delen, vind hem zo schattig!

patricia schreef:Nathalie ik denk dat ik je nog overtref qua spullen alleen gebruik ik 80% niet (meer).
De kinder/wandelwagen en het opblaasbadje heb ik niet, wel de doggyride.
Ik weet hetnathalie71 schreef:patricia schreef:Nathalie ik denk dat ik je nog overtref qua spullen alleen gebruik ik 80% niet (meer).
De kinder/wandelwagen en het opblaasbadje heb ik niet, wel de doggyride.
![]()
![]()
Wel zonde van al die spullen

Wat Hazel niet gebruikt, kan m'n dochter wel weer gebruikenpatricia schreef: Ik weet het![]()
Maar gebruik jij al die kammen en borstels uit die rieten mand dan?
Na wat miskopen en uitproberen ben ik bij een goede borstel en kam uitgekomen en de rest ligt te verstoffen.
Wat een guitig koppie heeft ze hier, echt een pretbekkie.Marjoleine schreef:
En dan nog even het Fiene-monster

Wordt hier lastig zonder kinderenesenhazel schreef:Wat Hazel niet gebruikt, kan m'n dochter wel weer gebruikenpatricia schreef: Ik weet het![]()
Maar gebruik jij al die kammen en borstels uit die rieten mand dan?
Na wat miskopen en uitproberen ben ik bij een goede borstel en kam uitgekomen en de rest ligt te verstoffen.

Hallo Saartje wat ben jij ook een mooie meid. Je zou hier best passen hoor. Net als je vriendinnetje Fien.Marjoleine schreef:Ik denk eigenlijk dat logee Saartje hier ook wel hoort
Ze is wel een dinges maar ze lijkt toch best op een maltezer. Formaat Havanezer, dat wel
Saar is 8 trouwens.
En dan nog even het Fiene-monster
Het is zo'n lekker dingpatricia schreef:Wat een guitig koppie heeft ze hier, echt een pretbekkie.Marjoleine schreef: En dan nog even het Fiene-monster![]()
Uitgedund met efileerschaar ?Marjoleine schreef:Het is zo'n lekker dingpatricia schreef:Wat een guitig koppie heeft ze hier, echt een pretbekkie.Marjoleine schreef: En dan nog even het Fiene-monster![]()
Alleen die snor, he. Super uitgedund inmiddels maar het ding blijft springen.
Iemand tips, behalve superlijm?
Ik heb geen idee, Xtine, daar heb ik een trimster voorXtine schreef:Uitgedund met efileerschaar ?
Indien ja zal de snor nog meer gaan springen.
Door met een efileerschaar uit te dunnen heb je eventjes het effect dat het haar sluiker valt, maar zodra de korte stukjes groeien duwen deze het haar naar buiten en krijg je nog meer volume.
die van mij hebben amper een snor en baard, dat wil gewoon niet groeien.Marjoleine schreef:Het is zo'n lekker dingpatricia schreef:Wat een guitig koppie heeft ze hier, echt een pretbekkie.Marjoleine schreef: En dan nog even het Fiene-monster![]()
Alleen die snor, he. Super uitgedund inmiddels maar het ding blijft springen.
Iemand tips, behalve superlijm?