Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Enthousiaste baasjes gezocht!
Moderator: moderatorteam
-
floortjee
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 2
Enthousiaste baasjes gezocht!
Hallo!
Mijn naam is Floortje en ik ben nieuw hier! Ik heb mij aangemeld op dit forum omdat ik voor het nieuwe SBS6 televisieprogramma "Beestengeluk" werk. Hierin staan verschillende dieren centraal en hiervoor ben ik op zoek naar mensen met allerlei verschillende soorten huisdieren, variërend van de "standaard" hond en kat tot de wandelende tak en vogelspin.
Wat meer informatie over het programma:
Het doel van Beestengeluk is om de mensen thuis een indruk te geven van allerlei verschillende soorten (huis)dieren. Enthousiaste baasjes komen met hun dier naar onze boerderij en vertellen daar waarom hun dier zo bijzonder is. Piet Hellemans is onze zogeheten “dierengelukzoeker”. Hij zal informatie en interessante feitjes over het diersoort vertellen om de diereneigenaar en de kijker thuis meer informatie te geven over het dier in het algemeen. Op deze manier kan er dus worden gezocht naar het geluk van het dier. Je zou het programma een soort informatief consumentenprogramma kunnen noemen, waarin het welzijn van de dieren voorop staat.
Ik ben eigenlijk op zoek naar allerlei verschillende dieren, maar nu met name naar verschillende hondenrassen (vandaar mijn aanmelding op dit forum). Je komt dan met je huisdier naar de opnames en vertelt daar waarom jouw huisdier zo bijzonder is, waarom je voor dit huisdier gekozen hebt, waarom je trots op hem/haar bent, etc. Het is onze bedoeling om het geluk van het dier te communiceren en nadrukkelijk uit te leggen hoe er het beste voor een bepaald diersoort moet worden gezorgd. We kijken daarbij voornamelijk naar wat een dier van oorsprong nodig heeft.
Zondag 14 juli hebben we onze eerste draaidag gehad en dit is erg goed en leuk verlopen. Op www.facebook.com/beestengeluk staan een aantal foto’s en andere updates over deze draaidag en het programma.
De volgende opnames zullen plaatsvinden in Amersfoort op zondag 18 augustus. Ik vroeg me af of er iemand interesse heeft om bij deze opnames met huisdier aanwezig te zijn en zijn/haar passie te delen met de kijkers? Je kunt dan een mailtje sturen naar beestengeluk@stokviscontent.nl. Ook als je andere huisdieren hebt of andere mensen kent die interesse hebben om mee te werken, mail gerust!
Met vriendelijke groet,
Floortje Bökkerink
Mijn naam is Floortje en ik ben nieuw hier! Ik heb mij aangemeld op dit forum omdat ik voor het nieuwe SBS6 televisieprogramma "Beestengeluk" werk. Hierin staan verschillende dieren centraal en hiervoor ben ik op zoek naar mensen met allerlei verschillende soorten huisdieren, variërend van de "standaard" hond en kat tot de wandelende tak en vogelspin.
Wat meer informatie over het programma:
Het doel van Beestengeluk is om de mensen thuis een indruk te geven van allerlei verschillende soorten (huis)dieren. Enthousiaste baasjes komen met hun dier naar onze boerderij en vertellen daar waarom hun dier zo bijzonder is. Piet Hellemans is onze zogeheten “dierengelukzoeker”. Hij zal informatie en interessante feitjes over het diersoort vertellen om de diereneigenaar en de kijker thuis meer informatie te geven over het dier in het algemeen. Op deze manier kan er dus worden gezocht naar het geluk van het dier. Je zou het programma een soort informatief consumentenprogramma kunnen noemen, waarin het welzijn van de dieren voorop staat.
Ik ben eigenlijk op zoek naar allerlei verschillende dieren, maar nu met name naar verschillende hondenrassen (vandaar mijn aanmelding op dit forum). Je komt dan met je huisdier naar de opnames en vertelt daar waarom jouw huisdier zo bijzonder is, waarom je voor dit huisdier gekozen hebt, waarom je trots op hem/haar bent, etc. Het is onze bedoeling om het geluk van het dier te communiceren en nadrukkelijk uit te leggen hoe er het beste voor een bepaald diersoort moet worden gezorgd. We kijken daarbij voornamelijk naar wat een dier van oorsprong nodig heeft.
Zondag 14 juli hebben we onze eerste draaidag gehad en dit is erg goed en leuk verlopen. Op www.facebook.com/beestengeluk staan een aantal foto’s en andere updates over deze draaidag en het programma.
De volgende opnames zullen plaatsvinden in Amersfoort op zondag 18 augustus. Ik vroeg me af of er iemand interesse heeft om bij deze opnames met huisdier aanwezig te zijn en zijn/haar passie te delen met de kijkers? Je kunt dan een mailtje sturen naar beestengeluk@stokviscontent.nl. Ook als je andere huisdieren hebt of andere mensen kent die interesse hebben om mee te werken, mail gerust!
Met vriendelijke groet,
Floortje Bökkerink
-
nathalie71
Re: Enthousiaste baasjes gezocht!
Welkom!
Ohhh...bijzondere huis dieren??
Iemand op het forum heeft reuzen slakken
Ben benieuwd wie er mee doen.
Ik niet want ik ga niet mijn verhaal over Vlinder op tv vertellen.Dat zou dan over haar vorige baasjes ook gaan en zo iets vind ik niet kunnen op tv.
Ohhh...bijzondere huis dieren??
Iemand op het forum heeft reuzen slakken
Ben benieuwd wie er mee doen.
Ik niet want ik ga niet mijn verhaal over Vlinder op tv vertellen.Dat zou dan over haar vorige baasjes ook gaan en zo iets vind ik niet kunnen op tv.
-
floortjee
- geregistreerd lid
Reuzenslakken hebben we al een keer gehad! Hier ben ik dus niet direct nog een keer naar op zoek... Maar alle tips zijn welkom hoor!
- Lisette1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
- Aantal honden: 3
Ík weet zeker dat mijn amazonepapegaai zijn repertoire wel wil komen laten horen, maar ik zit er zelf niet zo op te wachten om met mijn knar op tv te komen
Welkom op het forum trouwens!
Welkom op het forum trouwens!
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
Groeit met een kus,
-
S@ndr@
- Zeer actief
welkom en succes 
- Jeannettebo
- Zeer actief
-
floortjee
- geregistreerd lid
Een amazonepapegaai zouden we dan weer wel heel graag in het programma willen...! Kun je er over nadenken Lisette of je misschien met hem/haar naar de opnames wilt komen op 18 augustus? 
- JYBD
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
- Aantal honden: 1
Ik lees mee,.... 
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

-
JBK
Ik heb een huis, tuin en keuken Golden Retriever. Weinig speciaal aan, maar voor mij juist heel erg speciaal 
-
floortjee
- geregistreerd lid
Een golden retriever zou ik ook erg leuk vinden! Als je interesse hebt of meer info wilt, mail me dan even op beestengeluk@stokviscontent 
- Lisette1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
Mag ik dan een zak over mijn hoofd trekken?floortjee schreef:Een amazonepapegaai zouden we dan weer wel heel graag in het programma willen...! Kun je er over nadenken Lisette of je misschien met hem/haar naar de opnames wilt komen op 18 augustus?
Ik zal er over nadenken.
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Groeit met een kus,
-
JBK
Ik mail je even 
- Bruce-Roxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder & Chihuahua X Jack-russell
Welkom op het forum!
Hier wel samen een leuk stel, maar of en mechel en een kleine kruising apart nou zo bijzonder zijn? Hoewel ze voor mij natuurlijk de meest geweldige beesten op aarde zijn
Hier wel samen een leuk stel, maar of en mechel en een kleine kruising apart nou zo bijzonder zijn? Hoewel ze voor mij natuurlijk de meest geweldige beesten op aarde zijn
Bruce 20-03-2010 Roxy 11-05-2011
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
floortjee schreef:Het doel van Beestengeluk is om de mensen thuis een indruk te geven van allerlei verschillende soorten (huis)dieren. Enthousiaste baasjes komen met hun dier naar onze boerderij en vertellen daar waarom hun dier zo bijzonder is. Piet Hellemans is onze zogeheten “dierengelukzoeker”. Hij zal informatie en interessante feitjes over het diersoort vertellen om de diereneigenaar en de kijker thuis meer informatie te geven over het dier in het algemeen. Op deze manier kan er dus worden gezocht naar het geluk van het dier. Je zou het programma een soort informatief consumentenprogramma kunnen noemen, waarin het welzijn van de dieren voorop staat.
Ik had hier toch een foto van 'dokter Piet' bij geplakt. Volgens mij had hij nogal wat fans én is nog steeds vrijgezel.

- Jeannettebo
- Zeer actief

- Bruce-Roxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder & Chihuahua X Jack-russell
Ohhh hij is die dierenarts van dat tv programma (over dierenartsen dus
) Ik vond hem wel altijd de leukste van dat programma!
Bruce 20-03-2010 Roxy 11-05-2011
-
Safari
Hier een lelijke 1 ogige Spaanse zwerver. Ook een Mops maar daar ga ik zeker niet van vertellen hoe leuk, lief en geweldig hij is. 
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Hahah eigenlijk zou ik wel willen dat een andere poedeleigenaar vertelt hoe leuk en onnuftig poedels meestal zijn. Mensen hebben zo'n slecht beeld van ze en ze zijn zo leuk.....
- Lief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
- Contacteer:
Ik hoef niet bij dokter Piet, maar kan me wel voorstellen dat dat een extra stimulans vormt voor een aantal om toch te gaan.
- Romy_
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer
Ik zou Bakkie ook wel in dat programma willen zien! Vrij nemen Nanna! Of Glenn met z'n Hollywood charmes.. dit is zn tijd om door te breken!
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
Ik heb een probleemherder uit het asiel, maar die doe ik zo'n studio niet aan.
Mijn 3-potige kat zou het daarentegen wel gezellig vinden.
Mijn 3-potige kat zou het daarentegen wel gezellig vinden.
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Ik heb 5 honden, maar geen andere dieren, dus dat zal wel niet zijn wat je zoekt. Welkom trouwens!
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- *Esther
- Zeer actief
Ja, jij zegt het al. En het was jouw idee, dus gáánMiezemuis schreef:Hahah eigenlijk zou ik wel willen dat een andere poedeleigenaar vertelt hoe leuk en onnuftig poedels meestal zijn. Mensen hebben zo'n slecht beeld van ze en ze zijn zo leuk.....
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Welkom hier!
Het gaat vast wel lukken om een aantal baasjes te vinden
Boomer is natuurlijk ook heel bijzonder
maar een kruising 
Het gaat vast wel lukken om een aantal baasjes te vinden
Boomer is natuurlijk ook heel bijzonder
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
ANDERE zei ik*Esther schreef:Ja, jij zegt het al. En het was jouw idee, dus gáánMiezemuis schreef:Hahah eigenlijk zou ik wel willen dat een andere poedeleigenaar vertelt hoe leuk en onnuftig poedels meestal zijn. Mensen hebben zo'n slecht beeld van ze en ze zijn zo leuk.....
- lieveheersbeestje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
Jullie worden op jullie wenken bediend. Prana's vriendje (een middenslag poedel en seizurehond) heeft zijn beste poedelbeentje voor gezet tijdens de eerste opnamedag.Miezemuis schreef:ANDERE zei ik*Esther schreef:Ja, jij zegt het al. En het was jouw idee, dus gáánMiezemuis schreef:Hahah eigenlijk zou ik wel willen dat een andere poedeleigenaar vertelt hoe leuk en onnuftig poedels meestal zijn. Mensen hebben zo'n slecht beeld van ze en ze zijn zo leuk.....

------Groetjes Prana-----
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Vlo is ook bijzonder...die heeft zes jaar lang bij een broodfokster gezeten en heeft nu bij ons de zomer van zijn leven
Ik heb alleen cameravrees
Ik heb alleen cameravrees

-
Frolic
Ik heb een Slowaakse Staande Ruwhaar pup. Ga er jachttraining mee doen en start in september met de PAWS workshops van het KNGF. Lijkt me leuk om zo'n opnamedag eens mee te maken. Denk ik 
- *Esther
- Zeer actief
Ah, dat is helemaal goed!lieveheersbeestje83 schreef:Jullie worden op jullie wenken bediend. Prana's vriendje (een middenslag poedel en seizurehond) heeft zijn beste poedelbeentje voor gezet tijdens de eerste opnamedag.Miezemuis schreef:ANDERE zei ik*Esther schreef:Ja, jij zegt het al. En het was jouw idee, dus gáánMiezemuis schreef:Hahah eigenlijk zou ik wel willen dat een andere poedeleigenaar vertelt hoe leuk en onnuftig poedels meestal zijn. Mensen hebben zo'n slecht beeld van ze en ze zijn zo leuk.....
Die zijn samen ook een topduo, kunnen wij niet aan tippen
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
Abel?
Mijn top hond leeft helaas niet meer.
Wel een nieuwe lieverd maar die breekt de studio af denk ik.
Ze doet dat wel heel bijzonder denk ik maar dat is niet wat je zoekt denk ik :p
Edit: oh en mijn vader heeft axolotl's
Mijn top hond leeft helaas niet meer.
Wel een nieuwe lieverd maar die breekt de studio af denk ik.
Ze doet dat wel heel bijzonder denk ik maar dat is niet wat je zoekt denk ik :p
Edit: oh en mijn vader heeft axolotl's
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13