Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Enthousiaste baasjes gezocht!
Moderator: moderatorteam
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Re: Enthousiaste baasjes gezocht!
Ik heb een aparte hond, een puli. En een Csiva. Voor mij een heel bijzonder hondje. En nog een Luca, knuffelmannetje 
-
JBK
Ik heb netjes een reactie gekregen en ga morgen gelijk even het formulier mailen.
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik heb ook netjes een reactie gekregen.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Lisette1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
- Aantal honden: 3
Ik ben nog steeds even aan het nadenken.
Mijn papegaai zou het wel reuze leuk en interessant vinden denk ik.
Mijn papegaai zou het wel reuze leuk en interessant vinden denk ik.
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
- Irta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xHH
Oh, ik weet een goede kandidaat; de hollandse herder! Bij de meeste mensen niet bekend want vrij "zeldzaam", maar oh zo leuk en ook nog prachtig mooi ook
En in 3 varieteiten; kort-, lang- en ruwhaar, met alledrie net weer een beetje een ander karakter. Genoeg over te vertellen dus!
- esenhazel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
Ik stem ook op BakkieRomy_ schreef:Ik zou Bakkie ook wel in dat programma willen zien! Vrij nemen Nanna! Of Glenn met z'n Hollywood charmes.. dit is zn tijd om door te breken!
-
floortjee
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Mijn excuses! Ik probeer iedereen altijd een reactie te sturen, maar jouw berichtje is er tussen door geglipt denk ik... Sorry daarvoor, niet zo netjes inderdaad. Reuzenslakken heb ik inderdaad al gevonden voor de afgelopen opnamedag. Als je interesse hebt om met andere dieren langs te komen zou ik het heel leuk vinden als je er bij bent! De volgende opnames zijn op zondag 18 augustus, maar ook in september en oktober hebben we nog draaidagen (altijd op zondagen).lor1_1984 schreef:Alles leuk en wel, ik had op het slakkenforum op je oproep gereageerd en tot op heden geen reactie of wat dan ook gekregen.
Ik moest viavia horen dat jullie al iemand hadden gevonden, maar op het SF zelf is er nergens een update of wat dan ook hierover geplaatst.
Niet netjes.
-
floortjee
- geregistreerd lid
Blijkbaar zijn er nogal wat fans op dit forum van jouw hond(en)Nanna schreef:Ik heb best een speciale hond, een Puli.
Maar die datum is voor mij helaas een werkweekend....
-
floortjee
- geregistreerd lid
- Nog even voor de duidelijkheid aan iedereen: 18 augustus is niet onze enige draaidag! Er komen er nog meer aan in september en oktober, altijd op zondag. Als je interesse hebt, mail me alsjeblieft even op beestengeluk@stokviscontent.nl. Dan heb ik een duidelijker overzicht van reacties en geïnteresseerden dan op het forum
- Verder is elk dier welkom, als het baasje er maar met liefde en passie over vertelt (vandaar de oproep "enthousiaste" baasjes gezocht). Dus of je hond nou van de straat geplukt is, 100 schoonheidsprijzen heeft gewonnen of gewoon een simpele "huis"hond is; ze zijn allemaal even leuk voor Beestengeluk! Ook elk ander dier is welkom: katten, wandelende takken, hamsters, vogels, etc...
- Last but not least, iets wat ook wel leuk is om hier te vermelden omdat jullie over het algemeen enthousiast reageren. Beestengeluk heeft ook het item "De Geluksvogel":
"In het item De Geluksvogel wordt een wens in vervulling gebracht. Iemand die al heel lang een huisdier wilt maar dit niet eerder kon bewerkstelligen, om welke reden dan ook, wordt door Piet Hellemans verrast. Piet gaat samen met hem/haar het dier uitkiezen, de juiste voeding aanschaffen, de leefomgeving voor het dier creëren en Piet zal hem/haar inlichtingen geven over het houden van dit dier. Zo wordt de wens van de persoon in kwestie werkelijkheid én zorgen wij ervoor dat het beestengeluk voorop staat.
Weet jij iemand die het verdient om door Piet te worden verrast? Geef hem/haar dan op door een mailtje te sturen naar beestengeluk@stokviscontent.nl. Let er wel op dat voor De Geluksvogel iemand wordt verrast. Deze persoon mag dus niet weten dat hij/zij is opgegeven!"
- Verder is elk dier welkom, als het baasje er maar met liefde en passie over vertelt (vandaar de oproep "enthousiaste" baasjes gezocht). Dus of je hond nou van de straat geplukt is, 100 schoonheidsprijzen heeft gewonnen of gewoon een simpele "huis"hond is; ze zijn allemaal even leuk voor Beestengeluk! Ook elk ander dier is welkom: katten, wandelende takken, hamsters, vogels, etc...
- Last but not least, iets wat ook wel leuk is om hier te vermelden omdat jullie over het algemeen enthousiast reageren. Beestengeluk heeft ook het item "De Geluksvogel":
"In het item De Geluksvogel wordt een wens in vervulling gebracht. Iemand die al heel lang een huisdier wilt maar dit niet eerder kon bewerkstelligen, om welke reden dan ook, wordt door Piet Hellemans verrast. Piet gaat samen met hem/haar het dier uitkiezen, de juiste voeding aanschaffen, de leefomgeving voor het dier creëren en Piet zal hem/haar inlichtingen geven over het houden van dit dier. Zo wordt de wens van de persoon in kwestie werkelijkheid én zorgen wij ervoor dat het beestengeluk voorop staat.
Weet jij iemand die het verdient om door Piet te worden verrast? Geef hem/haar dan op door een mailtje te sturen naar beestengeluk@stokviscontent.nl. Let er wel op dat voor De Geluksvogel iemand wordt verrast. Deze persoon mag dus niet weten dat hij/zij is opgegeven!"
- Ayronna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 1
Ik heb ratten, muizen en een slang plus een hond (Bordercollie). En ik kan er nog enthousiast over vertellen ook. Ik heb alleen weinig zin om op tv te komen
Ik ben heel benieuwd naar het programma, dat dan weer wel
Ik ben heel benieuwd naar het programma, dat dan weer wel
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Dat was mijn dierenarts toen ik nog in Amsterdam woonde! Echt een leuke vent, superlief met Gollum die hem altijd helemaal aflebberdeRosita Compagner schreef:floortjee schreef:Het doel van Beestengeluk is om de mensen thuis een indruk te geven van allerlei verschillende soorten (huis)dieren. Enthousiaste baasjes komen met hun dier naar onze boerderij en vertellen daar waarom hun dier zo bijzonder is. Piet Hellemans is onze zogeheten “dierengelukzoeker”. Hij zal informatie en interessante feitjes over het diersoort vertellen om de diereneigenaar en de kijker thuis meer informatie te geven over het dier in het algemeen. Op deze manier kan er dus worden gezocht naar het geluk van het dier. Je zou het programma een soort informatief consumentenprogramma kunnen noemen, waarin het welzijn van de dieren voorop staat.
Ik had hier toch een foto van 'dokter Piet' bij geplakt. Volgens mij had hij nogal wat fans én is nog steeds vrijgezel.
Hij heeft zelf een zwarte Lab.
- Messi
- Actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua
Jammer, ik krijg mijn chihuahua pup pas in september. Anders had ik vast graag verteld hoe leuk en lief (of niet..) hij is 
- Messi
- Actief
Jammer, ik krijg mijn chihuahua pup pas in september. Anders had ik vast graag verteld hoe leuk en lief (of niet..) hij is 
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Ik heb een Saarlooswolfhond. Geen idee of dat bijzonder genoeg is
Mij lijkt zo'n opname dag wel interessant om mee te maken een keer
- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
Er valt in ieder geval ook veel te vertellen over ze, buiten dat ze erg mooi zijnflamme schreef:Ik heb een Saarlooswolfhond. Geen idee of dat bijzonder genoeg is![]()
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
-
JBK
Oe, tegelijk met mij dan? Lijkt me supergezellig!flamme schreef:Ik heb een Saarlooswolfhond. Geen idee of dat bijzonder genoeg is![]()
-
Safari
Ik zou me gewoon aanmelden Flamme.flamme schreef:Ik heb een Saarlooswolfhond. Geen idee of dat bijzonder genoeg is![]()
-
floortjee
- geregistreerd lid
JBK schreef:Oe, tegelijk met mij dan? Lijkt me supergezellig!flamme schreef:Ik heb een Saarlooswolfhond. Geen idee of dat bijzonder genoeg is![]()
Dat is te realiseren hoor, dat jullie samen op de draaidag zijn. Als flamme dit ook leuk lijkt en ook bij de opnames van zondag 18 augustus aanwezig wilt zijn, kun je dan even een mailtje naar mij sturen op beestengeluk@stokviscontent.nl? Meld er dan wel even bij dat jij degene bent die samen met de Golden Retriever wilt
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Haha wat een leuke reacties!! Ik wil graag de uitzenddata horen tzt hoor!! Wil al die forumhondjes wel zien!!
Ik hoef zelf niet met m'n dikke kop op tv, al zouden Cena en Henk het reuze interessant vinden!
Ik hoef zelf niet met m'n dikke kop op tv, al zouden Cena en Henk het reuze interessant vinden!
RIP Cena
- JYBD
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
Ik heb hier aardig wat rondlopen, -vliegen, -kruipen, -zwemmen maar pieker er niet over om de kijkcijfers omlaag te jagen door zelf op de buis te verschijnen. 
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
floortjee schreef:JBK schreef:Oe, tegelijk met mij dan? Lijkt me supergezellig!flamme schreef:Ik heb een Saarlooswolfhond. Geen idee of dat bijzonder genoeg is![]()
Dat is te realiseren hoor, dat jullie samen op de draaidag zijn. Als flamme dit ook leuk lijkt en ook bij de opnames van zondag 18 augustus aanwezig wilt zijn, kun je dan even een mailtje naar mij sturen op beestengeluk@stokviscontent.nl? Meld er dan wel even bij dat jij degene bent die samen met de Golden Retriever wilt
Heb een mailtje gestuurd
Oh griebels, mijn voluptueus hoofd komt misschien op tv
-
JBK
Joh, mijn voluptueuze lichaam (ofwel vadsige lijf) staat pontificaal op facebook bij foto's van de training. Heel blij ben ik er niet mee.flamme schreef:floortjee schreef:JBK schreef:Oe, tegelijk met mij dan? Lijkt me supergezellig!flamme schreef:Ik heb een Saarlooswolfhond. Geen idee of dat bijzonder genoeg is![]()
Heb een mailtje gestuurdmaar had de reactie van JBK nog niet gelezen. Ik doe er even een mailtje achteraan
![]()
Oh griebels, mijn voluptueus hoofd komt misschien op tvdoe maar gewoon Taran heel veel filmen dan.
Maar dan gaan we samen voluptueuzen
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
Ik voel een nieuw programma aankomenJBK schreef: Maar dan gaan we samen voluptueuzen
Ik ga even de lijst invullen
-
JBK
flamme schreef:Ik voel een nieuw programma aankomenJBK schreef: Maar dan gaan we samen voluptueuzenbig girls great dogs
![]()
Motto; Honden perfect op gewicht, nu de vrouwen nog
- Laura-V
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden!
- Aantal honden: 0
Wat ontzettend leuk! Ben erg benieuwd naar het programma, zal het dan ook zeker gaan kijken.
Zelf heb ik alleen twee gerbils (op mijn studentenkamer) die ik hiermee denk ik geen plezier ga doen.
En verder nog twee katten bij m'n moeder, die overigens echt geweldig lief zijn en zo aanhankelijk als honden.
Maar ik hoef zelf niet per se op televisie. Laat het mooi aan anderen over!
Zelf heb ik alleen twee gerbils (op mijn studentenkamer) die ik hiermee denk ik geen plezier ga doen.
En verder nog twee katten bij m'n moeder, die overigens echt geweldig lief zijn en zo aanhankelijk als honden.
Maar ik hoef zelf niet per se op televisie. Laat het mooi aan anderen over!
-
nomo
- Zeer actief
Wat leuk al die forumhondjes die erbij zijn! Ik ben erg benieuwd naar het programma. Heb zelf een ontzettend leuke, lieve en voor mij oh zo speciale hond, maar hoef ook niet zo nodig met mijn hoofd op tv. Ga wel naar de anderen kijken 
- Plumeau
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 leen-shelties en 1 leen-collie
Ik hoef niet op TV, maar dit lijkt me wel een super leuk concept waar Salina en ik ook wel in passenflamme schreef:Ik voel een nieuw programma aankomenJBK schreef: Maar dan gaan we samen voluptueuzenbig girls great dogs
![]()
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Dit is natuurlijk de gelegenheid om de Hollandse Herder te promotenIrta schreef:Oh, ik weet een goede kandidaat; de hollandse herder! Bij de meeste mensen niet bekend want vrij "zeldzaam", maar oh zo leuk en ook nog prachtig mooi ookEn in 3 varieteiten; kort-, lang- en ruwhaar, met alledrie net weer een beetje een ander karakter. Genoeg over te vertellen dus!
Verder verdwijn ik weer, no way dat ik met mijn kop op t.v. ga
- Messi
- Actief
Ik heb ook gemaild.. Heb nog niet eens een hond
Hahaha!!!
- Messi
- Actief
1 september is de eerste uitzending, op zondag. Stond op fb!