Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
Mich_San
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 1
Voorstellen
Hoi Allemaal even voorstellen,
Wij zijn een gezin met 3 kinderen, 2 al wat ouder en vaak niet thuis en 1 kind van 4 jaar en we hebben een rottweiler van 3 jaar oud. En we zijn op zoek naar hulp met onze hond vanwege behoorlijke problemen. Vandaar onze aanmelding bij deze site.
Groeten Mich en San,
Wij zijn een gezin met 3 kinderen, 2 al wat ouder en vaak niet thuis en 1 kind van 4 jaar en we hebben een rottweiler van 3 jaar oud. En we zijn op zoek naar hulp met onze hond vanwege behoorlijke problemen. Vandaar onze aanmelding bij deze site.
Groeten Mich en San,
- Messi
- Actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua
Re: Voorstellen
Welkom hier. Hier ben je aan het juiste adres. Wel wil ik graag nog zeggen dat als de problemen echt ernstig zijn, het misschien verstandig is er een professional bij te halen.
- Sarah5
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle - Aantal honden: 2
Welkom op het hondenforum. Ik hoop dat je hier snel bruikbare tips zult vinden. Maar ik sluit me wel bij Messi aan.
Er zijn veel goede GT's (gedragstherapeuten voor honden) die jullie beter en sneller kunnen helpen. Misschien kan je hier in elk geval ook tips opdoen voor een goede GT bij jullie in de buurt.
Er zijn veel goede GT's (gedragstherapeuten voor honden) die jullie beter en sneller kunnen helpen. Misschien kan je hier in elk geval ook tips opdoen voor een goede GT bij jullie in de buurt.
-
Mich_San
- nieuw lid
dank je.
We zijn idd op zoek naar een goede trainer of naar een nieuw huis voor onze hond.
Wij twijfelen er aan of onze hond na training wel te vertrouwen is in de aanwezigheid van onze dochter.
We zijn idd op zoek naar een goede trainer of naar een nieuw huis voor onze hond.
Wij twijfelen er aan of onze hond na training wel te vertrouwen is in de aanwezigheid van onze dochter.
-
Mich_San
- nieuw lid
En ja de problemen zijn vrij ernstig.
- Onze dochter corrigeren. (echt happen afgelopen week tand door de lip omdat ze een stalen muilkorf om had)
- aangelijnd uitvallen naar andere honden (nog nooit problemen gehad als ze los liep maar dat is ook wel een hele tijd geleden geweest dat ze los liep)
- uitvallen naar andere mensen (met name als ze haar aankijken)
Naar ons luistert ze thuis goed en buiten ook zolang er geen "bedreigingen" in de buurt zijn.
- Onze dochter corrigeren. (echt happen afgelopen week tand door de lip omdat ze een stalen muilkorf om had)
- aangelijnd uitvallen naar andere honden (nog nooit problemen gehad als ze los liep maar dat is ook wel een hele tijd geleden geweest dat ze los liep)
Naar ons luistert ze thuis goed en buiten ook zolang er geen "bedreigingen" in de buurt zijn.
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Welkom hier!
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Sarah5
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle - Aantal honden: 2
Dat klinkt wel als een pittig probleem ja...Mich_San schreef:En ja de problemen zijn vrij ernstig.
Je kan het beste een nieuw topic openen en daar je vraag stellen. In een voorstel topic leest niet iedereen en die is eigenlijk ook echt voor het voorstellen bedoeld.
-
Mich_San
- nieuw lid
Morgen naar Rottweiler Rescue Nederland.