Ik ben Soley, woon in het zuiden van het land, en heb me aangemeld omdat wij inmiddels, anderhalf jaar na het overlijden van onze lieve Rottweilerkruising op zoek zijn naar een nieuwe hond. Ik heb gemerkt dat ik tijdens het googelen vaak op deze pagina uitkom, en dan kan ik me net zo goed even aanmelden
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nog een voorsteller!
Moderator: moderatorteam
-
soley
- geregistreerd lid
Nog een voorsteller!
Hallo allemaal,
Ik ben Soley, woon in het zuiden van het land, en heb me aangemeld omdat wij inmiddels, anderhalf jaar na het overlijden van onze lieve Rottweilerkruising op zoek zijn naar een nieuwe hond. Ik heb gemerkt dat ik tijdens het googelen vaak op deze pagina uitkom, en dan kan ik me net zo goed even aanmelden
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
Re: Nog een voorsteller!
Welkom hier.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Welkom hier, succes met de zoektocht!
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Irta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xHH
- Aantal honden: 2
Welkom
Succes met het vinden van de juiste pup, geniet er van 
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
- Sarah5
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle - Aantal honden: 2
Welkom op het hondenforum!
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Khyrania
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Friese stabij x Herder x Keeshond
Welkom
Ik hoop dat je een leuke pup kan vinden hier ^^
No worries, be happy
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Welkom!
- nelleke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): langhaar duitse herder en een kater
Welkom Soley, succes met je zoektocht. Waar gaan je wensen naar uit?

Neeltje
-
soley
- geregistreerd lid
Dank voor het welkom!
@Nelleke, een wat groter formaat hond is het enige waar we vrij stevig aan vasthouden. Geen kleine hondjes, minimaal het formaat van een Toller, liefst iets groter nog, maar het hoeft ook weer geen half kalf te zijn
We zijn nu aan het rondkijken her en der, asiels, herplaatsingsmogelijkheden. Een paar interessante opties gezien, o.a. golden retriever kruising, herdershond en toch weer de rottweilerkruising.
Onze vorige hond kwam uit het asiel (als pup al) was een kruising tussen een Rottweiler en LabradorXMechelse Herder. Een ontzettende lieverd!
We hebben geen haast, dochter is bijna drie en hoe ouder zij is, hoe makkelijker uitleggen wat ze wel en niet mag met de hond. Nu is ze wel honden gewend, ook van het lompe soort, maar toch.
Tips altijd welkom! Ik speur heel internet af, we zijn een paar keer wezen kijken, maar er was of geen klik, of het asiel in kwestie was zo'n drama, dat we het niet aandurfden. Gelukkig dat nog maar 1 keer gehad.
@Nelleke, een wat groter formaat hond is het enige waar we vrij stevig aan vasthouden. Geen kleine hondjes, minimaal het formaat van een Toller, liefst iets groter nog, maar het hoeft ook weer geen half kalf te zijn
We zijn nu aan het rondkijken her en der, asiels, herplaatsingsmogelijkheden. Een paar interessante opties gezien, o.a. golden retriever kruising, herdershond en toch weer de rottweilerkruising.
Onze vorige hond kwam uit het asiel (als pup al) was een kruising tussen een Rottweiler en LabradorXMechelse Herder. Een ontzettende lieverd!
We hebben geen haast, dochter is bijna drie en hoe ouder zij is, hoe makkelijker uitleggen wat ze wel en niet mag met de hond. Nu is ze wel honden gewend, ook van het lompe soort, maar toch.
Tips altijd welkom! Ik speur heel internet af, we zijn een paar keer wezen kijken, maar er was of geen klik, of het asiel in kwestie was zo'n drama, dat we het niet aandurfden. Gelukkig dat nog maar 1 keer gehad.