ik wil niet met mijn kop op tv, gaat het scherm stuk.
en ik denk dat mika daar ook zo over denkt.
Moderator: moderatorteam
lor1_1984 schreef:Ook ik heb de uitnodiging ontvangen.
Ik ga kijken of de draagmand van Mowgli op het trolley-onderstel past, scheelt weer sjouwen.
Vrees alleen wel dat ze de boel bij elkaar blèrt, want mandje = dierenarts = niet leuk.

Is zij de enige die gefilmd is? Ben ook benieuwdJBK schreef:Ben inmiddels thuis! Was een superleuke dag, we werden goed verzorgd door de crew!
Was ook heel gezellig met Natas, Naomi en Taran. De honden waren aan elkaar gewaagd
Ben erg benieuwd naar de opnamen van Natas
Wat leuk! Loraine herken ik ook wel als ze op tv is, denk ik. Naar welke zender moet ik kijken, vanaf welke datum, en hoe laat?JBK schreef:Nee, lor met cijfertjes (ik weet haar nick niet) en ik ook
En op welke dagen vallen die data, en hoe laat is het dan ongeveer? Ik ga beslist niet de hele avond op 8 september naar SBS kijken hoorJBK schreef:Sbs6, en wij zouden in aflevering 2,3 of 4 zitten.
Vanaf 1 september wordt het uitgezonden dus ergens in tussen 8, 15 of 22 september.
Nee weet ik niet.JBK schreef:Het zijn zondagen, weet eerlijk gezegd niet hoe laat maar zodra ik het weet zet ik het hier, maar misschien weet Natas het wel?
Jaaa, met voldoende mensen die er langs lopen om even flink uit te scheldenJion schreef:Mijn honden zouden graag een afgezet stuk bos waarin veel konijnen wonen hebben.
Sssst!lor1_1984 schreef:Sanne, ik denk dat jijzelf ook wel een bezoekje wil van Piet.
Voor een man is hij niet verkeerd.

Oh echt! Oh ik ga kijken! Leuk!JBK schreef:De opzet van het programma is ook om info te delen over de meer en minder voorkomende dieren. Daarin kun je nu eenmaal niet alles naar voren laten komen.
Ik had helaas ook niet veel inbreng maar de meeste info die hij deelde, was wel juist. Behalve dat mijn Golden geen overeter is, maar toegegeven, veel retrievers blijven eten![]()
Wij komen overigens in de uitzending van komende zondag, ben vandaag gebeld dat we erin zitten.
Cody, oftewel JudithBruce-Roxy schreef:Ik vroeg me al af of Cody ook van het HF was!Jou herkende ik! (door de naam!
)
Echt waar? Ik heb mezelf niet gezienlor1_1984 schreef:Flamme is als het goed is ook zo nu en dan 1-2 seconden in beeld met Taran, als ze zegmaar buiten filmen.