Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hilly45 schreef:Op de site van de camping staat wat bij de trekkershut is inbegrepen. Even op de site kijken. Beddenspul bv moet je zelf meenemen.
Oké! Dankje. Neem ik wel een dekbedje en laken/kussen mee.
Ik ook, ook kookkistje er bij gereserveerd. Haha.....
Ben benieuwd.
Neem dekbed mee en kussen, verder bench, stoel, eterij, handdoeken enz.
Stoelen zullen er toch wel zijn in de hut? Of niet? Handdoeken, inderdaad. Misschien moeten we even lijstjes uitwisselen. Ben hier altijd erg slecht in.
MJ schreef:
Verder zat ik opeens te denken dat Marion en Peter misschien op de camping blijven ...met de wandelingen ?
Aangezien we zondag vanaf 11 uur ook opgeruimd moeten hebben als we gewoon per nacht afrekenen denk ik dat Marion, Gerda/Peter ( en dan denk ik dat ik dat ook doe ) misschien beter een weekendarrangement kunnen nemen ?
Dan moeten we om 18 uur weg zijn. Dus na wandelen inpakken.
Hilde...je zou jouw spulletjes dan bij mij in de tent kunnen gooien evt die zondag of bij iemand in de toto.
Dat is wel een goed idee
Maar dan bij aankomst eerst even net doen of je neus bloed en je niet weet dat er een weekendarrangement bestaat
Gewoon even onnozel vragen hoe laat moeten we zondag weg zijn?, dat vroegen wij 4 jaar geleden ook en toen zeiden ze dat maakt niet uit omdat het toch rustig was
Of hadden ze al tegen je gezegd dat we om 11 uur ingepakt moeten hebben? dan gaat deze vlieger niet op ben ik bang voor
Zo hebben ze het al tegen me gezegd.
Misschien dat ze op de dagen zelf wel weer coulanter zijn hoor maar ik denk dat de trekkershutten sowieso wel op tijd schoon opgeleverd moeten worden zodat ze dat die dag weer kunnen verhuren. ( mocht dat dan al gereserveerd staan. )
Laatst gewijzigd door MJ op 16 aug 2013 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Rami schreef:Ik heb mijn hut ook betaald, al een paar weken geleden.
Beddengoed zelf meenemen, denk ik? (Nooit een trekkers-hut gehuurd. ).
Dit zit erin : twee stapelbedden met matrassen, kussens en bovenbedbeveiliging dus slaapgelegenheid voor 4 personen
eettafel met 4 stoelen
driepits gasstel, aangesloten op een gasfles
lichtpunt en wandcontactdoos
stoffer en blik, emmer, dweil, bezem, afwasteiltje, 4 kleerhaken en een waslijn
jerrycan
afvalemmer
Ik heb een gewoon koffiezetapparaat in de camper
voldoende pakken koffie melk en suiker neem ik ook wel mee
koelkast hebben we ook, als ik daar naast het vlees voor de honden nog ruimte in overblijft
vind het wel een goed idee om voor het ontbijt en de vreterij 's avonds ieder voor zich wat mee te nemen en alles dan op tafel te gooien
Met jullie erbij komt het helemaal goed
Ik denk dat ik met de Caddy kom, ik vind dat die een raar geluid maakt. Als wij zaterdag gaan wandelen kan Peter best even onder de motorkap kijken, toch?
Zal ik lekkere pastasaus maken voor de vrijdagavond anders?
Hebben jullie al gezien dat het echt heerlijk weer gaat worden komend weekend!
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017 Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
Fabiola17 schreef:Hebben jullie al gezien dat het echt heerlijk weer gaat worden komend weekend!
Jep Hopelijk is het niet te warm zondag... Nouja, veel water mee voor ons + honden en het is te doen wel denk ik. En anders passen we het rondje iets aan, doen we een klein stukje hei en verder bos
Fabiola17 schreef:Hebben jullie al gezien dat het echt heerlijk weer gaat worden komend weekend!
Jep Hopelijk is het niet te warm zondag... Nouja, veel water mee voor ons + honden en het is te doen wel denk ik. En anders passen we het rondje iets aan, doen we een klein stukje hei en verder bos
Marleen, kun jij iets van Google-printjes maken ofzo? Ik denk dat Saar erg graag wil starten, maar dat wij na een paar km weer terug richting tent gaan ofzo.
Ik heb ongeveer van heel Nederland topografische kaarten, maar volgens mij van de Holterberg niet
Wij hebben in ieder geval een kaart, zal ik daar even een paar kopietjes van maken?
Hilde schreef: Hoe laat is iedereen zo'n beetje op de camping vrijdags?
Wij zijn er zo rond 1 uur al
De camper staat bij huis en ik heb nu al 2 stuiterende honden die weg willen, als ik vrijdagochtend de laatste spullen erin stop zijn ze helemaal niet meer te houden dus om niet helemaal knetter van ze te worden vertrekken we maar vroeg
De website van Sanja en Femie Elmo 18-7-2001 † 23-5-2009 Ostara 31-5-2002 † 15-7-2013 voor altijd in ons hart
Wij zijn er donderdag al.
Ga ik vrijdagmiddag lekker zitten kijken hoe iedereen met zijn tentje zit te zwoegen
Hier ligt het er even aan.. Mijn ouders komen vrijdag thuis na een maand vakantie. Maar wil uiterlijk om een uur of zeven daar zijn. Dus als ze hier zijn rond drie uur ben ik pas rond 7 bij jullie, als ze hier pas rond 7 zijn, ben ik er waarschijnlijk eerder