De laatste tijd zie ik er ontzettend veel nieuwe leden bij komen!!
Helemaal super!
Welkom allemaal
Moderators
Moderator: moderatorteam

MissDorien schreef:Ach, de meesten gaan vanzelf weer weg
nathalie71 schreef:Ik was begonnen om iedereen welkom te heten maar ik moet er nog 28......ik zeg bij deze;
Maryanne schreef:Komt waarschijnlijk omdat het forum tegenwoordig afgesloten is voor niet-leden. Maar ik word eigenlijk niet goed van al die voorstel topics. Reden om even een tijdje weg te blijven.

joepieM@scha schreef:Maryanne schreef:Komt waarschijnlijk omdat het forum tegenwoordig afgesloten is voor niet-leden. Maar ik word eigenlijk niet goed van al die voorstel topics. Reden om even een tijdje weg te blijven.
nou omdat je zo lekker enthousiast bent zal ik er nog even een paar toelaten ok?

renee-uk schreef:joepieM@scha schreef:Maryanne schreef:Komt waarschijnlijk omdat het forum tegenwoordig afgesloten is voor niet-leden. Maar ik word eigenlijk niet goed van al die voorstel topics. Reden om even een tijdje weg te blijven.
nou omdat je zo lekker enthousiast bent zal ik er nog even een paar toelaten ok?![]()

ja dat weet ik, loop al een tijdje meeM@scha schreef:renee-uk schreef:joepieM@scha schreef:Maryanne schreef:Komt waarschijnlijk omdat het forum tegenwoordig afgesloten is voor niet-leden. Maar ik word eigenlijk niet goed van al die voorstel topics. Reden om even een tijdje weg te blijven.
nou omdat je zo lekker enthousiast bent zal ik er nog even een paar toelaten ok?![]()
ja kom renee. als mensen hier al over gaan zeuren dan vind ik dat je wel echt overal een probleem van maakt.
jep klopt, is even lastig via nieuwe berichten. tip: ga naar het voorstelforum en klik rechtsboven op "markeer als gelezen" dan staan ze nog in je nieuwe berichten maar niet meer oranje

renee-uk schreef: ja dat weet ik, loop al een tijdje mee
en voordat je terug bent bij nieuwe berichten gaat iemand weer welkom heten en staan ze er weer.
ik snap best dat het even niet anders is, maar daarom ben ik er nog niet blij mee
en ik weet wel zeker dat er meer mensen hetzelfde denken, alleen zullen die het waarschijnlijk niet zeggen.
nou toughsky shitsky dan, ik zeg het wel.

Ah, da's niet waar, nu vergeet je een aantal mensen. Ik weet ook niet wie het zijn maar ik zie wel vaker een hele rij profiel topics staan, en dan dezelfde naam erachter. Die mensen heten nieuwe mensen welkom, wat ik erg aardig en attent vind, maar zelf te lui voor ben. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik alleen aanklik als ik iets interessants lees in de topictitel.M@scha schreef:renee-uk schreef: ja dat weet ik, loop al een tijdje mee
en voordat je terug bent bij nieuwe berichten gaat iemand weer welkom heten en staan ze er weer.
ik snap best dat het even niet anders is, maar daarom ben ik er nog niet blij mee
en ik weet wel zeker dat er meer mensen hetzelfde denken, alleen zullen die het waarschijnlijk niet zeggen.
tuurlijk mag je dat zeggen! gelukkig zijn er over het algemeen steeds 3 dezelfde mensen die welkom heten (en ik/cloor die ze toelaten) en niet nog veel meer
Haha, het viel mij ook op, ontzettend veel nieuwe voorsteltopics ineens.Maryanne schreef:Komt waarschijnlijk omdat het forum tegenwoordig afgesloten is voor niet-leden. Maar ik word eigenlijk niet goed van al die voorstel topics. Reden om even een tijdje weg te blijven.
Dit is gemeen van mij maar: of reageren om ergens reclame voor te maken.Muk schreef:Haha, het viel mij ook op, ontzettend veel nieuwe voorsteltopics ineens.Maryanne schreef:Komt waarschijnlijk omdat het forum tegenwoordig afgesloten is voor niet-leden. Maar ik word eigenlijk niet goed van al die voorstel topics. Reden om even een tijdje weg te blijven.
Maar waar ik mij meer aan stoor is het welkom heten in rijen tegelijk door mensen die standaard in alle voorsteltopics reageren. Misschien wel om hun berichtenaantal omhoog te krikken, want in andere forumonderdelen zie je ze haast nooit. Dan heb ik liever wat minder welkomstwoordjes en wat meer actief zijn in de overige voorsteltopics.
Maar goed, welkom nieuwe leden.

Oh, Renée mag het wel zeggen en ik niet? Hou toch eens op Mascha! Wat mij betreft laat je zoveel mensen toe als je wilt hoor.M@scha schreef:renee-uk schreef: ja dat weet ik, loop al een tijdje mee
tuurlijk mag je dat zeggen! gelukkig zijn er over het algemeen steeds 3 dezelfde mensen die welkom heten (en ik/cloor die ze toelaten) en niet nog veel meer
Nanna schreef:Vind het een beetje kinderachtig om je aan te melden omdat je niet meer stiekem kunt meelezen. En dan maar aanmelden zodat je weer kunt smullen van de verhalen terwijl je geen letter aan het forum toevoegt.
Ik zou zeggen: een half jaar niks gepost is opsodemieteren.

Dan loop je natuurlijk de kans dat al die nieuwe leden (om toch iets te posten) iedereen gaan begroeten.Sas schreef:Nanna schreef:Vind het een beetje kinderachtig om je aan te melden omdat je niet meer stiekem kunt meelezen. En dan maar aanmelden zodat je weer kunt smullen van de verhalen terwijl je geen letter aan het forum toevoegt.
3 maanden, ik vind een half jaar niet meedoen echt te lang.Nanna schreef:Vind het een beetje kinderachtig om je aan te melden omdat je niet meer stiekem kunt meelezen. En dan maar aanmelden zodat je weer kunt smullen van de verhalen terwijl je geen letter aan het forum toevoegt.
edit: en met posten bedoel ik dus actief meedoen, niet alleen maar stompzinnig twintig keer welkom roepen in de voorsteltopics.
En zo is de cirkel weer rondSafari schreef:Dan loop je natuurlijk de kans dat al die nieuwe leden (om toch iets te posten) iedereen gaan begroeten.Sas schreef:Nanna schreef:Vind het een beetje kinderachtig om je aan te melden omdat je niet meer stiekem kunt meelezen. En dan maar aanmelden zodat je weer kunt smullen van de verhalen terwijl je geen letter aan het forum toevoegt.
Maryanne schreef:Oh, Renée mag het wel zeggen en ik niet? Hou toch eens op Mascha! Wat mij betreft laat je zoveel mensen toe als je wilt hoor.M@scha schreef:renee-uk schreef: ja dat weet ik, loop al een tijdje mee

Alsof ik zoveel post en veel zeurM@scha schreef:Maryanne schreef:Oh, Renée mag het wel zeggen en ik niet? Hou toch eens op Mascha! Wat mij betreft laat je zoveel mensen toe als je wilt hoor.M@scha schreef:renee-uk schreef: ja dat weet ik, loop al een tijdje mee
okeejjj jij mag ook..![]()
Reclame? Ik maak nooit reclame voor iets. Dus ik denk dat je je flink vergist nu.Hylos schreef:Dit is gemeen van mij maar: of reageren om ergens reclame voor te maken.Muk schreef:Haha, het viel mij ook op, ontzettend veel nieuwe voorsteltopics ineens.Maryanne schreef:Komt waarschijnlijk omdat het forum tegenwoordig afgesloten is voor niet-leden. Maar ik word eigenlijk niet goed van al die voorstel topics. Reden om even een tijdje weg te blijven.
Maar waar ik mij meer aan stoor is het welkom heten in rijen tegelijk door mensen die standaard in alle voorsteltopics reageren. Misschien wel om hun berichtenaantal omhoog te krikken, want in andere forumonderdelen zie je ze haast nooit. Dan heb ik liever wat minder welkomstwoordjes en wat meer actief zijn in de overige voorsteltopics.
Maar goed, welkom nieuwe leden.
Muk schreef:Reclame? Ik maak nooit reclame voor iets. Dus ik denk dat je je flink vergist nu.Hylos schreef:
Dit is gemeen van mij maar: of reageren om ergens reclame voor te maken.

Oja, dat kan ook nog. Door mensen welkom te heten en in hun onderschrift een link / plaatje naar hun webshop te hebben. Dan maak je ook wat reclame ja. Of wordt dat ook niet bedoeld?M@scha schreef:Muk schreef:Reclame? Ik maak nooit reclame voor iets. Dus ik denk dat je je flink vergist nu.Hylos schreef:
Dit is gemeen van mij maar: of reageren om ergens reclame voor te maken.
ik denk zómaar dat ze jou niet bedoelt als degene die reageert om reclame te maken
O ja? Ik zie niet veel topics met vragen in de titel. Ik ga ze ook echt niet allemaal aanklikken. Als iemand dringend hulp nodig heeft, staat dat meestal in de topictitel. Ja eh, de service is niet helemaal onbeperkt, je mot wel ff aangeven dat er wat is.Suske schreef:Ze stellen ook allemaal van die lastige vragen