Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voorstellen van mezelf
Moderator: moderatorteam
-
Snoopy
- Vaste gebruiker
Voorstellen van mezelf
Ik heb even zitten wachten tot ik die eerste email zou krijgen dus vandaar nu pas het voorstel gedeelte. Dat van die email kan ook mijn grote fout zijn, ik heb wat problemen met mijn hotmail.
Maar goed, mijn naam is Annys en wij (Bas ook) hebben sinds 6 weken een pup in huis. Ze heet Amber. Een mechelse herder. We hebben geen papieren ofzo, maar ze is het einde! Verder loopt er hier ook nog een kat rond, Jimbo.
Ik ben 24 jaar, woon dus samen en ben eigenlijk meer een kattenmens dan een hondenmens. Bas is echter meer een hondenmens en aangezien ik Jimbo in huis had gehaald, wilde Bas ook op zoek naar een hondje. Dat werd Amber dus.
Ik als kattenmens hoop hier meer te weten te komen over honden, het opvoeden en nog veel meer.
Maar goed, mijn naam is Annys en wij (Bas ook) hebben sinds 6 weken een pup in huis. Ze heet Amber. Een mechelse herder. We hebben geen papieren ofzo, maar ze is het einde! Verder loopt er hier ook nog een kat rond, Jimbo.
Ik ben 24 jaar, woon dus samen en ben eigenlijk meer een kattenmens dan een hondenmens. Bas is echter meer een hondenmens en aangezien ik Jimbo in huis had gehaald, wilde Bas ook op zoek naar een hondje. Dat werd Amber dus.
Ik als kattenmens hoop hier meer te weten te komen over honden, het opvoeden en nog veel meer.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
chrico
- Zeer actief
-
gekmeisje
- Vaste gebruiker
- kreeftjes
- Vaste gebruiker
een puppie
net als jij zijn wij ook nog maar net op het forum
't zal alvast leuk zijn om te zien hoe die kat omgaat met die pup hé
daar zal jij als kattenmens ook nog wel iets van opsteken
als ze vanaf zo klein bij elkaar zijn zal het gezegde 'als kat en hond' wel niet van toepassing blijken te zijn ... hoop ik voor jullie
't zal alvast leuk zijn om te zien hoe die kat omgaat met die pup hé
daar zal jij als kattenmens ook nog wel iets van opsteken
als ze vanaf zo klein bij elkaar zijn zal het gezegde 'als kat en hond' wel niet van toepassing blijken te zijn ... hoop ik voor jullie
-
Esmeralda
- Actief
- scooby1
- Zeer actief
- Contacteer:
- plop
- Zeer actief
- alma
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Welkom hier allebei, heel veel lees- en schrijfplezier!
Ik heb zelf ook een Mechelaar, een teefje van nu ruim 13,5 jaar oud. Verder hebben we ook een Laekense herder van 4. Zij krijgt volgend jaar voor het eerst een nest pups als alles goed gaat. Oma Rex de Mechelaar zal dat wel heel erg leuk vinden, ze is namelijk dol op puppies!
Ik heb zelf ook een Mechelaar, een teefje van nu ruim 13,5 jaar oud. Verder hebben we ook een Laekense herder van 4. Zij krijgt volgend jaar voor het eerst een nest pups als alles goed gaat. Oma Rex de Mechelaar zal dat wel heel erg leuk vinden, ze is namelijk dol op puppies!