Ik ben Janneke en ik ben 23 jaar. Ik ben opgegroeid in Valkenswaard. Ik woon nu samen met mijn man in Budel en werk als woonbegeleider bij Kempenhaeghe in Sterksel. Dieren hebben een belangrijke plaats in mijn leven en zijn dan ook mijn grootste hobby. Daarnaast houd ik van zwemmen, een boekje lezen, zelf verhalen schrijven, een filmpje kijken en fotograferen.
Ik ben altijd gek geweest met dieren. Thuis hebben we ook alle "standaard" huisdieren wel gehad. Van hamsters, cavia's, konijnen, vissen tot een hond en een kanarie. Toen ik dus op mezelf ging wonen, was het moeilijk om zonder dieren te leven. Dus al snel kwamen er gezellig wat hamsters wonen en sinds 2 jaar hebben we ook een hondje.
Boomer (bijnaam Boomy) is 5 jaar oud en is via Marktplaats bij ons terecht gekomen. Haar vorige baasjes gingen emigreren naar een land waar het niet verstandig was om de hond mee naar toe te nemen. Boomy is een kruising tussen een Shih-Tzu en een Malthezer. We zijn echt ontzettend gek met haar! Ze is een tikkie verwend, maar luistert toch best goed.