Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Trots Bernerbaasje stelt zich voor

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
M_aaike
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Kooiker x Schapedoes
Berner Sennen
Aantal honden: 1

Trots Bernerbaasje stelt zich voor

Ongelezen bericht door M_aaike »

Ik ben Maaike, 22 jaar en woonachtig in het prachtige Overijssel. Zit nu in het 3e jaar van Human Resource Management en loop op dit moment het gehele jaar stage bij een infrabedrijf op de HR-afdeling. Hobby's zijn, honden, hele einden wandelen, lezen, films kijken, paardrijden, in de kroeg hangen met vriendinnen en mijn vriend is ook één of mijn hobby's. :lol1:

Mijn allerbeste vriendinnetje heb ik helaas 14 september in moeten laten slapen. Zij was een Kooiker x Schapedoes en ze is 11 jaar geworden.
Een paar maanden voor haar overlijden kwamen we op het idee om een vriendinnetje voor haar te zoeken.

28 augustus konden we onze lieve Berner Sennen pup ophalen. Ze is inmiddels bijna 17 weken oud en een heerlijk beestje. Ik ben blij dat ze er is want ze geeft een boel afleiding.

Foto's van beide honden zal ik vanavond of morgen even plaatsen want zit op dit moment op stage. :wink:

Ik heb al heel veel rond gelezen op het forum en ik moet zeggen dat het erg leerzaam is. Verder ben ik een ander forum gewend (paardgelateerd) en vergeleken daarmee vind ik het hier veel gezelliger! Heb echt het gevoel dat iedereen hier in zijn of haar waarde wordt gelaten. Er hangt hier een positieve sfeer en zou het erg leuk vinden om contacten op te doen en meer komen te weten over honden en het gedrag daarvan.

Groetjes Maaike
Judith&Jayla
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jayla: nova scotia duck tolling retriever, Masha en zaza : maltezers

Re: Trots Bernerbaasje stelt zich voor

Ongelezen bericht door Judith&Jayla »

Allereerst nog heel veel sterkte met het verlies van je beste maatje, daarnaast natuurlijk van harte welkom hier! Ik ben benieuwd naar foto's van beide honden.
Afbeelding
rose
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door rose »

Welkom en ook ik ben benieuwd naar foto's van de honden. Sterkte met het verlies van jouw meisje.
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
yodi
Zeer actief
Mijn ras(sen): rottweiler

Ongelezen bericht door yodi »

Welkom hier en veel leesplezier!!!
Afbeelding
M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer: