Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ook nieuw hier
Moderator: moderatorteam
-
willem
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Bouvier x H. Herder (Dirk)
- Aantal honden: 1
Ook nieuw hier
Hier wat over m'n zelf. Willem is de naam, getrouwd, beide dikke zestigers en woon in het N-W van Nederland. Heb 14-jaar een pitt-bull gehad waar ik z'n derde baas van werd toen ie 4-maanden oud was. Heeft z'n laatste 2 levens jaren op drie poten verder moeten gaan door een tumor operatie maar had daar totaal geen last van.
Door ouderdom (hart) overleden en thuis begraven. Als je het over een gouwe hond had, was deze het wel.
Daar een pitt-bull geen wakers zijn moest de volgende dat wel zijn, (woon vrij landelijk en stervens donker) en dat is een kruising Bouvier x H.Herder geworden als pup bij een zorg boerderij vandaan. Dit is een reu van nu 2.5 jaar en het had ook wel iets minder gemogen, denkt dat een egel ook een crimineel is en gaat verschrikkelijk te keer dan. Hij heet Dirk, en Dirk is en slaapt dag en nacht buiten en kan zich vrij bewegen op 1500m² grond en maakt s'nachts ook z'n ronde, al is het om de eigen katten waar ie al 2.5 jaar oorlog mee heeft, voor de rest gaat het wel goed, haha.
Door ouderdom (hart) overleden en thuis begraven. Als je het over een gouwe hond had, was deze het wel.
Daar een pitt-bull geen wakers zijn moest de volgende dat wel zijn, (woon vrij landelijk en stervens donker) en dat is een kruising Bouvier x H.Herder geworden als pup bij een zorg boerderij vandaan. Dit is een reu van nu 2.5 jaar en het had ook wel iets minder gemogen, denkt dat een egel ook een crimineel is en gaat verschrikkelijk te keer dan. Hij heet Dirk, en Dirk is en slaapt dag en nacht buiten en kan zich vrij bewegen op 1500m² grond en maakt s'nachts ook z'n ronde, al is het om de eigen katten waar ie al 2.5 jaar oorlog mee heeft, voor de rest gaat het wel goed, haha.
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Re: Ook nieuw hier
Haha je kunt het leuk vertellen.
Van harte welkom hier op het forum.
Van harte welkom hier op het forum.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- Sarah5
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle - Aantal honden: 2
Welkom op het hondenforum! Dirk doet in elk geval waar hij voor is aangenomen en dat is waken 
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Nix voor mij, zo'n wakerd
Maar ik woon dan ook niet ergens van god verlaten 
Welkom
Welkom
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
willem
- Vaste gebruiker
Allen dank voor het welkom heten, hoop hier wat kennis te vergaren en ervaring(en) uit te wisselen.
-
Pakdebal
willem schreef:. Dit is een reu van nu 2.5 jaar en het had ook wel iets minder gemogen, denkt dat een egel ook een crimineel is en gaat verschrikkelijk te keer dan. Hij heet Dirk, en Dirk is en slaapt dag en nacht buiten en kan zich vrij bewegen op 1500m² grond en maakt s'nachts ook z'n ronde, al is het om de eigen katten waar ie al 2.5 jaar oorlog mee heeft, voor de rest gaat het wel goed, haha.
een goede basis voor een goede discussie , want bv hij slaapt ook buiten met min 10 graden ?
ik zou al niet bij jullie op visite durven komen .
-
willem
- Vaste gebruiker
een goede basis voor een goede discussie ga ik niet uit weg.Pakdebal schreef:willem schreef:. Dit is een reu van nu 2.5 jaar en het had ook wel iets minder gemogen, denkt dat een egel ook een crimineel is en gaat verschrikkelijk te keer dan. Hij heet Dirk, en Dirk is en slaapt dag en nacht buiten en kan zich vrij bewegen op 1500m² grond en maakt s'nachts ook z'n ronde, al is het om de eigen katten waar ie al 2.5 jaar oorlog mee heeft, voor de rest gaat het wel goed, haha.
een goede basis voor een goede discussie , want bv hij slaapt ook buiten met min 10 graden ?
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Pakdebal schreef:willem schreef:. Dit is een reu van nu 2.5 jaar en het had ook wel iets minder gemogen, denkt dat een egel ook een crimineel is en gaat verschrikkelijk te keer dan. Hij heet Dirk, en Dirk is en slaapt dag en nacht buiten en kan zich vrij bewegen op 1500m² grond en maakt s'nachts ook z'n ronde, al is het om de eigen katten waar ie al 2.5 jaar oorlog mee heeft, voor de rest gaat het wel goed, haha.
Hier slapen ze ook buiten met - 10 hoor
Welkom Willem
- Romy_
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer
Ik had een bouvierxmechelse herder dus ben erg benieuwd hoe een bouvierxhollandse herder eruit ziet
Welkom!
-
Bent83
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): American staffordshire terriër
Welkom!
-
willem
- Vaste gebruiker
-
Laura84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Contacteer:
- Romy_
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer
-