Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zo vader zo zoon
Moderator: moderatorteam
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 2
Re: Zo vader zo zoon
Tja, hoop dat hij blij is nu 
-
Wolfsblut
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Bij dit soort honden dien je gewoon iets bij je hebben om te prikken.
Verder dan het eerste armpje van zijn zoon was de hond dan niet meer gekomen.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Bij 'dit soort honden' dien je gewoon duidelijk te zijn, de juiste begeleiding te geven en te weten wat je in huis en aan je lijn hebt. Dan hoef je helemaal niets bij je te hebben om te prikken.Wolfsblut schreef:Bij dit soort honden dien je gewoon iets bij je hebben om te prikken.

- Hilde
- Zeer actief
DabedoellikNanna schreef:Dit type hond heeft de pech vaak uitgekozen te worden door weinig voorstellende figuren die toch iets willen hebben om indruk mee te maken. De hond 'mot vóór ze staon'. Een agressieve uitstraling hebben.Hilde schreef: Bij 'dit soort honden' dien je gewoon duidelijk te zijn, de juiste begeleiding te geven en te weten wat je in huis en aan je lijn hebt. Dan hoef je helemaal niets bij je te hebben om te prikken.
En dan krijg je dit soort ongelukken vanzelf.
Als ze alleen maar terecht kwamen bij mensen die prima om kunnen gaan met deze honden en ze niet om de verkeerde redenen kiezen zal er weinig aan de hand zijn.

-
Manu
Getver dat zijn geen krasjes!
Dat de hond geen waarschuwing vooraf gegeven heeft geloof ik niet, hoe kan een hond zo omslaan en zijn mens uit elkaar willen scheuren? Getver.
Hopelijk gaat deze man bij het nemen van een volgende hond op cursus
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Hilde
- Zeer actief
Want dat helpt? Hopelijk neemt deze vent nooit meer een hond, laat staan een hond met zoveel power.Husky_Manu schreef:Getver dat zijn geen krasjes!Dat de hond geen waarschuwing vooraf gegeven heeft geloof ik niet, hoe kan een hond zo omslaan en zijn mens uit elkaar willen scheuren? Getver.

- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
JA maar is toch kei stoer jongen, zo stoere hond. niemand durft ons wat te doen hoor.
pfffff
pfffff
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
Ik snap dat je als fokker zo goed mogelijk een plekje voor je pups zoekt maar zijn deze mensen er dan niet uit te filteren?Nanna schreef:Dit type hond heeft de pech vaak uitgekozen te worden door weinig voorstellende figuren die toch iets willen hebben om indruk mee te maken. De hond 'mot vóór ze staon'. Een agressieve uitstraling hebben.Hilde schreef: Bij 'dit soort honden' dien je gewoon duidelijk te zijn, de juiste begeleiding te geven en te weten wat je in huis en aan je lijn hebt. Dan hoef je helemaal niets bij je te hebben om te prikken.
Als ze alleen maar terecht kwamen bij mensen die prima om kunnen gaan met deze honden en ze niet om de verkeerde redenen kiezen zal er weinig aan de hand zijn.
-
Manu
Dat was sarcasme. Meneer kan beter een hamster nemen, al kunnen die ook flink bijten.Hilde schreef:Want dat helpt? Hopelijk neemt deze vent nooit meer een hond, laat staan een hond met zoveel power.Husky_Manu schreef:Getver dat zijn geen krasjes!Dat de hond geen waarschuwing vooraf gegeven heeft geloof ik niet, hoe kan een hond zo omslaan en zijn mens uit elkaar willen scheuren? Getver.
Al met al naar dat het zo geëscaleerd is voor baas en hond.
- Buddyboy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Altijd dogachtigen, nu 2 chihuahua's (van dochter)
Wie is nou de schuldige? ...
Kan me idd ook niet aan het idee onttrekken dat ze het wel stoer vinden....
Grrr... zulke mensen horen geen dieren te houden/hebben.
Kan me idd ook niet aan het idee onttrekken dat ze het wel stoer vinden....
Grrr... zulke mensen horen geen dieren te houden/hebben.

Lizzy & Faya, de oppashondjes
- Renee1966
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Staande Langhaar - Labrador
X Border Terriër - Jack Hussel - Aantal honden: 2
Zo die foto's in het krantenbericht
, wat een gaten heeft die hond gemaakt, verschrikkelijk.
- Vlindchi
- Zeer actief
Haha hij wil geen Killer hamster hoor!Husky_Manu schreef: Dat was sarcasme. Meneer kan beter een hamster nemen, al kunnen die ook flink bijten.
.
-
Wolfsblut
- Zeer actief
Precies.Nanna schreef:Dit type hond heeft de pech vaak uitgekozen te worden door weinig voorstellende figuren die toch iets willen hebben om indruk mee te maken. De hond 'mot vóór ze staon'. Een agressieve uitstraling hebben.Hilde schreef: Bij 'dit soort honden' dien je gewoon duidelijk te zijn, de juiste begeleiding te geven en te weten wat je in huis en aan je lijn hebt. Dan hoef je helemaal niets bij je te hebben om te prikken.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- Mutt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Retrievermixen
Nou dit dus...Nanna schreef:Dit type hond heeft de pech vaak uitgekozen te worden door weinig voorstellende figuren die toch iets willen hebben om indruk mee te maken. De hond 'mot vóór ze staon'. Een agressieve uitstraling hebben.Hilde schreef: Bij 'dit soort honden' dien je gewoon duidelijk te zijn, de juiste begeleiding te geven en te weten wat je in huis en aan je lijn hebt. Dan hoef je helemaal niets bij je te hebben om te prikken.
Heeft met zes weken (

Because boy you were amazing just the way you were
Mazzel <3 15/05/2008 - 16/12/2014
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Zou een kleine piemel erfelijk zijn.?Mutt schreef:Nou dit dus...Nanna schreef:Dit type hond heeft de pech vaak uitgekozen te worden door weinig voorstellende figuren die toch iets willen hebben om indruk mee te maken. De hond 'mot vóór ze staon'. Een agressieve uitstraling hebben.Hilde schreef: Bij 'dit soort honden' dien je gewoon duidelijk te zijn, de juiste begeleiding te geven en te weten wat je in huis en aan je lijn hebt. Dan hoef je helemaal niets bij je te hebben om te prikken.
Heeft met zes weken () een hond van dit kaliber ergens vandaan geplukt als leuk voor de zoon (en stoerheid waarschijnlijk).
Wat je zegt ben je zelfffff 

- kipo
- Zeer actief
"Lust het hele gezin"Mickie schreef:Een echte gezínshond dus.
Ja, en een beperkt IQ ook.bouvierpoedel schreef: Zou een kleine piemel erfelijk zijn.?
Niet alle fokkers zijn zo betrokken bij hun pups en ik vermoed dat er onder de fokkers ook een paar van dit type rondlopen.Sonnie1983 schreef:Ik snap dat je als fokker zo goed mogelijk een plekje voor je pups zoekt maar zijn deze mensen er dan niet uit te filteren?Nanna schreef:Dit type hond heeft de pech vaak uitgekozen te worden door weinig voorstellende figuren die toch iets willen hebben om indruk mee te maken. De hond 'mot vóór ze staon'. Een agressieve uitstraling hebben.Hilde schreef: Bij 'dit soort honden' dien je gewoon duidelijk te zijn, de juiste begeleiding te geven en te weten wat je in huis en aan je lijn hebt. Dan hoef je helemaal niets bij je te hebben om te prikken.
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
straffe hond die zijn kaken kan sluiten rond 2 armen én nog eens 18 verwondingen tezelfdertijd kan veroorzaken ookThe dog locked its jaws on both his arms, narrowly missing a main artery and leaving him with 18 deep puncture wounds