Mijn naam is Nita.ik ben 23 jaar. Heb de opleiding dierverzorging gedaan en ben nu leerling ecoloog bij een ecologisch adviesbureau.
Sinds juli dit jaar woont Brody bij mij. Een herder galgo kruising uit spanje. Met drie maanden oud is hij op straat gevonden en naar een spaans asiel gebracht. Hier heeft hij ruim een jaar gewoond tot hij naar nederland kwam voor een tweede kans. Brody is een schat van een hond! Leert snel en graag en is erg baasgericht. Helaas is hij ook ziek. Hij heeft een autoimuunziekte waardoor zijn wonden niet genezen en alsmaar groter worden. Hiervoor krijgt hij prednison en helaas kan hij niet meer zonder. Ik ben nog op zoek naar een alternatief dat minder schadelijk is voor hem. Dus als iemand iets weet, heel graag!
En dan nu Kaatje! Kaatje is mijn standaard ruwhaar teckel van 13 jaar oud! Kaatje is Stokdoof, stekeblind, stronteigenwijs, manipulatief, arrogant, asociaal en het liefste levende wezen op deze aardbol!
Nou dit waren wij. Door Brody zijn ziekte zal ik waarschijnlijk met veel vragen komen. Elk advies is welkom! Want ik heb best wat problemen met hem helaas