Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
zo sneu..
Moderator: moderatorteam
-
kleine2758
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Weimaraner, DuitserXMechel, Mechelse Herder
- Aantal honden: 3
Re: zo sneu..
Nou het is niet leuk, maar sneu? Nee vind ik niet.
Het is gebeurd op een plaats waar genoeg mensen langs komen, dus ze zal er niet heel langs gestaan hebben.
Beter zo dan in een verlaten bos of verdrinken ofzo.
Vind het absoluut niet kunnen hoor daar niet van.
Het is gebeurd op een plaats waar genoeg mensen langs komen, dus ze zal er niet heel langs gestaan hebben.
-
johanna68
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kr bouvier
- Aantal honden: 1
begrijp wat je bedoel hoor...maar sneu dat iemand op die manier zijn hond ergens dumpt uberhaupt
- iones
- Zeer actief
Ik vind het wel sneu.
Ik moet er niet aan denken om mijn hond op een dergelijke manier achter te laten (sowieso eigenlijk al). Ik zou geen oog meer dicht kunnen doen.
Ik moet er niet aan denken om mijn hond op een dergelijke manier achter te laten (sowieso eigenlijk al). Ik zou geen oog meer dicht kunnen doen.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
johanna68
- Zeer actief
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 2
kleine2758 schreef:Nou het is niet leuk, maar sneu? Nee vind ik niet.
Mee eens, scheelt mij weer typen
Die mensen kunnen wel radeloos zijn geweest en zagen misschien geen andere optie meer. Klote genoeg, voor allen die in dit verhaal.
-
Canecorsosultan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
- Contacteer:
Deze dame heeft, naar ik heb vernomen, ook enkele dagen op MP gestaan als herplaatser. Ik kreeg het bericht op FB , heb gedeeld op FB. Weet dus niet het naadje van de kous.
Cane Corso: a love that lasts a lifetime!!
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Zou die hond weten of hij daar aan die paal ligt en in de steek gelaten word of dat baasje even in de supermarkt boodschappen doet. Niet netjes maar ik weet niet wat er achterzit. Dierenasielen nemen ook geen honden op zonder afstandsgeld te betalen of als ze al zat van dat soort hebben zitten.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
johanna68
- Zeer actief
daarom blijft het wel sneu
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ja maar daar zit die hond niet mee dat wij het sneu vinden.johanna68 schreef:daarom blijft het wel sneu
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
johanna68
- Zeer actief
ok ok bouvierpoedel...het is mij nog te vroeg ..je hebt gelijkbouvierpoedel schreef:Ja maar daar zit die hond niet mee dat wij het sneu vinden.johanna68 schreef:daarom blijft het wel sneu
- iones
- Zeer actief
Dat hangt er van af of ze hem vaker meegenomen hebben om effe boodschappen te doen en hem aan een paal te binden intussen.bouvierpoedel schreef:Zou die hond weten of hij daar aan die paal ligt en in de steek gelaten word of dat baasje even in de supermarkt boodschappen doet. Niet netjes maar ik weet niet wat er achterzit. Dierenasielen nemen ook geen honden op zonder afstandsgeld te betalen of als ze al zat van dat soort hebben zitten.
Mijn honden zijn het niet gewend en ze zouden het als heel stressvol hebben ervaren.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Mijne zijn het ook niet gewend maar ik ben pas met Sam naar het volgende dorp gelopen voor een boodschap en toen moest hij dus ook even wachten bij de super. Door een trut die hem zonodig moest aaien is hij gaan blaffen (is niet gesteld op vreemden) maar verder was er niets aan de hand. Geheel tegen mijn verwachting in trouwens.iones schreef:Dat hangt er van af of ze hem vaker meegenomen hebben om effe boodschappen te doen en hem aan een paal te binden intussen.bouvierpoedel schreef:Zou die hond weten of hij daar aan die paal ligt en in de steek gelaten word of dat baasje even in de supermarkt boodschappen doet. Niet netjes maar ik weet niet wat er achterzit. Dierenasielen nemen ook geen honden op zonder afstandsgeld te betalen of als ze al zat van dat soort hebben zitten.
Mijn honden zijn het niet gewend en ze zouden het als heel stressvol hebben ervaren.