Melanie 74 schreef:Gut, wie loopt die shows met de honden? Wie staat er in de ring?silvester schreef: Niet doen gaat dus niet, (je bent verplicht, zoals ik al schreef) en een Tatra uitbesteden?![]()
Je bent zelfs te belazerd om je eigen teef in de kampioensschapsklasse op de clubmatch te showen...mocht je nou zelf echt showen mocht je blaten van mij, maar nu niet.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Verplichte aanwezigheid tot 15.00 op shows afgeschaft
Moderator: moderatorteam
- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
- Aantal honden: 2
Re: Verplichte aanwezigheid tot 15.00 op shows afgeschaft
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
- labje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador retriever
- Aantal honden: 1
Duidelijk!Melanie 74 schreef:Gut, wie loopt die shows met de honden? Wie staat er in de ring?silvester schreef: Niet doen gaat dus niet, (je bent verplicht, zoals ik al schreef) en een Tatra uitbesteden?![]()
Je bent zelfs te belazerd om je eigen teef in de kampioensschapsklasse op de clubmatch te showen...mocht je nou zelf echt showen mocht je blaten van mij, maar nu niet.

-
silvester
Melanie 74 schreef:
-
Melanie 74
silvester schreef:Melanie 74 schreef:
Niet lief wel leuk!
- under the red sky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Dat kan die man of vrouw bij de deur niet helpen. Ik vind het echt beschamend hoe asociaal sommige exposanten zich gedragen terwijl je vooraf weet wat de regels zijn.silvester schreef:Uuhhh, wij moeten showen om te kunnen fokken, we zijn (ik tenminste) daar niet voor onze lol.under the red sky schreef:Alsof ze voor hun eigen plezier daar stonden. De organisatie moet er voor zorgen dat het reglement wordt nageleefd en helaas heeft een aantal exposanten niet het fatsoen om gewoon rustig af te wachten tot het 3 uur is.Melanie 74 schreef:Absoluut, en dan van die kerels die de deur blokkeren .... nee u komt er niet door!
Ik kan me tijd wel beter besteden dat 3 a 4 uur te moeten wachten op z'on klote papiertje.
Overigens is het in Duitsland ook altijd maar afwachten hoe laat je weg mag. Er zijn bijvoorbeeld ook shows waar ze pas vanaf 15.00 uur de papieren uitgeven. Het enige voordeel is dan wel dat je van het terrein af mag om te gaan wandelen. De Scandinavische landen doen het dan toch het best; gelijk na het keuren je verslag en zelf bepalen wanneer je komt en vertrekt. En dan blijkt inderdaad dat veel mensen helemaal niet zo veel haast hebben om weg te komen.
- Es
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack russell terriers, wat anders?
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Zo vaak hoef je niet te showen wanneer je wilt fokken, wel als je titels wil.
Op elke wandeling is
Er eentje die ik mis.....
Er eentje die ik mis.....
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Nou, misschien bij de Tatra's welEs schreef:Zo vaak hoef je niet te showen wanneer je wilt fokken, wel als je titels wil.
Overigens is een Kaukaas toch echt niet gezelliger dan een Tatra hoor. Ik vind een handler die een Kaukaas van een ander showt niet alleen goed maar ook een held
-
Melanie 74
Drie shows zijn verplicht, en ik geloof best dat een vertrouwd iemand voor de hond die hond ook kan showen. Echter weet ik niet of ik dat compleet zou uitbesteden, wel dat iemand anders met de hond showt maar ik zou er bij willen zijn. Maar dat is persoonlijk
- aragoleon
- Actief
- Mijn ras(sen): Mastines en dashonden
- Contacteer:
En je een euro of 12 gemiddeld pp moet neertellen om drie maal door de stront te lopen, afgeblaft te worden door menig hondenbaasje (die de frustraties van het weer geen 1U afreageert) en smerige koffie (een euro of 2,5) te kunnen drinken.*Eva* schreef:Voor de mensen die als bezoeker komen wordt het wel minder aantrekkelijk als een groot deel van de honden na de middag al weg is.
Meer buitenshows?
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dat zou ik ook hebben hoor. Sterker nog, ik wil ook zelf in de ring staan tenzij het écht niet anders kanMelanie 74 schreef:Drie shows zijn verplicht, en ik geloof best dat een vertrouwd iemand voor de hond die hond ook kan showen. Echter weet ik niet of ik dat compleet zou uitbesteden, wel dat iemand anders met de hond showt maar ik zou er bij willen zijn. Maar dat is persoonlijk
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Melanie 74 schreef:Drie shows zijn verplicht, en ik geloof best dat een vertrouwd iemand voor de hond die hond ook kan showen. Echter weet ik niet of ik dat compleet zou uitbesteden, wel dat iemand anders met de hond showt maar ik zou er bij willen zijn. Maar dat is persoonlijk