Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

angorawol

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

tineke

Re: angorawol

Ongelezen bericht door tineke »

bouvierpoedel schreef:Andere kant is dat er wel een aantal kinderen honger lijden omdat pa of ma geen werk meer hebben. :ugh:
Nou ja gezien het je mag maar 1 kind beleid in China zullen dat er niet zoveel zijn :mrgreen:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

tineke schreef:
bouvierpoedel schreef:Andere kant is dat er wel een aantal kinderen honger lijden omdat pa of ma geen werk meer hebben. :ugh:
Nou ja gezien het je mag maar 1 kind beleid in China zullen dat er niet zoveel zijn :mrgreen:
Kan ook werken als anticonceptie, geen werk , geen zwangerschap. :engel: Snap ook niet waarom je met je armoe hongeroedeem nog even een paar kinderen bij elkaar moet ketsen, buiten het feit of je daar echt wel nog de energie voor hebt.
Maar goed die voorplantingsdrift is er op alle fronten en van alle partijen..
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
johanna68
Zeer actief
Mijn ras(sen): kr bouvier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door johanna68 »

gisteren gezien op tv..Filmpje niet...maar pa of ma kunnen gewoon blijven werken...je kunt ze dus scheren...plukken is niet nodig....begreep gisteren (was op nieuws) dat de Hema nog 1 product gaat verkopen waarvan zeker is dat de konijn is geschoren...dat zou dus oplossing kunnen zijn..
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

De konijnen die worden geschoren of geknipt hebben ook geen Herman&Annie-leven hoor. Die leven in een piepklein draadkooitje om de 'oogst' zo ongerept mogelijk te houden. Het zijn geen schapen die dartelen in de wei, tot ze 1x p/j even gauw onder de tondeuze gaan :wink:

Laten we nou maar stoppen met dit soort gekkigheid. Wol, katoen en kunststof: dat lijkt me meer dan genoeg keus.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

tekkel schreef:De konijnen die worden geschoren of geknipt hebben ook geen Herman&Annie-leven hoor. Die leven in een piepklein draadkooitje om de 'oogst' zo ongerept mogelijk te houden. Het zijn geen schapen die dartelen in de wei, tot ze 1x p/j even gauw onder de tondeuze gaan :wink:

Laten we nou maar stoppen met dit soort gekkigheid. Wol, katoen en kunststof: dat lijkt me meer dan genoeg keus.
Beetje zoals hier heel veel beesten worden gehouden incl honden in benches.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
johanna68
Zeer actief
Mijn ras(sen): kr bouvier

Ongelezen bericht door johanna68 »

tekkel schreef:De konijnen die worden geschoren of geknipt hebben ook geen Herman&Annie-leven hoor. Die leven in een piepklein draadkooitje om de 'oogst' zo ongerept mogelijk te houden. Het zijn geen schapen die dartelen in de wei, tot ze 1x p/j even gauw onder de tondeuze gaan :wink:

oh dat vertelden ze er niet bij :eek:
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Hoe je het ook wendt of keert, angora is dus een product van een soort van bioindustrie: het dieronvriendelijk, alleen maar halen en niets brengen.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”