rose schreef:Nou dan zullen jullie mij wel een sekreet vinden, maar als ik die opgezwollen rode poten van haar zie en de rest van de conditie waarin zij verkeert (voor wat ik kan zien) kunnen ze haar wat mij betreft beter laten gaan. Ik wil niet weten wat voor een pijn zij moet hebben gehad
Misschien ben ik daar heel hard in, ik weet het niet, maar naar mijn mening moet je niet alles koste wat het kost willen redden.
Ik kan me jouw gevoel erbij wel voorstellen en ook ik ben van mening dat je niet alles koste wat het kost willen redden.
Maar in het geval van Miley is het niet koste wat kost, naar mijn mening.
Het is een hond die je een tweede kans 'moet' geven. De demodex is best goed te behandelen, het is een intensieve behandeling, maar wel te doen.
Kevin, mijn vorige schnauzer, is er heel veel slechter aan toe geweest door de demodex dan Miley en Luna van JYBD.
Maar hij noch wij wilden hem opgeven, hoewel we heel dicht bij die roze spuit zijn geweest. Probleem voor ons en diverse DA'en was dat er wel een verdacht naar demodex was, maar steeds niet aangetoond werd. Pas bij diepe biopten kwam die mijt naar voren. Toen we hem daartegen gingen behandelen ging het al snel veel beter en ruim een half jaar later was hij er helemaal van af. Nooit meer teruggekomen !!!!
Een hond als Miley zou ik zelf meteen in huis halen als die op mijn pad kwam en zelf behandelen. Komt wel goed met haar

.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018