Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
man rijdt expres eigen hondje dood
Moderator: moderatorteam
- Bons
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks
- Aantal honden: 2
man rijdt expres eigen hondje dood
Dit is echt te erg...
Man haalt zijn hondje uit de kofferbak, beestje rent de straat op en blijft staan. Vent zet zijn auto in achteruit en rijdt daarna expres over het hondje heen. Het beestje blijft stuiptrekkend op het asvaalt achter.
Klootzak is inmiddels gearresteerd.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... dood.dhtml
Man haalt zijn hondje uit de kofferbak, beestje rent de straat op en blijft staan. Vent zet zijn auto in achteruit en rijdt daarna expres over het hondje heen. Het beestje blijft stuiptrekkend op het asvaalt achter.
Klootzak is inmiddels gearresteerd.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... dood.dhtml
-
Pino01
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 1
Re: man rijdt expres eigen hondje dood
Ik heb het filmpje niet bekeken. Ik hoop op een flinke straf voor deze gek
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Dit ga ik dus écht niet kijken, het lezen van dit trieste voorval is al wel akelig genoeg... 
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
Dit dus. Ik kan hier niet naar kijken, dat blijft nog tijden op mijn netvlies.LongFields schreef:Dit ga ik dus écht niet kijken, het lezen van dit trieste voorval is al wel akelig genoeg...
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
Wat ziek zeg, dan spoor je toch echt niet. Tjeetje. Zorgwekkend hoe mensen zich soms gedragen. Bizar.

-
Manu
En dat waarschijnlijk omdat hij boos was op zijn partner als ik het goed begrijp uit het artikel. Gatverdamme, soms schaam ik me om mens te zijn.
- Marco88
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever
z'n familie zal wel trots op zijn heldendaad zijn, wat een monster.
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Ik heb wel gekeken, omdat ik het niet geloofde..
Niet doen, kijken.
Niet doen, kijken.
- Char7
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
Ik heb ook gekeken, raad het ook niet aan.
Verschrikkelijk zeg, hoe kún je
Dat arme beessie 
Verschrikkelijk zeg, hoe kún je
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
idioot, weet alleens nog niet hoe hij zijn eigen koffer moet open doen
Geef het dier dan een spuit als je er van af wilt
Geef het dier dan een spuit als je er van af wilt
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Snap niet zo goed waarom je dit soort filmpjes op het net pleurt. ga er mee naar de politie.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Marion.
Snap ook niet goed wie het filmpje gaat kijkenbouvierpoedel schreef:Snap niet zo goed waarom je dit soort filmpjes op het net pleurt. ga er mee naar de politie.
- Bons
- Zeer actief
Dat is ook gebeurd, het filmpje wordt getoond bij het nieuwsartikel waar de link naar verwijst.bouvierpoedel schreef:Snap niet zo goed waarom je dit soort filmpjes op het net pleurt. ga er mee naar de politie.
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! 
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Het hondje zal wel van zijn ex zijn, en hoe beter wraak nemen dan haar lieveling dood te rijden.
Zielig, die man.
Zielig, die man.
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
- Bons
- Zeer actief
Heb er ook niet naar gekeken, verhaal was wel voldoende horrorLongFields schreef:Dit ga ik dus écht niet kijken, het lezen van dit trieste voorval is al wel akelig genoeg...
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! 
- iones
- Zeer actief
Ik ga dus ook niet kijken want daar raak ik finaal van over de zeik.
Maar wie heeft dat filmpje gemaakt en met welk doel? Of was dat in opdracht van die zak die dat deed? Zo ja is die medeplichtig.
Maar wie heeft dat filmpje gemaakt en met welk doel? Of was dat in opdracht van die zak die dat deed? Zo ja is die medeplichtig.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Char7
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou het was gewoon een toevallige beveiligings camera die het opnamiones schreef:Ik ga dus ook niet kijken want daar raak ik finaal van over de zeik.
- iones
- Zeer actief
Oke, dat is goed om te weten. En dan is zo'n beveiligingscamera dubbel nuttig, want nu hebben ze bewijsmateriaal. In welk land was dit eigenlijk?Char7 schreef: Nou het was gewoon een toevallige beveiligings camera die het opnam
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Char7
- Zeer actief
- Contacteer:
America gok ik.edit: californie staat er. Staat gewoon op die site.iones schreef:Oke, dat is goed om te weten. En dan is zo'n beveiligingscamera dubbel nuttig, want nu hebben ze bewijsmateriaal. In welk land was dit eigenlijk?Char7 schreef: Nou het was gewoon een toevallige beveiligings camera die het opnam
- iones
- Zeer actief
Durfde de site ook niet te openen. Was bang voor foto's.
- Mutt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Retrievermixen
Ik heb niet gekeken, opende de link omdat ik me afvroeg wie dit nou doodleuk zo filmen maar dat was dus 'gelukkig' een toevallige camera die er hangt.
Kan hier niet met m'n hoofd bij...
Kan hier niet met m'n hoofd bij...

Because boy you were amazing just the way you were
Mazzel <3 15/05/2008 - 16/12/2014
-
Love-mikki
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Parson Russel -Peppie (overleden)
Kruising chihuahua X shih tzu/Yorkshire terriër -Mikki
Jack Russel -Diesel (oppashondje) - Aantal honden: 3
Bah, ik ga niet kijken, hoop dat t beestje snel dood was.,anders heeft t enorm geleden. Ik krijg de tranen in mijn ogen als ik eraan denk dat het met mijn kleintje zal gebeuren.
-
Jakob
het lezen van zulke praktijken vind ik al erg genoeg, ga de film niet bekijken omdat ik vanavond ook nog wil slapen.
Ik had deze gek wel willen arresteren en hem dan aan de trekhaak vastmaken en er dan even mee door de straat willen rijden en dan ook achteruit over hem heen rijden.
Dit moest ik even kwijt.
Te erg voor woorden dat mensen dit doen.....als je naar de wereld om je heen kijkt dan is dit één van de vele onvoorstelbare dingen waartoe mensen in staat zijn.
In zulke gevallen is niet de hond het beest maar de mens zelf.
Ik had deze gek wel willen arresteren en hem dan aan de trekhaak vastmaken en er dan even mee door de straat willen rijden en dan ook achteruit over hem heen rijden.
Dit moest ik even kwijt.
Te erg voor woorden dat mensen dit doen.....als je naar de wereld om je heen kijkt dan is dit één van de vele onvoorstelbare dingen waartoe mensen in staat zijn.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ja kijk maar wat je zelf kunt zijn .Jakob schreef:het lezen van zulke praktijken vind ik al erg genoeg, ga de film niet bekijken omdat ik vanavond ook nog wil slapen.
Dit moest ik even kwijt.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
DaniBanani
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising husky/herder
Haha, dus je kan niet eens slapen van een filmpje van een doodgereden hond maar denkt serieus wel in staat te zijn zelf iets vergelijkbaars met een mens te doen?

-
Jakob
Het is hypothetisch bedoeld dat zul zelfs jij ook wel snappen.
Wie de mens kent heeft de dieren lief zal ik maar zeggen is ook hypothetisch bedoeld maar ik kan me hier wel in vinden.
Wie de mens kent heeft de dieren lief zal ik maar zeggen is ook hypothetisch bedoeld maar ik kan me hier wel in vinden.
- iones
- Zeer actief
Je had dominee moeten worden, met je preekvingertje.bouvierpoedel schreef:Ja kijk maar wat je zelf kunt zijn .Jakob schreef:het lezen van zulke praktijken vind ik al erg genoeg, ga de film niet bekijken omdat ik vanavond ook nog wil slapen.
Dit moest ik even kwijt.
- iones
- Zeer actief
Je had dominee moeten worden, met je preekvingertje.bouvierpoedel schreef:Ja kijk maar wat je zelf kunt zijn .Jakob schreef:het lezen van zulke praktijken vind ik al erg genoeg, ga de film niet bekijken omdat ik vanavond ook nog wil slapen.
Dit moest ik even kwijt.
- iones
- Zeer actief
Primitief hoeft niet altijd slecht te zijn. We blijven mensen met menselijke reacties.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
waarom zou je menselijk reageren op iemand die zelf geen enkel menselijk gedrag vertoont?
om te laten zien hoe geweldig menslievend je zelf bent en hoe vergevingsgezind?
ik ben best voor oog om oog, tand om tand en mensen die dingen doen zoals uit de openingstopic verdienen niet beter.
om te laten zien hoe geweldig menslievend je zelf bent en hoe vergevingsgezind?
ik ben best voor oog om oog, tand om tand en mensen die dingen doen zoals uit de openingstopic verdienen niet beter.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love