Weer terug dus en heel veel te vertellen uiteraard over onze ,totaal onverwachte nieuwe aanwinst
Voor degene die mij niet kennen ,ik ben Tineke en medeeigenaresse van vijf honden te weten Spok ,Sien, Micron ,Rio en Abra.
Moderator: moderatorteam

Ja heMarion. schreef:Hehe, dat duurde lang![]()
![]()

Inderdaad,ik heb het direct weer in mijn onderschrijft gezet ,nu nog en leuke foto zoeken met alle vijf de honden nu.kooi schreef:Tineke van de honden van voorbij in haar onderschrift?![]()
In ieder geval welkom!

Dat komt vast wel goedluna2906 schreef:Yes!vergeet die Abra foto's in veelvoud niet he?

Marion. schreef:Kan ik je trouwens ook weer ontvrienden op FB, is dat ook niet meer nodig

Jion schreef:Haha, dat heb je ook niet lang volgehouden!![]()
Welkom terug en ook jij veel plezier met Abra!

En is het gelukt het te lerenlaeken schreef:Laat je niet meer opnaaien. Moest ik ook leren LOL

Ze is dol op knuffelen dus daar voldoen we met graagte aan natuurlijkJion schreef:Dat vindt ze vast net zo enig als jij, dat je haar 'grab ya'-t.![]()
Dat vraagt om veel meer foto's.![]()

hahaha exactly my thoughtMarion. schreef:Hehe, dat duurde lang![]()
![]()
Ha!Tineke schreef:Inderdaad,ik heb het direct weer in mijn onderschrijft gezet ,nu nog en leuke foto zoeken met alle vijf de honden nu.kooi schreef:Tineke van de honden van voorbij in haar onderschrift?![]()
In ieder geval welkom!
Twink maar weer eens even lief aankijken
Ja, eigenlijk wel. Het kan me weinig schelen wat mensen op internet tegen me zeggen. Dus het gaat best goed haha!Tineke schreef:En is het gelukt het te lerenlaeken schreef:Laat je niet meer opnaaien. Moest ik ook leren LOL![]()