Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik ben Syl, 35jr uit Nieuwegein. Vandaag komt dan eindelijk na 8 weken mijn meisje Katie uit Spanje. Ze is samen met haar 5 zusjes in Spanje gevonden op enkele weken leeftijd. Helaas heb ik zo lang moeten wachten wegens de eisen dat ze bijna 4 maanden moeten zijn voor ze het land mogen verlaten.
Aangezien ik erg veel gebruik maak van internet om kennis op te doen verwacht ik erg veel gebruik te maken van dit forum en jullie wijsheid.
Welkom.
Heb je dit gedeelte van de aanmelding al gedaan?
Nadat je acount actief is vragen we je om je eerst voor te stellen in de rubriek 'Profiel Forumleden'. Als je jezelf hebt voorgesteld bij Profiel Forumleden, meld je dan bij de gebruikersgroep: "Vaste Gebruikers". Na het registreren bij deze groep zal de site administrator je lidmaatschap activeren. Als je bent toegelaten tot deze groep dan kan je overal schrijven.
Aanmelden bij de groep "Vaste Gebruikers" doe je via deze stappen:
Ga naar de link: "Gebruikerspaneel" rechtsboven in het beeld...
Ga via de linkerkant naar de link: Gebruikersgroepen
Klik onder "Niet-lidmaatschappen" op het rondje achter "Vaste gebruikers".
Kies voor: "Aansluiten bij geselecteerde".
En klik op "Bevestig".
_________________________ Boxer Jane 25-07-2014 Boxer Mickey 15-10-2001 *18-05-2015
Ik vind het maar raar dat het 2 dagen duurde voordat mijn registratie goedgekeurd werd en inmiddels ook al 2 dagen voordat ik word toegelaten tot de vaste gebruikersgroep Ik heb een nieuwe pup met veel vragen en had gehoopt hier antwoorden te kunnen krijgen op een forum vol met honden bezitters en liefhebbers... erg jammer dit!
Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...