Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bovenste twee zijn gemaakt tijdens clubkampioenschap NBG vereniging de duivetoren en ja Elly, dit is Dirk van Fort Oranje, de onderste is gemaakt in Oosterhout bij DHAVO en is mijn Borisje tijdens zijn IPO I
henny schreef:Bovenste twee zijn gemaakt tijdens clubkampioenschap NBG vereniging de duivetoren en ja Elly, dit is Dirk van Fort Oranje, de onderste is gemaakt in Oosterhout bij DHAVO en is mijn Borisje tijdens zijn IPO I
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
henny schreef:en ja Elly, dit is Dirk van Fort Oranje
en een geweldige fokker.
Daar is niet iedereen het over eens geloof ik
maar ikke wel hoor
ieder heeft z'n eigen fokker waar hij tevreden over is...
Ik heb dan wel geen mechelaar maar die Fort Oranjes die zorgen altijd wel voor spectakel op de wedstrijden. Heb op de woldstad jaren terug de pakwerker die uit Slowakije kwam echt de hond over zien dragen aan Ron van Hal zo van neem jij die eter maar voor de afstand. In het verstek of wat de belgen zeggen het kot zag je de staart alleen maar buiten het verstek slaan van links naar rechts omdat de hond "lichtelijk inpitte :p: ". Mijn vriend draaide een wedstrijd als pakwerker en toen zij W. Spies daar komt weer z'n kanon ga maar schrap staan. Knanjers zijn het jammer dat hij stopt met fokken. Teminste dat was het laatste wat ik gehoord heb.
Groetjes van Dobervriendin haar en hollanders Haru en Kandalf
dobervriendin schreef:Knanjers zijn het jammer dat hij stopt met fokken. Teminste dat was het laatste wat ik gehoord heb.
zag op de site van Hondensport&Sporthonden toch weer advertenties voor nesten voor 2004 staan, denk dus dat ze toch doorgaan
en dat is natuurlijk toppie, want goed sportbloed mag eigenlijk niet zomaar verloren gaan
dobervriendin schreef:Knanjers zijn het jammer dat hij stopt met fokken. Teminste dat was het laatste wat ik gehoord heb.
zag op de site van Hondensport&Sporthonden toch weer advertenties voor nesten voor 2004 staan, denk dus dat ze toch doorgaan
en dat is natuurlijk toppie, want goed sportbloed mag eigenlijk niet zomaar verloren gaan
wat ik gehoord heb zijn ze uit elkaar gegaan, maar gaat zij verder....of het nu waar is... weet ik ook niet...
Vind het best een goede fokker maar hij heeft niet mijn voorkeur...
wat ik gehoord heb zijn ze uit elkaar gegaan, maar gaat zij verder....of het nu waar is... weet ik ook niet...
Vind het best een goede fokker maar hij heeft niet mijn voorkeur...
de advertentie in H&S stond ook op haar naam, dus dat kan best
verder is het ook niet mijn type hond, maar zoveel mensen, zo veel smaken...................................
Die hond die lichtelijke inpitte :p: was Aram van Fort Oranje.... van Peet van de Kraan, die hond is vorig jaar helaas overleden, want met trainingen kon je nog steeds lol met die hond hebben..... was een kanjer op het veld en zeer sociaal in kantine, thuis e.d..... heel dat nest overigens....
en het fokken staat gewoon ff op laag pitje totdat ze alles weer beetje op de rails hebben.....
henny schreef:Bovenste twee zijn gemaakt tijdens clubkampioenschap NBG vereniging de duivetoren en ja Elly, dit is Dirk van Fort Oranje, de onderste is gemaakt in Oosterhout bij DHAVO en is mijn Borisje tijdens zijn IPO I
Wij hebben Vanity van Fort Oranje
en Furry van Fort Oranje