Eigenaar van 2 corgi's waarvan er 1 hier woont op het moment. De andere mag heerlijk uitwaaien op een boerderij
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jeep the Corgi
Moderator: moderatorteam
-
Jeepthecorgi
Jeep the Corgi
Hoi, Ik kan me wel voordoen als Jeep the corgi... maar ik ben het baasje natuurlijk.
Eigenaar van 2 corgi's waarvan er 1 hier woont op het moment. De andere mag heerlijk uitwaaien op een boerderij
(adhd Duracelbatterij)

-
Jeepthecorgi
Re: Jeep the Corgi
Leuk zo een forum.... als je wat kan posten tenminste...
- Mutt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Retrievermixen
- Aantal honden: 1
Welkom op het forum!
Leuke naam Jeep, hoe heet de andere corgi?
Als je je aanmeldt bij de groep vaste gebruikers, wordt je toegelaten en kan je posten
Leuke naam Jeep, hoe heet de andere corgi?
Als je je aanmeldt bij de groep vaste gebruikers, wordt je toegelaten en kan je posten
Laatst gewijzigd door Mutt op 23 feb 2014 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Because boy you were amazing just the way you were
Mazzel <3 15/05/2008 - 16/12/2014
- Diesel en Loek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kleine keeshond
Grote grijze keeshond - Aantal honden: 2
Welkom hier
Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
-
Lady.1
- Actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 11
- Contacteer:
Welkom hier namens de andere corgi's 
-
wimpardon
Eigenaar van bijtend boxersduo Loosdrecht/Hilversum
"""""Beste mensen,
Ik zal proberen niet al te veel tekst te gebruiken. Op woensdag, 12 februari j.l. raakte ik als getuige betrokken bij een bijtincident op de Hilversumse heide. Als u onderstaande link gebruikt of "Bijtend boxersduo" op Google intikt krijgt u het verhaal in beeld.
Het bericht is breed uitgezet rond Hilversum en het leeft voort op Facebook. Als de eigenaar/begeleider van de boxers in of in de buurt van Hilversum woont (mogelijk Loosdreht) moet hij inmiddels op de hoogte zijn van de zoekactie. Kennelijk is hij niet te goeder trouw, want dan had hij zich inmiddels wel bekend gemaakt. Ook anderen moeten de man met zijn boxers kennen (het lijkt mij een vrij uniek duo boxers) maar willen of durven dit wellicht niet kenbaar te maken.
Het gaat ons niet erom de betrokkene te straffen, maar het gaat ons erom dat we graag een gesprekje met de man willen hebben, al was het alleen maar voor de gemoedsrust van de opa en zijn kleinzoontje. De opa is de afgelopen week dagelijks 's morgens en 's middags in die omgeving op de hei naar de man en de twee boxers gaan zoeken.
Wie kan mij verder helpen. Dank Wim Pardon
www.dichtbij.nl/.../bijtend-boxersduo-o ... eboeg.aspx
Ik zal proberen niet al te veel tekst te gebruiken. Op woensdag, 12 februari j.l. raakte ik als getuige betrokken bij een bijtincident op de Hilversumse heide. Als u onderstaande link gebruikt of "Bijtend boxersduo" op Google intikt krijgt u het verhaal in beeld.
Het bericht is breed uitgezet rond Hilversum en het leeft voort op Facebook. Als de eigenaar/begeleider van de boxers in of in de buurt van Hilversum woont (mogelijk Loosdreht) moet hij inmiddels op de hoogte zijn van de zoekactie. Kennelijk is hij niet te goeder trouw, want dan had hij zich inmiddels wel bekend gemaakt. Ook anderen moeten de man met zijn boxers kennen (het lijkt mij een vrij uniek duo boxers) maar willen of durven dit wellicht niet kenbaar te maken.
Het gaat ons niet erom de betrokkene te straffen, maar het gaat ons erom dat we graag een gesprekje met de man willen hebben, al was het alleen maar voor de gemoedsrust van de opa en zijn kleinzoontje. De opa is de afgelopen week dagelijks 's morgens en 's middags in die omgeving op de hei naar de man en de twee boxers gaan zoeken.
Wie kan mij verder helpen. Dank Wim Pardon
www.dichtbij.nl/.../bijtend-boxersduo-o ... eboeg.aspx
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!

- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Welkom!