G'avond
Mijn nick bestaat uit de voorletters van de namen van de 2 heertjes. Het zijn 2 broertjes die we vanaf 8 weken oud hebben en die nu 2,25 jaar oud zijn. We (mijn vrouw en ik) zijn er-rug dol op ze. We hebben al 30 jaar Rottweilers, meestal een roedeltje van 4 a 6 'Weilers. De kleintjes zijn opgegroeid bij Opa en Oma, die inmiddels allebei overleden zijn, en die de laatsten van een roedel van 5 'Weilers waren. De kleintjes hebben zich heel goed door het overlijden van Opa en Oma geslagen, omdat ze elkaar hadden. En nu zijn het 2 fiere jongens van 58 en 52 kg (en geen grammetje vet, je kunt de ribben vanaf afstand tellen
Voor het overige schijn ik ook nog Rottweilers te trainen, maar dat doe ik alleen nog bij uitzondering; ik heb gemerkt door de jaren heen dat de meeste Rottweilers perfect te trainen zijn - maar de eigenaren helaas heel vaak niet
En stiekem ben ik al weer op zoek naar een knappe teef van goede komaf en stand; een dametje voor broertje 1 en eentje voor broertje 2, want hoe geweldig deze mannetjes ook zijn, het wordt pas echt leuk als het er een stuk of 4, 5, zijn
Groetjes,