Oh wat leuk, spannend.
Gefeliciteerd
Moderator: moderatorteam
Keanu 1903 schreef:Dank je hier was hij 8 weekjes.
Aanstaande woensdag wordt hij alweer 1 jaar.
Zal straks even kijken of ik een recente foto kan neerzetten.
esenhazel schreef:Wat een mooie dame. Mooie kleur ook. Blijft dat zo of wordt ze nog lichter?Linsey schreef:
Lilly 6,5 maand oud en ondertussen alweer 1,5 maand hier.

nathalie71 schreef:Keanu 1903 schreef:Dank je hier was hij 8 weekjes.
Aanstaande woensdag wordt hij alweer 1 jaar.
Zal straks even kijken of ik een recente foto kan neerzetten.
Wat een prachtig hondje heb je!! Dat vraagt om meer foto`s
(Ik heb vroeger een Shih-Tzu gehad met dezelfde aftekening )
Mooie meisjesnathalie71 schreef:Ohhh...nog welkom Keanu !!!
Dit zijn mijn meisjes (Shih-Tzu)
Vlinder en Romy
Keanu 1903 schreef:Mooie meisjesnathalie71 schreef:Ohhh...nog welkom Keanu !!!
Dit zijn mijn meisjes (Shih-Tzu)
Vlinder en Romy
S@nne123 schreef:@Nathalie wat een schattige Shih's heb je zeg!Mijn Shih tzu is nu 17 weken en ik zal deze week eens kijken of ik een foto kan plaatsen.

Dan neem je hummeltje toch ook gewoon mee?xSuzannex schreef:ohhh ooit komt er hier ook zo'n hummeltje. vind ze zo leuk
Het is dat ik het zo zielig vind om zo'n hummeltje thuis te laten terwijl cas overal mee naar toe gaat
preciesS@nne123 schreef:Dan neem je hummeltje toch ook gewoon mee?xSuzannex schreef:ohhh ooit komt er hier ook zo'n hummeltje. vind ze zo leuk
Het is dat ik het zo zielig vind om zo'n hummeltje thuis te laten terwijl cas overal mee naar toe gaat
wat een dotjes
Nou Cas op een scootmobiel neemt al behoorlijk wat plek in, en zo worden we nog net gedoogd met de boodschappen e.d.S@nne123 schreef:Dan neem je hummeltje toch ook gewoon mee?xSuzannex schreef:ohhh ooit komt er hier ook zo'n hummeltje. vind ze zo leuk
Als je dan allemaal Sancho's krijgt zal je het woord "hummeltje" waarschijnlijk nooit meer gebruikenxSuzannex schreef:Nou Cas op een scootmobiel neemt al behoorlijk wat plek in, en zo worden we nog net gedoogd met de boodschappen e.d.S@nne123 schreef:Dan neem je hummeltje toch ook gewoon mee?xSuzannex schreef:ohhh ooit komt er hier ook zo'n hummeltje. vind ze zo leuk
Het is dat ik het zo zielig vind om zo'n hummeltje thuis te laten terwijl cas overal mee naar toe gaat2 honden meesmokkelen gaat problemen opleveren. En dan kan ik mijn voeten of boodschappen helemaal niet meer kwijt
![]()
Maar ik denk ook niet dat ik Cas er nu een plezier mee doe met zijn 13 jaar
Nee hoor, ooit komt die havanezer er wel. Een jaar of 4 terug kwam ik erachter dat ik ze geweldig vind, en dat vind ik nog steeds. En dan neem ik er gewoon 8