Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hallo iedereen
Moderator: moderatorteam
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Re: Hallo iedereen
Welkom hier op het forum
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
S@ndr@
- Zeer actief
welkom 
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
Dinos
Hoi welkom
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Welkom en veel plezier hier op het forum.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- kaatje888
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boomer & Maltezer.
- Aantal honden: 1
Welkom hier.
In liefdevolle herinnering
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
-
Manu
Welkom.
Ik heb even je website bekeken. Maar toen ik de foto's wilde openen van je honden kreeg ik de stamboom en geen grotere foto. Ik denk dat je met betere foto's een betere look creëert
Ook storen die grote kettingen aan de honden me. De website geeft me nu een beetje de kriebels eerlijk gezegd, voor mij komt "vechthonden" heel erg naar voren terwijl ik de Pittbull een prachtige hond vind en júist deze vertegenwoordiging van het ras mij tegenstaat.
Waarom heb je voor deze look voor je website gekozen mbt vertegenwoordiging van het ras? Je kennel is internationaal zo te zien? Trekt dat dan meer?
Niks persoonlijks hoor, gewoon nieuwsgierig.
Ik heb even je website bekeken. Maar toen ik de foto's wilde openen van je honden kreeg ik de stamboom en geen grotere foto. Ik denk dat je met betere foto's een betere look creëert
Waarom heb je voor deze look voor je website gekozen mbt vertegenwoordiging van het ras? Je kennel is internationaal zo te zien? Trekt dat dan meer?
- smoekie
- Zeer actief
Manu schreef:Welkom.
Ik heb even je website bekeken. Maar toen ik de foto's wilde openen van je honden kreeg ik de stamboom en geen grotere foto. Ik denk dat je met betere foto's een betere look creëertOok storen die grote kettingen aan de honden me. De website geeft me nu een beetje de kriebels eerlijk gezegd, voor mij komt "vechthonden" heel erg naar voren terwijl ik de Pittbull een prachtige hond vind en júist deze vertegenwoordiging van het ras mij tegenstaat.
Zo te lezen omdat ze groot liefhebber is van de Pitt zoals deze ooit was
Overigens vind ik de foto's op de site die als "voorbeeld" moeten dienen ook niet echt "mooi". Zéker omdat ik er inmiddels vele heb gezien en die werkelijk prachtig waren
Persoonlijk vind ik dit soort ook mooier dan de "show" pitbull
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
Manu
Ik krijg er een vechthond-beeld bij. Maar goed, kan dat ze dat ook zo naar voren wil brengen natuurlijk. Dat zijn ze immers altijd geweest. Vandaar mijn vraag.
- smoekie
- Zeer actief
Als je op "home" klikt en leest lees je dat dat ook de bedoeling isManu schreef:Ik krijg er een vechthond-beeld bij. Maar goed, kan dat ze dat ook zo naar voren wil brengen natuurlijk. Dat zijn ze immers altijd geweest. Vandaar mijn vraag.
I breed for performance, intelligence, courage, agility, strength, gameness,
resistance and loyalty, the rest will follow.
We don't condone in any way animal cruelty or illegal activities
-
Manu
Ah dat heb ik niet op die manier begrepen. Ben benieuwd naar betere foto's
Altijd leuk!