Ik ben Renske en samen met mijn vriend Jan Paul hebben we een grote beestenboel thuis. We hebben 2 honden.
Een Europese pitbull van 11 jaar genaamd Knor. Hij heeft sinds 4 jaar kanker en bij het onderzoek van 4 jaar geleden zeiden ze dat hij nog maar 2 jaar te leven had. We moesten direct de tumoren laten verwijderen en alles. Door advies van een vriend dit niet gedaan en daar zijn we zo blij mee. Hij loopt nog vrolijk rond. Inmiddels heeft hij ook botdistrofie in de achterpoten. Hie krijg hij speciaal voer voor. Hij is gek op spelen met de stok. Zo lopen we sowieso altijd 1 lange ronde van 1 tot 2 uur per dag waarbij hij zich helemaal de pleuris rend achter de stok aan. Hij is mega aanhankelijk en wilt 24/7 liefde. Gelukkig zijn wij altijd thuis aangezien wij een reptielenkwekerij aan huis hebben.
Daarnaast hebben wij een Sharphei x Engelse stafford genaamd Mops (Moppie/Muppet). Zij is 15 jaar oud en begint zwaar dement, blind en doof te worden. Ze is ook niet meer helemaal zindelijk, maar sinds de medicatie in de voeding die ze krijgt gaat het een stuk beter. Als pup is ze verscheurd geweest door een jack russel, dus heeft een trauma waardoor ze niet meer met vreemde honden kan. We hebben haar ook altijd vast me lopen. Maar ze is ongelofelijk lief tegen kinderen en volwassen mensen.. Thuis stuitert ze nog steeds als een puppie rond.
Even een foto bom van de 2 schatjes:

Gooi hem dan nu nu nu nu! Ik word helemaaal gek nu nu nu!

Mag ik alsjeblieft heel veel liefde.... NU!