Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voorstellen...
Moderator: moderatorteam
-
Rambo111
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Boomer
- Aantal honden: 1
Voorstellen...
3 jaar geleden heb ik te maken gehad met een broodfokhondje helaas is hij na 1 week al overleden door de ziekte "parvo".
Dit heeft zo'n impact op mij gehad dat ik geen nieuw hondje meer aan durfde te schaffen.
Het heeft mij veel energie gekost maar uiteindelijk heb ik de broodfokster aangeklaagd en de rechtszaak gewonnen.
Nu 3 jaar later ben ik de trotse eigenares van Rambo een herplaatser en wat een schat is het!!
Het is een weloverwogen beslissing geweest Rambo komt van kennissen waarvan zijn baasje niet meer voor hem kon zorgen omdat zij naar een verpleegtehuis gaat.
Het is een zeer lief hondje maar omdat ik nog weinig ervaring heb (dan alleen negatieve en verdriet) zou ik wel wat steun en advies kunnen gebruiken.
Wij hebben ook 2 katten en tot nu toe gaat het super , vrienden zijn ze nog niet maar ze accepteren elkaar wel en dat al na 1 dag!
Rambo is opgevoed met 3 andere hondjes en vindt het wel heel sneu dat hij nu geen kameraad meer heeft wat dat betreft.
Ik hoop het ruimschoots voor hem goed te maken!
Rambo is een Boomer.
Liefs Jet.
Dit heeft zo'n impact op mij gehad dat ik geen nieuw hondje meer aan durfde te schaffen.
Het heeft mij veel energie gekost maar uiteindelijk heb ik de broodfokster aangeklaagd en de rechtszaak gewonnen.
Nu 3 jaar later ben ik de trotse eigenares van Rambo een herplaatser en wat een schat is het!!
Het is een weloverwogen beslissing geweest Rambo komt van kennissen waarvan zijn baasje niet meer voor hem kon zorgen omdat zij naar een verpleegtehuis gaat.
Het is een zeer lief hondje maar omdat ik nog weinig ervaring heb (dan alleen negatieve en verdriet) zou ik wel wat steun en advies kunnen gebruiken.
Wij hebben ook 2 katten en tot nu toe gaat het super , vrienden zijn ze nog niet maar ze accepteren elkaar wel en dat al na 1 dag!
Rambo is opgevoed met 3 andere hondjes en vindt het wel heel sneu dat hij nu geen kameraad meer heeft wat dat betreft.
Ik hoop het ruimschoots voor hem goed te maken!
Rambo is een Boomer.
Liefs Jet.
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Re: Voorstellen...
Welkom hier!
-
Rambo111
- nieuw lid
Dank je wel ..doet me goed!!
Wat een prachthond heb je!!
Liefs Jet.
Wat een prachthond heb je!!
Liefs Jet.
-
Manu
Welkom!
Ik ben natuurlijk wel heel benieuwd naar een foto van Rambo
Ik ben natuurlijk wel heel benieuwd naar een foto van Rambo
- Yeufke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
Welkom hier. 
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
-
Rambo111
- nieuw lid
Wat een prachtbeesten zie ik hier voorbij komen!
Zal zo snel mogelijk een foto plaatsen..
Ik ben zo ontzettend blij met hem
hij ziet mij al helemaal als zijn baasje..
Deze week nog laten wennen en dan beginnen met een (her) opvoeding want luisteren doet ie voor geen meter
ik gun het hem zo dat ie los kan lopen in het park maar dan moet ik wel zeker weten dat hij terug komt als ik hem roep!
Zal zo snel mogelijk een foto plaatsen..
hij ziet mij al helemaal als zijn baasje..
Deze week nog laten wennen en dan beginnen met een (her) opvoeding want luisteren doet ie voor geen meter