Nee hoor! Mooi blijven posten.Daisy@ schreef: Als jullie mijn beginnensgefrobel zat zijn geef maar een gil hoor.![]()
Hier ook niks leuks in de tuin om te fotograferen..
Alleen dit..

Nou.. prachtig.. haha
Moderator: moderatorteam
Nee hoor! Mooi blijven posten.Daisy@ schreef: Als jullie mijn beginnensgefrobel zat zijn geef maar een gil hoor.![]()

Mooie hond blijft het.S@ndr@ schreef:dit soort plaatjes kan ik niet weerstaan, dan staat ie even mooi te kijken, weinig spectaculair natuurlijk
gewoon oefenen , maar ook eerlijk kijken vind je zelf dat een plaat werkt en waarom wel, of waarom niet
Ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat worden.S@ndr@ schreef:tja geposeerde foto`s zijn mijn ding niet zo, basis dingen als licht en diafragma zijn heel belangrijk, maar ik neem aan dat je die dingen onder controle hebt

Een geweldig mooie hond, alleen jammer dat je de poten niet helemaal door trekt...S@ndr@ schreef:dit soort plaatjes kan ik niet weerstaan, dan staat ie even mooi te kijken, weinig spectaculair natuurlijk
gewoon oefenen , maar ook eerlijk kijken vind je zelf dat een plaat werkt en waarom wel, of waarom niet

Daisy, voordat/als ik een camera koop verdiep ik mij altijd eerst in het type.Daisy@ schreef:NNet nog gekeken op het net hoe en wat. Instelling had te maken met de sluitertijd in combinatie met AV Dat je een stand moet instellen dat hij niet te lange sluitertijden kiest in samenwerking met de flitser en weinig licht.
Zoiest dan.![]()
Kenners zullen vást weten wat het inhoudt, haha.
Maar goed, wij zijn weer iets wijzer

Is die stevig?Dean schreef:Iemand interesse?
Ik gebruik dit ding niet, heb het 1 keer gebruikt voor mijn videocamera wat wel heel erg handig was bij het filmen van Dean in de achtertuin.
Dit is de link er naar toe...
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... ousPage=lr
Groeten
Robby

Je kan er misschien een compact camera aan hangen, Toots, een videocamera lukt wel...toots schreef:Is die stevig?Dean schreef:Iemand interesse?
Ik gebruik dit ding niet, heb het 1 keer gebruikt voor mijn videocamera wat wel heel erg handig was bij het filmen van Dean in de achtertuin.
Dit is de link er naar toe...
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... ousPage=lr
Groeten
Robby
Ik heb een vrij groot statief en vind hem vaak te zwaar. Ik heb ook een kleintje maar die is gammel.
Ik heb net een maandje de 70D en bevalt me prima!Sanner schreef:Voor degene met een canon; Welke body hebben jullie en bevalt 'ie?