Hallo allemaal!
Bij deze even een korte samenvatting van ons.
Ik ben Esther, 37 jaar en de trotse eigenaar van Pebbles (kruising border collie) Bam Bam (jack russell) en Lilly (chihuahua)
Mijn hele leven ben ik met honden opgegroeid, mijn ouders hadden vroeger een ondeugend, maar superlief poedeltje.
Op mijn 17de kreeg ik mijn eerste "echte" hond. Een kast van een bouvier met een hard van goud.
Doordat ik toch tegen veel zaken aanliep waar ik antwoorden op wilde ben ik bij de Kynologenclub in Zutphen terecht gekomen.
Eerst voor het volgen van cursussen, omdat ik het zo geweldig vond besloot ik zelf mijn hondeninstructie diploma te gaan halen.
Na een aantal jaren les te hebben gegeven, besloot ik er voorlopig even mee te stoppen en mij te richten op het kleine mannetjes wat ik inmiddels had gekregen.
Helaas is het er nog niet weer van gekomen om dit weer op te pakken, wie weet wat de toekomst gaat brengen.
Ik heb een profiel aangemaakt omdat ik graag een objectieve mening wil over het gedrag van mijn chihuahua, maar deze vraag zal ik elders op dit forum plaatsen.
Verder kan ik misschien met mijn achtergrond ook nog iemand van adviezen voorzien.
Groet,
Esther
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nieuw
Moderator: moderatorteam
-
Esther1506
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Border Collie
Jack Russell
Chihuahua - Aantal honden: 3
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Re: Nieuw
Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!