Moderator: moderatorteam

Is ook mijn smaak niet, maar toen ik zei maak je naturel op, kwam dit er al uit_Leonie schreef:Ik moet ook echt weer eens wat foto's gaan maken. Heb wel wat inspiratie maar uitvoeren...
Leuke poses Char, ze is vast erg blij met de foto's. Alleen vind ik haar wimpers écht afleiden. Kan niet voorbij de spinnenpoten kijken.
Haha.Char7 schreef:Is ook mijn smaak niet, maar toen ik zei maak je naturel op, kwam dit er al uit_Leonie schreef:Ik moet ook echt weer eens wat foto's gaan maken. Heb wel wat inspiratie maar uitvoeren...
Leuke poses Char, ze is vast erg blij met de foto's. Alleen vind ik haar wimpers écht afleiden. Kan niet voorbij de spinnenpoten kijken.![]()

Luna87 schreef:Prachtige kleuren tycha!
Dank jullie wel!TessaThomas schreef:Wauw! Die is erg mooi!

Ja, dat merkte ik inderdaad. Ik raakte hem ook wel eens kwijt, want ik wilde iets te veel inzoomen ook. Maar het is wel heel leuk om mee te oefenen.tycha schreef:Als je beweging mee wilt geven moet je je camera meetrekken met het onderwerp. Wil je dat je foto dan ook nog scherp is op het onderwerp zul je ervoor moeten zorgen dat je net zo snel meetrekt met je camera als de hond loopt. En dat is bij een hond op volle snelheid natuurlijk lastig, omdat je denk ik zo aan de 40 km per uur zit.

Ah, ik miste het topic ook al een tijdje, ik vind hem ook errug mooi