Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Even voorstellen :)

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
jaleesa89
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Herders, hopelijk over een jaar een Shiloh en vroeger hadden we Rottweilers.
Aantal honden: 0

Even voorstellen :)

Ongelezen bericht door jaleesa89 »

Hoi allemaal,

Ik ben Jaleesa, ik ben 24 en zit nog op school (nog een jaartje en dan heb ik mijn diploma :cheer: )
Ik heb een heel lieve vriend die errug veel lijkt op zijn hond (Engelse Bulldog), allebei heerlijk eigenwijs.

Bij mijn ouders hebben we altijd honden gehad.
De eerste hond die ik me kan herinneren was Lex, een Rottweiler, die was 4 toen ik geboren werd en mijn grote, stoere, lieve vriend vanaf het eerste moment. Waar ik ging ging Lex en andersom :) Lex werd alleen erg beschermend zodra er kinderen kwamen om te spelen en mijn ouders vertrouwden het toen niet meer en hebben de hond dus ingeslapen. Een hoop verdriet want mijn vriendje was er niet meer.

Na een jaartje begon het weer te kriebelen bij mijn moeder en hebben we een andere Rottweiler gekocht, deze heette ook weer Lex en dit was echt de ultieme allemansvriend. Prachtig en ontzettend lief dier met zijn dommige momenten. Lex was alleen te lief voor andere mensen want hij is dus gestolen vanachter onze poort weg..

Toen had mijn moeder zoiets van laten we een wat kleiner hondje nemen, het werd een Jack Russel genaamd Rakker. Rakker vond ons niet leuk en is naar een oude mevrouw gegaan waar die wel heel happy was.

Na een hoop zeuren bij mijn vader door zowel mij, mijn moeder en mijn zusje kwam toch weer een pup. Ze heette Miep, een Hollandse Herder x Labrador x nog iets??? en ze was ontzettend lelijk, maar ooh zo lief. Mijn broertje was net geboren toen zij bij ons thuis kwam, ze groeiden samen op en waren onafscheidelijk. We hebben Miep deze zomer laten inslapen op 14jarige leeftijd toen het lichamelijk voor het hondje niet meer ging.

Ongeveer een jaar geleden heeft mijn moeder een Franse Bulldog overgenomen van andere mensen, ze was een half jaar oud toen ze bij ons kwam en had niet eens gehoord van de woorden spelen en sociaal zijn. Heel erg sneu allemaal maar het gaat steeds beter :). Ze is dikke matties met de Franse Bulldog van mijn zusje en had heilig respect voor Miep.

Nou is het de bedoeling dat ik over een jaartje klaar ben met school en dat ik tegen die tijd samenwoon met mijn vriend in een of andere boerderij met een lekker stuk grond eromheen en dan moet er natuurlijk ook een grote hond komen. Dit is de Shiloh Shepherd geworden en ben ook al druk bezig met contacten leggen met fokkers hier in Nederland.

't is een heel epos geworden, maar nu hebben jullie wel enig inzicht in de honden geschiedenis van mia familia. Respect als je alles hebt gelezen!!
Liefde is als hond de hond sneaky met je broertje mee sluipt en 2 uur gaat zitten wachten in de sneeuw bij de deur waar je broertje naar binnen ging.
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Re: Even voorstellen :)

Ongelezen bericht door Maryanne »

:mrgreen: Welkom!
edevlieg
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Kruising Tibetaanse Terrier Engelse Cocker Spaniel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door edevlieg »

Van harte welkom. Ik ben ook pas sinds kort lid van dit forum
Een hond is geen ding maar een levend wezen!!!!
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”