Over het alleen zijn: met vier maandjes kan je nog niet van een pup (baby) verwachten dat ze lang alleen kan zijn. Eerst aan jullie band werken en het alleen blijven met hele kleine stapjes opbouwen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zowie en haar baasje
Moderator: moderatorteam
- Mutt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Retrievermixen
- Aantal honden: 1
Re: Zowie en haar baasje
Welkom op het forum 
Over het alleen zijn: met vier maandjes kan je nog niet van een pup (baby) verwachten dat ze lang alleen kan zijn. Eerst aan jullie band werken en het alleen blijven met hele kleine stapjes opbouwen

Because boy you were amazing just the way you were
Mazzel <3 15/05/2008 - 16/12/2014
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Welkom hier!
Verder precies wat Mutt zegt, succes!
Verder precies wat Mutt zegt, succes!
- Laura_90
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Dwergpinscher
- Aantal honden: 1
Welkom op het forum!
Inderdaad in kleine stapjes doen. Mijn vriend en ik hebben nu ook een pup van 4 maanden die in de toekomst toch wel 4 uur aan een stuk alleen moet kunnen zijn (de komende weken werk ik nog voornamelijk thuis). Wat ik doe voor ik naar mijn werk ga is em een leuke wandeling geven, en nog wat spelen achteraf. Dan ga ik met em naar het kamertje waar hij verblijft als hij alleen is en daar ga ik dan rustig in een stoel lezen tot hij rustig in de mand gaat slapen. Daarna ga ik rustig weg en dat gaat prima. Door de hond in een kalme staat alleen te laten blijft hij dat ook (mits je em niet te lang alleen laat. 1 tot 1,5 uur is voor onze pup geen probleem meer, dit moet je dan langzaam opbouwen
Inderdaad in kleine stapjes doen. Mijn vriend en ik hebben nu ook een pup van 4 maanden die in de toekomst toch wel 4 uur aan een stuk alleen moet kunnen zijn (de komende weken werk ik nog voornamelijk thuis). Wat ik doe voor ik naar mijn werk ga is em een leuke wandeling geven, en nog wat spelen achteraf. Dan ga ik met em naar het kamertje waar hij verblijft als hij alleen is en daar ga ik dan rustig in een stoel lezen tot hij rustig in de mand gaat slapen. Daarna ga ik rustig weg en dat gaat prima. Door de hond in een kalme staat alleen te laten blijft hij dat ook (mits je em niet te lang alleen laat. 1 tot 1,5 uur is voor onze pup geen probleem meer, dit moet je dan langzaam opbouwen