Aan deze kant van het scherm is de naam Remco. Woonachtig te Tilburg, getrouwd, vader, en dierenliefhebber met de nadruk op honden en fretten. Op het moment van schrijven hebben wij 2 Bouviers, en 1 Westy. Onze oudste boef is inmiddels alweer 13 jaar, maar gelukkig nog goed vitaal. Is uit de werklijn en is een echte Belg. Onze middelste is de Westy van alweer 9 jaar en last but not least onze jongste telg, onze boef van 5 jaar uit de showlijn en dit is een NL hond.
Onze oudste:

De westy:

En de jongste

In de toekomst willen we er nog een grote poedel bij nemen, naast de boefjes.
Tsja, hoe kom ik hier dan terecht... Nou, afgelopen zondag zijn we naar de poedeldag in Heteren geweest en daar liep ik wat mensen tegen het lijf die met regelmaat op dit forum aanwezig zouden zijn. Nou, dan komen we ook maar eens kijken. Zo gezegd, zo gedaan.
Ja, en wat valt er verder nog te vertellen.... Naast de honden hebben we altijd een redelijke groep dieren gehad. Van cavia's, ratten, tot een berg konijnen, vogels en alles wat er bij hoort. Nu hebben we nog 3 honden, 1 kat, 2 fretten, 3 konijnen, 2 ratten en een vogel. Alles mag hier oud worden, maar het besluit is door de jaren wel genomen dat er buiten honden en fretten niets anders meer in komt.
Ok, en wat info over mij als persoon dan voor wie het interesseert misschien.
Naast mijn huisdieren en gezin, ben ik werkzaam als tandtechnicus, en freelance fotograaf. Afgelopen zondag was ik ook met mijn mobiele studio aanwezig op de poedeldag om wat leuke portretjes te schieten. Als hobby's (naast fotografie ) ben ik regelmatig achter mijn computer te vinden, van het normale fotowerk tot een spelletje spelen en aanverwante. Met tijd en wijlen wil ik nog wel eens antieke scheermessen restaureren of zelf maken. En zo vergeet ik waarschijnlijk meer dan ik hier noem. Mijn vrouw zegt altijd dat mijn grootste hobby, hobby's hebben is... Waarin zij wel gelijk heeft soms
Ok, mocht je vragen hebben hoor ik het graag, en dan zullen we eens rustig hier rond gaan kijken zo af en toe