Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
STOP de hondengevechten
Moderator: moderatorteam
-
stop_dhg
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Pitbull
- Aantal honden: 3
STOP de hondengevechten
Hallo,
Ik ben van STOP de hondengevechten ik ben zelf trotse eigenaar van het sterke ras Stafford en Pitbull, en ik heb me hier aangemeld omdat ik graag in contact wil komen met leden die ook tegen de honden gevechten zijn.
Bij vragen kun je natuurlijk altijd contact opnemen
Ik ben van STOP de hondengevechten ik ben zelf trotse eigenaar van het sterke ras Stafford en Pitbull, en ik heb me hier aangemeld omdat ik graag in contact wil komen met leden die ook tegen de honden gevechten zijn.
Laatst gewijzigd door stop_dhg op 13 sep 2014 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Re: STOP de hondengevechten
Ik weet niet of je hier op de juiste plek bent. De meeste leden op het hondenforum zijn namelijk voor hondengevechten en niet tegen. Maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis, succes met je zoektocht!

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Je moet niet alles verklappen Sjaak.sjaak-k schreef:Ik weet niet of je hier op de juiste plek bent. De meeste leden op het hondenforum zijn namelijk voor hondengevechten en niet tegen. Maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis, succes met je zoektocht!
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
stop_dhg
- Vaste gebruiker
Dat idee had ik al en alle verdachte profielen zijn al gemeld bij justitie

- Marco88
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever
- Aantal honden: 1
lol droogsjaak-k schreef:Ik weet niet of je hier op de juiste plek bent. De meeste leden op het hondenforum zijn namelijk voor hondengevechten en niet tegen. Maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis, succes met je zoektocht!
- Douchebaguette
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Japanse Akita, Franse Bulldog
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Mijn Bulldog en mijn Akita vechten elke avond hevig. Ik ben ertegen. Ik wil dat elk zijn eten opeet en zich gedraagt.
- kaatje888
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boomer & Maltezer.
welkom hier.
In liefdevolle herinnering
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Jij red het hier welstop_dhg schreef:Dat idee had ik al en alle verdachte profielen zijn al gemeld bij justitie![]()
Welkom.

- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
stop_dhg schreef:Hallo,
Vraagje. Heb je toevallig ook een stamboom van je Stafford en Pitbull?
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Zoek je weer een reu voor je vechtkampioen.smoekie schreef:stop_dhg schreef:Hallo,

-
stop_dhg
- Vaste gebruiker
Hoe lang duurt het voordat ik hier berichten kan posten??
-
stop_dhg
- Vaste gebruiker
\smoekie schreef:stop_dhg schreef:Hallo,
Pitje is een hondje die ik gered heb en ja de staf wel
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
bouvierpoedel schreef:Zoek je weer een reu voor je vechtkampioen.smoekie schreef:stop_dhg schreef:Hallo,
Ssssst, ksssst hou je mond jij
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
Lemuria
Sterke ras Stafford? Toen Izzy gisteravond met d'r billen op de bank en d'r voorpoten in de lucht zat, en ik met m'n handen een *boe*-gebaar maakte, flikkerde ze achterover. Sterk, my ass. Ik had een Kangal moeten kopen.
- dagmar88
- Zeer actief
Lemuria schreef:Sterke ras Stafford? Toen Izzy gisteravond met d'r billen op de bank en d'r voorpoten in de lucht zat, en ik met m'n handen een *boe*-gebaar maakte, flikkerde ze achterover. Sterk, my ass. Ik had een Kangal moeten kopen.
Je moet voor de grap maar eens een polletje maken hoe veel er smelten in de regen
Of van ellende uit elkaar vallen na het eten van een mergpijpje.
-
Lemuria
Bwhahaha! Jaaaa! Mens! Toen ze nog niet kapot was gegaan na een valletje over een boomstam (dagmar88 schreef:Lemuria schreef:Sterke ras Stafford? Toen Izzy gisteravond met d'r billen op de bank en d'r voorpoten in de lucht zat, en ik met m'n handen een *boe*-gebaar maakte, flikkerde ze achterover. Sterk, my ass. Ik had een Kangal moeten kopen.
Je moet voor de grap maar eens een polletje maken hoe veel er smelten in de regen![]()
Of van ellende uit elkaar vallen na het eten van een mergpijpje.

- dagmar88
- Zeer actief
Als ze jou net zo goed af kan richten als Charlie mij, loop je van de winter met je stoere sterke hond in een pyjamapakje
Zonder jas aan met slecht weer kan ik vergeten. Ze loopt gewoon niet.
Bij ernstig hoge nood hangt ze tegenwoordig haar reet over de drempel, perst er beschut door de deur in sneltreinvaart een plas of poep uit en rent weer naar binnen.
-
stop_dhg
- Vaste gebruiker
Denk dat het sterke ras zinnetje verkeerd word begrepen, heb namelijk nog nooit zo'n band gehad als met mijn honden als mt honden die ik hier voor heb gehad (herder en rotweiler) het is gewoon een krachtig ras met veel goede eigenschappen en die me zo goed aanvoelen echt zo appart
-
lets have fun
Sterk ras impliceert dat er ook een zwak ras is
Ik voel de bui al hangen met m'n nuffige poedeltje 
-
stop_dhg
- Vaste gebruiker
Nee zo bedoel ik het nietlets have fun schreef:Sterk ras impliceert dat er ook een zwak ras isIk voel de bui al hangen met m'n nuffige poedeltje
Maar ik bedoel door de band die ik heb met mijn honden en niet eerder heb gehad bij een ander ras. Jij zal een bepaalde band hebben jou honden die ook heel sterk is.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Moet toegeven dat je er je eigen aardig goed uitlult.stop_dhg schreef:Nee zo bedoel ik het nietlets have fun schreef:Sterk ras impliceert dat er ook een zwak ras isIk voel de bui al hangen met m'n nuffige poedeltje
Ja er is wel een zwak ras en dat is de mens (ook niet alle) die op welke manier dan ook de dieren iets aandoen
Maar ik bedoel door de band die ik heb met mijn honden en niet eerder heb gehad bij een ander ras. Jij zal een bepaalde band hebben jou honden die ook heel sterk is.
Je voeld waarschijnlijk wel aan dat je heel voorzichtig met Letshavefun moet zijn.

- dagmar88
- Zeer actief
stop_dhg schreef:Nee zo bedoel ik het nietlets have fun schreef:Sterk ras impliceert dat er ook een zwak ras isIk voel de bui al hangen met m'n nuffige poedeltje
Ja er is wel een zwak ras en dat is de mens (ook niet alle) die op welke manier dan ook de dieren iets aandoen
Dus het is een sterk ras wanneer de eigenaar er een sterke band mee heeft?
-
lets have fun
Valt mee. Ik ben net zo zoet als mijn poedeltjebouvierpoedel schreef:Moet toegeven dat je er je eigen aardig goed uitlult.stop_dhg schreef:Nee zo bedoel ik het nietlets have fun schreef:Sterk ras impliceert dat er ook een zwak ras isIk voel de bui al hangen met m'n nuffige poedeltje
Maar ik bedoel door de band die ik heb met mijn honden en niet eerder heb gehad bij een ander ras. Jij zal een bepaalde band hebben jou honden die ook heel sterk is.![]()
Je voeld waarschijnlijk wel aan dat je heel voorzichtig met Letshavefun moet zijn.
-
lets have fun
Pitbull en andere klapkaken worden wel vaker aangeduid als sterk ras door hun eigenaar en meestal bedoelen ze dan lekker stoer en gevaarlijk. Dat irriteerd een beetje.stop_dhg schreef:Nee zo bedoel ik het nietlets have fun schreef:Sterk ras impliceert dat er ook een zwak ras isIk voel de bui al hangen met m'n nuffige poedeltje
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Ik wil toch even een tegengeluid opwerpen. Onze Rottweiler is wel vermoord door de Am. Stafford van een van onze buren. Zelf ben ik er totaal niet bang voor, maar als ik met mijn hond buiten loop, ga ik toch echt een andere kant op.

- dagmar88
- Zeer actief
Kun je dat uitleggen?thom schreef:Ik wil toch even een tegengeluid opwerpen. Onze Rottweiler is wel vermoord door de Am. Stafford van een van onze buren. Zelf ben ik er totaal niet bang voor, maar als ik met mijn hond buiten loop, ga ik toch echt een andere kant op.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Het lijkt me toch meer dan duidelijk eigenlijk.dagmar88 schreef:Kun je dat uitleggen?thom schreef:Ik wil toch even een tegengeluid opwerpen. Onze Rottweiler is wel vermoord door de Am. Stafford van een van onze buren. Zelf ben ik er totaal niet bang voor, maar als ik met mijn hond buiten loop, ga ik toch echt een andere kant op.
In dit topic staat het hele verhaal bijna van minuut tot minuut te lezen. viewtopic.php?f=16&t=277974&hilit=Verdomme+Yla

-
Lemuria
Ik snap het verband met dit topic totaal niet. Het is echt een kloteverhaal van Yla, daar absoluút niet van en ik leefde erg met je mee toen ik het las. Maar ik zie niet waarom het nodig is in een welkomsttopic waar het flauwekul en grapjes was, met dit verhaal te komen. Er is elders op het forum al genoeg haat tegen deze rassen.thom schreef:Het lijkt me toch meer dan duidelijk eigenlijk.dagmar88 schreef:Kun je dat uitleggen?thom schreef:Ik wil toch even een tegengeluid opwerpen. Onze Rottweiler is wel vermoord door de Am. Stafford van een van onze buren. Zelf ben ik er totaal niet bang voor, maar als ik met mijn hond buiten loop, ga ik toch echt een andere kant op.
In dit topic staat het hele verhaal bijna van minuut tot minuut te lezen. viewtopic.php?f=16&t=277974&hilit=Verdomme+Yla
- dagmar88
- Zeer actief
thom schreef:Het lijkt me toch meer dan duidelijk eigenlijk.dagmar88 schreef:Kun je dat uitleggen?thom schreef:Ik wil toch even een tegengeluid opwerpen. Onze Rottweiler is wel vermoord door de Am. Stafford van een van onze buren. Zelf ben ik er totaal niet bang voor, maar als ik met mijn hond buiten loop, ga ik toch echt een andere kant op.
Nee, anders vroeg ik het niet. Je verhaal is bij iedereen die hier langer dan een maand meeloopt wel bekend.
Er is geen "voorgeluid", dus waarom is er volgens jou een tegengeluid nodig in een voorsteltopic?
-
Dinos
Inschrijven voor honden gevechten??
Wij zijn geoefend Dinos en ik ,we vechten elke avond met elkaar, alleen nu even niet i.v.m rug Dinos.
Welkom hier
Wij zijn geoefend Dinos en ik ,we vechten elke avond met elkaar, alleen nu even niet i.v.m rug Dinos.
Welkom hier