Mijn naam is Jaco Jansen, ik studeer industrieel ontwerpen (master integrated product design) aan de TU Delft. Bij mijn afstudeer project staan honden (en natuurlijk hun baasjes) centraal als het om voeding en voeren gaat. Daarom kom ik graag in contact met mensen die passen binnen mijn doelgroep en inzichten willen verschaffen in wat zij belangrijk bij honden- voeren- en voeding.
Je voert (regelmatig) rauw vlees aan je hond: bevroren vers vlees, rauw vers van de slager, of je kookt voor je hond.
Je woont in een zeer stedelijke omgeving (voor het gemak: Rotterdam/- Delft/ Den Haag of Leiden).
Je bent tussen 25- en 35 jaar en/of je hebt nog geen kinderen.
Heeft een of meerdere honden
(Wenselijk) actief met een moestuin/ het zelf kweken van groentes.
Waarom zou je meedoen?
Helaas kan ik geen financiële vergoeding bieden maar;
*Waardevolle input geven die kunnen worden gebruikt
*Inzicht in hoe producten worden ontwikkeld
*Het resultaat van de input terug zien in een prototype (over ongeveer 3 weken)
*Mijn persoonlijke oneindige dankbaarheid
Ik wil mee doen. Maar wat nu en wat kan ik verwachten?
Super! Stuur me een bericht via dit forum of email.
Het is een kwalitatief onderzoek (een semi- gestructureerd interview) waarbij we een afspraak kunnen maken (voorkeur) maar een telefoon gesprek is ook mogelijk. Na dit gesprek licht ik het project en de richting verder toe.
Het is de bedoeling dat er een herhaling- gesprek plaatsvind, waarbij ik het ontwerp voorstel laat zien in de vorm van een (echt) prototype. Dit is het leukste onderdeel omdat hier jou antwoorden en input terug te vinden is.
Totaal schat ik dat het 1-2 uur totaal kost, wanneer het jou uitkomt.
Als er vragen zijn stel ze dan gerust hieronder. Bepaalde informatie laat ik bewust weg omdat het mogelijk de uitkomsten te veel beïnvloed.
Groet!
Jaco