dank jeZamunda schreef:Ja, maar bij jou telt dat niet omdat je gewoon echt niet kunt zien dat je al zo ontzettend oud bentHutsje schreef:ik stel al jaren zelf het hondenvoer samen (vers dus), heb meerdere honden, geen kinderen, woon in emmen en ben ietsje ouder dan 35. ik wil wel meedoen
.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
TU Delft Master student zoekt hondenliefhebber
Moderator: moderatorteam
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Re: TU Delft Master student zoekt hondenliefhebber

- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Geen dankHutsje schreef:dank jeZamunda schreef:Ja, maar bij jou telt dat niet omdat je gewoon echt niet kunt zien dat je al zo ontzettend oud bentHutsje schreef:ik stel al jaren zelf het hondenvoer samen (vers dus), heb meerdere honden, geen kinderen, woon in emmen en ben ietsje ouder dan 35. ik wil wel meedoen
.
- Jaco
- nieuw lid
- Contacteer:
Nogmaals bedankt voor alle mooie reacties! Wat leuk om te zien dat er zo veel enthousiasme is voor dit onderwerp en dit type onderzoek.
Ik heb een aantal aanbieders een PM gestuurd, met een lichte voorkeur voor mensen in de buurt van Delft (krijg helaas geen reiskosten vergoed van de TU
). Het is goed mogelijk dat ik meer mensen benader komende week (het kost nogal wat tijd in voorbereiding).
Ik heb een aantal aanbieders een PM gestuurd, met een lichte voorkeur voor mensen in de buurt van Delft (krijg helaas geen reiskosten vergoed van de TU
Ik zie dat er mensen zijn die bijzondere interesse hebben in de resultaten van het onderzoek (en wellicht de resultaten van het gehele project). Stuur mij dan een PM, dan neem ik in een later (meer definitief) stadium contact op!Inge O schreef:ben benieuwd naar de uitkomst van het onderzoekJaco schreef:Om kort te zijn over waarom; uit eerdere onderzoek kan ik concluderen dat vooral mensen in deze doelgroep zogenaamde "early adopters" willen zijn (om verschillende redenen die ik ook wil testen in dit onderzoek). Uiteraard wordt niemand uitgesloten bij de ontwikkeling, maar om een beeld te kunnen geven van een groep mensen, zal er een grens moeten worden getrokken..
Doelgroep enquête master afstudeer project TU Delft: http://goo.gl/forms/ZnB75GFzrp
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Hier nog iemand die voldoet aan alle eisen.
Tenminste, als een moestuin op mijn balkon/terras ook meetelt.
Enne, hebben studenten tegenwoordig geen OV meer? Dan zouden reiskosten niet uit moeten maken toch?
Tenminste, als een moestuin op mijn balkon/terras ook meetelt.
Enne, hebben studenten tegenwoordig geen OV meer? Dan zouden reiskosten niet uit moeten maken toch?

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
-
Manu
Ik ben 25, heb één hond die vlees eet, ik woon tussen alle steden in na een aantal jaar in Leiden gewoond te hebben en ik heb een tuin waar mijn hond alle planten uit trekt of er bovenop gaat liggen. Dus geen zelfgekweekte tomaatjes voor mij.
Delft is niet ver weg.
Delft is niet ver weg.
-
Floortje
- Zeer actief
Jaco is vandaag bij me langs geweest voor het interview. Het was een zeer aangenaam gesprek.
Ik weet nu ook meer details over het product wat hij gaat ontwikkelen, maar daar ga ik natuurlijk nog niks over loslaten
Wat ik wel kwijt wil is dat het een zeer interessant product is en ik ben erg benieuwd naar de verdere ontwikkelingen hierin!
Dikke pluspunt was ook dat hij een groot hondenliefhebber is en de honden (en kat) waren ook heel tevreden met hem. Het presentje wat hij voor de honden mee had genomen viel ook erg in de smaak.
Ik weet nu ook meer details over het product wat hij gaat ontwikkelen, maar daar ga ik natuurlijk nog niks over loslaten
Wat ik wel kwijt wil is dat het een zeer interessant product is en ik ben erg benieuwd naar de verdere ontwikkelingen hierin!
Dikke pluspunt was ook dat hij een groot hondenliefhebber is en de honden (en kat) waren ook heel tevreden met hem. Het presentje wat hij voor de honden mee had genomen viel ook erg in de smaak.
- Jaco
- nieuw lid
- Contacteer:
Nog enorm bedankt Floor, voor het leuke interview en nieuwe inzichten! En wat een leuke honden, blij dat het kleinigheidje in de smaak valt!Floortje schreef:Jaco is vandaag bij me langs geweest voor het interview. Het was een zeer aangenaam gesprek.
Ik weet nu ook meer details over het product wat hij gaat ontwikkelen, maar daar ga ik natuurlijk nog niks over loslaten![]()
Ik ben nog opzoek naar één persoon in de buurt van Delft/ Den Haag, Rotterdam of Leiden die het leuk vind om mee te doen met dit onderzoek. Als je interesse hebt, reageer dan even via de PM!
Naar aanleiding van de reacties in dit topic op de omschrijving van de doelgroep, wil ik nog een kleine poll doen. Dit om te testen of de doelgroep die ik momenteel heb beschreven in de buurt komt van de realiteit. Zodra ik een topic kan plaatsen in de Poll-sectie, laat ik het weten in dit in dit topic.
Doelgroep enquête master afstudeer project TU Delft: http://goo.gl/forms/ZnB75GFzrp
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum.
ik heb de rest van de tekst maar even weggehaald... beetje duf om na zoveel berichten te zeggen dat je misschien weinig berichtjes gaat krijgen...
ik heb de rest van de tekst maar even weggehaald... beetje duf om na zoveel berichten te zeggen dat je misschien weinig berichtjes gaat krijgen...

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Nog geen idee waar je onderzoek over gaat, maar ik ben wel benieuwd naar het wat en hoe.Jaco schreef:Nogmaals bedankt voor alle mooie reacties! Wat leuk om te zien dat er zo veel enthousiasme is voor dit onderwerp en dit type onderzoek.
Ik heb een aantal aanbieders een PM gestuurd, met een lichte voorkeur voor mensen in de buurt van Delft (krijg helaas geen reiskosten vergoed van de TU). Het is goed mogelijk dat ik meer mensen benader komende week (het kost nogal wat tijd in voorbereiding).
Ik zie dat er mensen zijn die bijzondere interesse hebben in de resultaten van het onderzoek (en wellicht de resultaten van het gehele project). Stuur mij dan een PM, dan neem ik in een later (meer definitief) stadium contact op!Inge O schreef:ben benieuwd naar de uitkomst van het onderzoekJaco schreef:Om kort te zijn over waarom; uit eerdere onderzoek kan ik concluderen dat vooral mensen in deze doelgroep zogenaamde "early adopters" willen zijn (om verschillende redenen die ik ook wil testen in dit onderzoek). Uiteraard wordt niemand uitgesloten bij de ontwikkeling, maar om een beeld te kunnen geven van een groep mensen, zal er een grens moeten worden getrokken..
Is het niet mogelijk om t.z.t. iets over je onderzoek en over het resultaat daarvan te vertellen op het forum?
-
beatje
En toch wil ik graag weten waarom je onder de 35 moet zijn.welke link zit er tussen je leeftijd,het hebben van een hond en voeren.
-
Neeltje
Hij studeert industrieel ontwerpen, dus het gaat niet over voer ansich (denk ik) maar misschien iets om het in te bewaren of te geven? Een of ander gadget of zo en daar zouden dan, denk ik, volgens hem de mensen onder de 35 meer gevoelig voor zijn?beatje schreef:En toch wil ik graag weten waarom je onder de 35 moet zijn.welke link zit er tussen je leeftijd,het hebben van een hond en voeren.
Wij 'ouderen' gooien het gewoon in de bak en eten met die handel of zo,denk ik.
- Jaco
- nieuw lid
- Contacteer:
Dank je wel M@scha, dit is direct een goed moment om de enquête die ik heb opgesteld te delen met jullie.M@scha schreef:Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum.
Zoals eerder gezegd wil ik liever nog niets kwijt hierover, omdat ik dan teveel moet zeggen over het product waar ik mee bezig ben. Wat ik wil benadrukken is dat de eisen omtrent 25-35jr en kindloos richtlijnen zijn. Ik ben aan deze richtlijnen gekomen door gesprekken (feedback op het concept) met verschillende experts (een dierenarts en twee dieren speciaalzaak eigenaren).beatje schreef:En toch wil ik graag weten waarom je onder de 35 moet zijn.welke link zit er tussen je leeftijd,het hebben van een hond en voeren.
Neeltje, je komt in de buurt, het lastige van mijn project is dat juist het voeren een cruciaal onderdeel is van het product waar ik mee bezig ben. Het is GEEN gadget/gimmick, maar de leeftijdsgrens heeft inderdaad te maken met de kans van adopteren van deze nieuwe technologie.beatje schreef:Hij studeert industrieel ontwerpen, dus het gaat niet over voer ansich (denk ik) maar misschien iets om het in te bewaren of te geven? Een of ander gadget of zo en daar zouden dan, denk ik, volgens hem de mensen onder de 35 meer gevoelig voor zijn?
Wij 'ouderen' gooien het gewoon in de bak en eten met die handel of zo,denk ik.
beatje schreef:En toch wil ik graag weten waarom je onder de 35 moet zijn
twinkeltje schreef:Maar ben te oud
Hutsje schreef:omdat je gewoon echt niet kunt zien dat je al zo ontzettend oud bent.
fes/lou schreef:Ik ben te oud
dre schreef:Ik voldoe van geen kanten
Anja schreef:ik ben ouder dan 35
bellabeest schreef:voldoe aan bijna alles ben alleen te jong (23)
beatje schreef:Denk niet dat mijn leeftijd enige invloed op mijn honden heeft.
beatje schreef:het onderzoek op zich interesseert/intrigeert me wel maar vanwaar die leeftijdsgrens/kinderloos?
De vele reacties op dit forum hebben mij bewogen om de omschrijving van de doelgroep te herzien, ik zou daarvoor jullie hulp willen vragen. Via een enquête wil ik de doelgroep toetsen en iedereen kan hierbij helpen (zolang je een of meerdere hond(en) hebt). Ik heb een topic gestart in de poll sectie van dit forum: http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 9&t=292677, maar een directe link naar de enquête staat ook in mijn onderschrift.