Het is meer dan 20 jaar geleden sinds ik zelf een hond had en sindsdien er is veel veranderd in honden opvoeding. Hier wil ik zoveel mogelijk over leren. Ook sport, hondenvoeding en verzorging vind ik interesant.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hallo allemaal
Moderator: moderatorteam
-
cmoto74
Hallo allemaal
Hi, Ik krijg binnenkort eindelijk een puppy.
Het is meer dan 20 jaar geleden sinds ik zelf een hond had en sindsdien er is veel veranderd in honden opvoeding. Hier wil ik zoveel mogelijk over leren. Ook sport, hondenvoeding en verzorging vind ik interesant.
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
- Aantal honden: 2
Re: Hallo allemaal
Welkom! Wat voor hondje krijg je?
- WesleyS
- Actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
Welkom! Dezelfde vraag als Leonie stelt wekt mijn interesse ook en daarnaast geef je aan dat sport en hondenvoeding ook je interesse wekt...
heb je in het verleden hondensport uitgevoerd? Zo ja welke? en wil je dit weer doen of iets totaal anders?
heb je in het verleden hondensport uitgevoerd? Zo ja welke? en wil je dit weer doen of iets totaal anders?

- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
Dinos
Welkom
-
cmoto74
Ik krijg een Shiba Inu pup over een paar weken. Ik ben me nog aan het orienteren op hondensport gebied er is veel mogelijk.