Oh heerlijk mijn allergrootste hobby om mishandeld en getreiterd te worden. In latex of leer.?lets have fun schreef:Kijk jij maar uit mannetje want ik laat je zo alle hoeken zienbouvierpoedel schreef:Ja dat effect heb je wel op meer mensen.lets have fun schreef:Oh wacht het is mijn schuldgrutjes, mens niet zo slachtofferig doen hoor, staat je helemaal niet.
je bent geen slachtoffer, niet van de buurman en niet van de gemene forummers, effe naar je eigen aandeel kijken en dan snap je dat ook wel.Het is mijn allergrootste hobby om mensen weg te treiteren.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Afscheid
Moderator: moderatorteam
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: Afscheid
Wat je zegt ben je zelfffff 

- WesleyS
- Actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
voor sommige mensen is dat het echte leven...Daisy@ schreef:Joh, het is maar internet, toch anders dan het echte leven hoor!

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Allemachtig, kan het ook een keer zonder dit gedoe?bouvierpoedel schreef:Oh heerlijk mijn allergrootste hobby om mishandeld en getreiterd te worden. In latex of leer.?lets have fun schreef:Kijk jij maar uit mannetje want ik laat je zo alle hoeken zienbouvierpoedel schreef:Ja dat effect heb je wel op meer mensen.lets have fun schreef:Oh wacht het is mijn schuldgrutjes, mens niet zo slachtofferig doen hoor, staat je helemaal niet.
je bent geen slachtoffer, niet van de buurman en niet van de gemene forummers, effe naar je eigen aandeel kijken en dan snap je dat ook wel.Het is mijn allergrootste hobby om mensen weg te treiteren.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- dagmar88
- Zeer actief
Jaap* schreef:Daarom krijg ik ze zelf ook niet natuurlijkdagmar88 schreef:Ik kreeg anders meteen van het halve forum pb's dat ze ook zo'n last van je hebben, alleen durven die dat allemaal niet openbaar te zeggen.
Terror Jaap
Aan de andere burenruzie/overlast topics te lezen, gaat het daar helaas precies hetzelfde.Daisy@ schreef:Joh, het is maar internet, toch anders dan het echte leven hoor!
-
lets have fun
Het is helemaal niet de bedoeling dat je het lekker vindtbouvierpoedel schreef:Oh heerlijk mijn allergrootste hobby om mishandeld en getreiterd te worden. In latex of leer.?lets have fun schreef:Kijk jij maar uit mannetje want ik laat je zo alle hoeken zienbouvierpoedel schreef:Ja dat effect heb je wel op meer mensen.lets have fun schreef:Oh wacht het is mijn schuldgrutjes, mens niet zo slachtofferig doen hoor, staat je helemaal niet.
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Laat toch gewoon weggaan.. jammer maar helaas. Als je door de mand valt op het forum en je gezicht niet meer kunt laten zien kun je iig je rug nog laten zien 
Het ga je goed hoor.....
Het ga je goed hoor.....
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Heb even vlug terug gelezendagmar88 schreef:
Aan de andere burenruzie/overlast topics te lezen, gaat het daar helaas precies hetzelfde.Daisy@ schreef:Joh, het is maar internet, toch anders dan het echte leven hoor!
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Dat is jouw keuze, maar ik hoop toch dat je eens over de berichtjes na gaat denken als je wat afgekoeld bent. Iets met twee kijven enzo 
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Joh stel je niet aan. Topic is even niet gegaan zoals je gedacht had. Antwoorden waren niet wat je wilde lezen. So what. Klik op het kruisje bovenin en laat het forum dan gewoon even lekker voor wat het is. Hoef je je eigen toch helemaal niet geheel voor af te gaan melden
Hop, tjoptjop, gewoon nog een pb naar de moderators dat je je bedacht hebt
Mensen vinden altijd een heleboel van andere mensen maar zijn het vaak (en gelukkig maar) ook net zo snel weer vergeten 
Hop, tjoptjop, gewoon nog een pb naar de moderators dat je je bedacht hebt
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Zeiken jullie eens niet zo tegen haar?
Als ze wil gaan, gaat ze.
Haar keuze.
Als ze wil gaan, gaat ze.
Haar keuze.
-
Dinos
Jammer, ik weet niet wat er speelt dus geen oordeel, maar als de meter de verkeerde kant op slaat is dat niet goed.
Alleen jou keuze telt dus doe wat je voelt.
En trek je van anderen niets aan, jij leeft en ervaart op jouw manier.
Alleen jou keuze telt dus doe wat je voelt.
En trek je van anderen niets aan, jij leeft en ervaart op jouw manier.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik vind het jammer Thea, maar als je het niet meer naar je zin hebt hier dan is het jouw keuze om je te laten uitschrijven als je dat wil. Je kunt ook gewoon een poos het forum links laten liggen lijkt mij, dat zou ik eerder doen.
Ik heb destijds heel veel aan je ondersteunende woorden, tips en adviezen gehad toen ik erachter kwam dat wij lotgenoten waren (en nog zijn) door onze diabetes, daarvoor nogmaals bedankt.
Ik heb destijds heel veel aan je ondersteunende woorden, tips en adviezen gehad toen ik erachter kwam dat wij lotgenoten waren (en nog zijn) door onze diabetes, daarvoor nogmaals bedankt.
- iones
- Zeer actief
Er zijn soms echter forummers die doen alsof ze je net zo goed kennen als uit het echte leven hoor.Daisy@ schreef:Joh, het is maar internet, toch anders dan het echte leven hoor!
Ik heb er verder niets over te zeggen trouwens.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
*Ellen*
Blijf !
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Ik ga je missen! 
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
-
Lemuria
Ja iets in de vethoek kennelijk. Weet er ook het fijne niet vanLizzie. schreef:hmm... heb ik wat gemistzoja wat dan, ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Ach kom op Thea, gewoon blijven
Het gaat niet lekker, je hebt een super rotdag, dus gewoon alles uitzetten, je hoofd leegmaken en besluiten dat
hier ook zat leuke en hele fijne dingen zijn en je daarop richten
Het gaat niet lekker, je hebt een super rotdag, dus gewoon alles uitzetten, je hoofd leegmaken en besluiten dat
hier ook zat leuke en hele fijne dingen zijn en je daarop richten
- dagmar88
- Zeer actief
Voor alsnog is het account van teckeltoos er gewoon, dus kan het haast niet anders dan dat er nog een pb naar de mods is gestuurd.
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
oke... vandaar...ik kom niet in het vethoekLemuria schreef:Ja iets in de vethoek kennelijk. Weet er ook het fijne niet vanLizzie. schreef:hmm... heb ik wat gemistzoja wat dan, ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor

- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
ja, het stond in de pers vethoek
Laatst gewijzigd door mercedes2803 op 05 nov 2014 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Soms gebeuren er op hondenforum wel eens dingen waardoor de lol je even vergaat. Ik ben ook een lange tijd weggeweest; niet omdat ik me weggepest voelde trouwens ofzo, maar omdat ik er gewoon destijds geen lol meer in had, en dat was wel degelijk door een paar mensen.
Ik ben weer terug en die mensen zijn er ook nog steeds, en dat vind ik prima. Waarschijnlijk is er niks meer aan het handje nu. Iedereen heeft wel eens een rotbui, die hadden die mensen en ikzelf toen even, denk ik. Ik ben ook helemaal niet haatdragend of wat dan ook, ik hoop nu gewoon weer gezellig verder te gaan en geen gedoe meer te lezen.
Dat gaat vast prima.
Dus kop op; voor gedoe moet je minimaal twee mensen hebben, dus laat het lekker rusten en kom later maar weer.
Ik ben weer terug en die mensen zijn er ook nog steeds, en dat vind ik prima. Waarschijnlijk is er niks meer aan het handje nu. Iedereen heeft wel eens een rotbui, die hadden die mensen en ikzelf toen even, denk ik. Ik ben ook helemaal niet haatdragend of wat dan ook, ik hoop nu gewoon weer gezellig verder te gaan en geen gedoe meer te lezen.
Dus kop op; voor gedoe moet je minimaal twee mensen hebben, dus laat het lekker rusten en kom later maar weer.

- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik lees de persoonlijke vethoek bewust niet. Wel weet ik dat iedereen hier wel eens op zijn bek gaat. Ik ook regelmatig en zeker een poos geleden. Geen reden om weg te gaan. Over een week zie je alles weer anders. Als je het forum niet leuk vond was je geen meubilair geworden in de afgelopen jaren en de enige die je nu wat aandoet ben je zelf. Doe ik zal zeg, doe je zelf een lol en kijk een weekje niet. Dan is alles weer prima.
- iones
- Zeer actief
Ik ken anders geen forum waar mensen zo grootschalig op hun bek gaan als hier. Dat vind ik wel typisch.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Op veel fora gaat het nergens over en als je persoonlijk wordt en jezelf bent ga je ook wel eens op je bek. Als je hulp moedig hebt krijg je die hier ook en dat is de andere kant van de medaille.iones schreef:Ik ken anders geen forum waar mensen zo grootschalig op hun bek gaan als hier. Dat vind ik wel typisch.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Ik vind dit juist een heel erg mooi forum, je helpt elkaar met verschillende vragen over huisdieren, steunt elkaar waar nodig en soms vecht je elkaar de tent uit, niet leuk, maar komt bijna altijd weer goed. En als er iemand of een huisdier in nood is, dan staat iedereen ook weer klaar, op welke manier dan ook. Dus ik ben een tevreden forummer. 

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ligt helemaal niet zozeer aan het forum. TS is gewoon iets overspannen met iets teveel stress ,dan komt alles iets anders en harder binnen.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Dinos
Als je op je bek gaat is dat niet erg,(leer je van als het goed is) maar zoals leden hier de grond ingetrapt worden verbaasd mij wel.iones schreef:Ik ken anders geen forum waar mensen zo grootschalig op hun bek gaan als hier. Dat vind ik wel typisch.
Dit gaat zelfs zo ver dat er gewoon gescholden wordt, op forum waar ik ban voor leven heb hahaha werd dit echt niet getolereerd hoor en heel terecht.
Ik heb hier nog nooit (relatief nieuweling broekje) een ban gezien.
Ik zie echt wel het verschil van meligheid en gek doen tegen elkaar maar bewust mensen neerhalen en pijn doen is een tweede.