Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wroef! Hallo, ik ben Takkie

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Takkie de Teckel
Actief
Mijn ras(sen): Ruwhaar Teckel
Aantal honden: 1
Contacteer:

Wroef! Hallo, ik ben Takkie

Ongelezen bericht door Takkie de Teckel »

Hallo allemaal,

Ik ben Takkie de Teckel! WOEF! Ik ben een ruwharige Teckel van bijna 5 jaar en heb het supergoed met mijn lieve baasje Frank, die me nu ook helpt bij mijn internet-optreden, wrafwraf!

Afbeelding

Wij wonen in Amsterdam, maar gelukkig in een rustige buurt, met veel hondenvriendjes. Mijn baasje en ik zijn eigenlijk bij toeval bij elkaar gekomen. Hij kreeg mij aangeboden via een collega, maar eigenlijk als cadeau voor een buurmeisje die een hond wilde. Dat meisje vond mij niet zacht genoeg (snorff!!) en toen heeft Frank me zelf maar gehouden. Zijn oma had vroeger ook een Teckel. Hij heeft er geen seconde spijt van gehad en nu zijn we de grootste vriendjes! Ik slaap zelfs bij hem in bed!

Als echte Teckel ben ik best een stoere knaap, boordevol energie. Ze zeggen niet voor niets dat een Teckel een 'grote hond in een kleine verpakking' is :D Ik hou van wandelen, balspelletjes, stokken jagen, gaten graven in de grond en pootjebaden in meertjes en strandjes. Maar echt helemaal het diepe in ind ik nog een beetje eng.

In mijn kleine leventje ben ik al een keer bijna dood geweest door een Pitbull en heb me twee keer net kunnen redden voor een andere Pitbull en een Stafford. Gelukkig heeft mn baasje me in alle gevallen weten te redden en zijn we nu een stuk voorzichtiger. Het heeft een flinke tijd geduurd voor ik weer aan grote honden durfde te snuffelen, en sommige mag ik nog steeds niet zo. Maar ik bijt nooit, vecht niet en ben altijd lief, zegt Frank! Gelukkig zijn er een paar hele lieve grote honden in het park die me er overheen hebben geholpen. Voor de zekerheid heeft baasje maar een verzekering voor me afgesloten.

Omdat ik soms wild speel en soms voor hij er erg in heeft de trap op liep heb ik al een beetje last van mijn rug, en mijn baasje is nu heel voorzichtig met me. Het valt nog wel mee allemaal, maar Frank wil graag dat ik een goed leven heb en gezond oud wordt. Nu kan ik niet meer de trap op en ligt er tapijt op de vloer in plaats van dat gladde laminaat.

Zo heel beroemd ben ik (nog) niet, maar ik heb al wel een eigen Facebook pagina: Takkie de Teckel! Mijn baasje heeft alleen niet altijd veel tijd om die bij te houden. Ik heb nu 75 likes, dus kom en like me ook? Je vindt me hier: https://www.facebook.com/pages/Takkie-d ... 3824897843" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb inmiddels zelfs al Teckel vriendjes op Facebook, er zijn meer Teckel pagina's :D :D :D Frank vond een keer de pagina van de hond van Mark Zuckerberg en dacht als hij het kan, mag ik het ook! En natuurlijk heb ik het Hondenforum ook even geplaatst op mijn Facebook-pagina :D :D

We zijn hier gekomen eigenlijk vooral vanwege een vraag over een ander hondje, mijn buurvrouw. Maar dat moet een andere keer, het wordt al laat. We gaan hier wel vaker terugkomen om onze verhalen te delen en die van jullie te lezen!

Stevige poot van mij en Frank zegt tot ziens!
Afbeelding

Afbeelding
Dinos

Re: Wroef! Hallo, ik ben Takkie

Ongelezen bericht door Dinos »

Welkom , sorry ik las takke teckel.
Maar dat valt wel mee geloof ik , nogmaals hartelijk welkom
Fabiola17
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Fabiola17 »

Welkom!
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
Wolfsblut
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Takkie de Teckel schreef:Hallo allemaal,

Ik ben Takkie de Teckel! WOEF! Ik ben een ruwharige Teckel van bijna 5 jaar en heb het supergoed met mijn lieve baasje Frank, die me nu ook helpt bij mijn internet-optreden, wrafwraf!

Afbeelding

Wij wonen in Amsterdam, maar gelukkig in een rustige buurt, met veel hondenvriendjes. Mijn baasje en ik zijn eigenlijk bij toeval bij elkaar gekomen. Hij kreeg mij aangeboden via een collega, maar eigenlijk als cadeau voor een buurmeisje die een hond wilde. Dat meisje vond mij niet zacht genoeg (snorff!!) en toen heeft Frank me zelf maar gehouden. Zijn oma had vroeger ook een Teckel. Hij heeft er geen seconde spijt van gehad en nu zijn we de grootste vriendjes! Ik slaap zelfs bij hem in bed!

Als echte Teckel ben ik best een stoere knaap, boordevol energie. Ze zeggen niet voor niets dat een Teckel een 'grote hond in een kleine verpakking' is :D Ik hou van wandelen, balspelletjes, stokken jagen, gaten graven in de grond en pootjebaden in meertjes en strandjes. Maar echt helemaal het diepe in ind ik nog een beetje eng.

In mijn kleine leventje ben ik al een keer bijna dood geweest door een Pitbull en heb me twee keer net kunnen redden voor een andere Pitbull en een Stafford. Gelukkig heeft mn baasje me in alle gevallen weten te redden en zijn we nu een stuk voorzichtiger. Het heeft een flinke tijd geduurd voor ik weer aan grote honden durfde te snuffelen, en sommige mag ik nog steeds niet zo. Maar ik bijt nooit, vecht niet en ben altijd lief, zegt Frank! Gelukkig zijn er een paar hele lieve grote honden in het park die me er overheen hebben geholpen. Voor de zekerheid heeft baasje maar een verzekering voor me afgesloten.

Omdat ik soms wild speel en soms voor hij er erg in heeft de trap op liep heb ik al een beetje last van mijn rug, en mijn baasje is nu heel voorzichtig met me. Het valt nog wel mee allemaal, maar Frank wil graag dat ik een goed leven heb en gezond oud wordt. Nu kan ik niet meer de trap op en ligt er tapijt op de vloer in plaats van dat gladde laminaat.

Zo heel beroemd ben ik (nog) niet, maar ik heb al wel een eigen Facebook pagina: Takkie de Teckel! Mijn baasje heeft alleen niet altijd veel tijd om die bij te houden. Ik heb nu 75 likes, dus kom en like me ook? Je vindt me hier: https://www.facebook.com/pages/Takkie-d ... 3824897843" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb inmiddels zelfs al Teckel vriendjes op Facebook, er zijn meer Teckel pagina's :D :D :D Frank vond een keer de pagina van de hond van Mark Zuckerberg en dacht als hij het kan, mag ik het ook! En natuurlijk heb ik het Hondenforum ook even geplaatst op mijn Facebook-pagina :D :D

We zijn hier gekomen eigenlijk vooral vanwege een vraag over een ander hondje, mijn buurvrouw. Maar dat moet een andere keer, het wordt al laat. We gaan hier wel vaker terugkomen om onze verhalen te delen en die van jullie te lezen!

Stevige poot van mij en Frank zegt tot ziens!
Dag Takkie

Ik ben ook een Teckel, nou ja een dwergteckel dan. Ik woon samen met Lut een Riezen Schnauzer. Samen kunnen we het heel goed vinden. Oh ja, we hebben ook nog een baasje. Eigenlijk ben ik dat wel, maar vooruit. Tenslotte houdt hij ons toch maar aan de vreet. En wandelen kan er ook nog wel vanaf.
Trappen lopen kon ik ook niet. Lut heeft me dat geleerd door me omhoog te duwen bij elke tree. Nou kan ik zelf de trap op lopen. Komt me heel goed uit want hij heeft boven allemaal gedroogd vlees in zakken staan. Ik jat daar regelmatig wat van want dat merkt hij toch niet.
De trap af durf ik niet, dat is eng. Als de baas roept reageer ik gewoon niet. Uiteindelijk komt hij me dan ophalen. Onder komen doe ik toch wel.
Natte pootje daar hou ik niet van. En regen moet ik helemaal niets van hebben. Dan plas ik gewoon in de keuken op de mat. Dan hoef ik lekker niet mee naar buiten.
Baasje is nu de mat eruit aan het trekken. Is gemakkelijker schoonmaken als ik geplast heb zegt hij. Het lukt hem voor geen meter want die zit vastgeplakt met bisonkit.
´s Morgens wil ik op tijd naar buiten om alle kraaien weg te jagen. Een komt altijd rakelings over mijn kop vliegen en wil me pikken. Daar raak ik dan weer helemaal gestressed van. Maar ik krijg hem nog wel. Is gewoon een kwestie van tijd.
En schei uit over die klapkaken, daar krioelt het van hier. Als we ze tegen komen ga ik achter de baas lopen. Want je weet maar nooit met die etters. Ik laat dan liever de baas de eerste klappen opvangen. Herders zitten hier ook, daar moet ik ook niets van hebben. Vooral die Duitsers vind ik erg geniepig. Moet je ook goed voor oppassen hoor, die zijn niet te vertrouwen.
Baasje heeft ook nog dwergkippen. Wat hij daar mee moet weet ik ook niet. Ik had hem er al van af willen helpen. Werd hij ook nog boos omdat ik de staart van zijn haan vasthield. Hahaha, dat beest heet Nico. Die staat me altijd op te wachten als ik langs hun ren moet en dan schrik ik me kapot. Dat is een ADHD haan. Ik word nerveus van dat beest, vooral als ik net wakker ben.

Welkom hier en hopelijk schrijf je nog meer van die leuke verhaaltjes.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
ronaldjedc
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Nu: Beagle Vorige: Labrador, Boxer

Ongelezen bericht door ronaldjedc »

welkom
--
Ronald
Huidige hond: Beagle (Joep 13-8-2014)
Vorige honden: Labrador, Boxer
Leonie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller

Ongelezen bericht door Leonie. »

Welkom Takkie. Wij komen ook uit Amsterdam :cheer:
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Welkom Takkie en Frank!
Wij zijn 2 best wel lieve Herders, maar niet iedere hond vind ons lief, soms vinden ze ons een beetje eng, omdat we zo groot zijn.
En wij vinden ook niet iedere andere hond lief, vooral Jade niet (dat is de grootste van ons), die heeft soms een grote mond.
Mag niet van het vrouwtje, dan krijgt ze op haar kop, maar ze leert er niks van. Domme hond.
Ik, Bleza, luister altijd heel goed! Daar kan die grote nog iets van leren!
Behalve als ik iets lekkers ruik, iets interessants zie, of iets eng vind, dan luister ik even niet.

Poot en high five van Bleza en Jade
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Dag Takkie ik ben Raffie je langharige neefje. Ik woon samen met een duitse herder en een laekense herder en dat is heel handig als je grote enge honden tegenkomt. Dan blaf ik gewoon even heel hard om mijn grote broer en zus te roepen. Moet je kijken hoe hard die engerds dan wegrennen ha. Ik heb het hier eigenlijk wel prima naar mijn zin. Ik vind het heerlijk om lange wandelingen te maken. Poepen doe ik dan niet want dat vind ik vervelend zo met je bibs in het natte gras. Ik houd het altijd op tot we weer in de voortuin zijn en dan ga ik opgelucht zitten. In de auto let ik altijd op of het vrouwtje niet toevallig de rits van haar snoepzakje heeft opgelaten. Soms vergeet ze dan namelijk en dan vreet ik heel stiekem alle snoep op. Wat ik wel een beetje flauw vind is dat ik hier altijd buiten moet eten. Het liefst schrok ik mijn bakje leeg en stop dan mijn steekneus in een herderbak om die gauw leeg te schrokken. Die sukkels laten dat nog toe ook. Buiten luister ik vaak wel als daar tenminste snoep tegenover staat maar soms ga ik een lekker luchtje achterna. Vrouwtje rent mij dan achterna met die suffe herders. Waarom weet ik niet, ik kom heus wel weer terug als ik daar zin in heb. Nou genoeg geschreven, tot ziens op het forum. Dag.
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”