Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hallo ik ben jen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Dingbat

Hallo ik ben jen

Ongelezen bericht door Dingbat »

Hallo, ik ben jen en ben net 30 jaar geworden :80: . Ik heb op dit moment geen hond maar heb wel acht mooie jaren van mijn american stefford ( Django) mogen genieten. Wij hebben hem genomen toen hij vijf jaar was en hebben hem helaas moeten inslapen toen hij 13 jaar was.

Nu hebben we in de tussentijd twee kinderen van 3,5 en 2 jaar en vinden dat het eigenlijk weer tijd is voor een nieuw hond/ maatje. Ikzelf zie de grote Zwitserse sennenhond zitten maar mijn vriend een Boerboel. Wij komen er dus niet uit!

Ik hoop door middel van dit forum erachter te komen welke ras beter is voor ons gezin.
Is er iemand die ons hiermee kan helpen om deze twee rassen goed met elkaar te vergelijken, en ook om te weten of het misschien te vroeg om zo'n hond te nemen met twee jonge kids.

Alvast bedankt voor alle info.
Gr jen
Lemuria

Re: Hallo ik ben jen

Ongelezen bericht door Lemuria »

Welkom Jen! Het zijn nogal 2 verschillende rassen :mrgreen: Maar je kunt hier ongetwijfeld wel meningen krijgen ;)
Dingbat

Ongelezen bericht door Dingbat »

Hallo lemuria,

Dank je wel. Ik heb wel wat onderzoek gedaan, en hoewel ze heel verschillend kwa uiterlijk zijn, vind ik ze kwa karakter best wel veel op elkaar lijken. Alleen zegt mijn gevoel dat de sennenhond toch iets makkelijker moet zijn dan een boerboel, alleen weet ik dat natuurlijk niet zeker. Ik hoop idd dat de meningen binnenstromen zodat we de knoop door kunnen hakken.
kaatje888
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boomer & Maltezer.
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door kaatje888 »

Welkom hier.
In liefdevolle herinnering
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Als je je aanmeldt bij de gebruikersgroep 'vaste gebruikers' kan je overal op het forum posten;)

Aanmeldprocedure
Afbeelding
Dinos

Ongelezen bericht door Dinos »

Welkom.
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”