Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoi allemaal

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Olivier
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): stafford mix, jack russell terrier
Aantal honden: 2

Hoi allemaal

Ongelezen bericht door Olivier »

Hoi allemaal,

Mijn naam is olivier en ik heb samen met mijn vriendin een Amerikaanse stafford en een jack Russel.
Ik kom vaak op deze site en hoop binnenkort onderwerpen toe te kunnen voegen.

Ik hoop dat dit bericht goed binnenkomt, ik zit nu in curaçao en verstuur dit via mijn telefoon.

Met vriendelijke groet,

Olivier uit Wassenaar
Stan&Ollie
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Stan en Ollie, moeilijk om daarvan een ras te bepalen, maar waarschijnlijk: Huskey-Labrador-Herder-Boxer-Amerikaanse staffordshireterriër of zo, maakt niets uit want ze zijn LIEEhieeeeefff :)

Re: Hoi allemaal

Ongelezen bericht door Stan&Ollie »

Welkom Olivier.

Zit je daar op het prachtige warme Curaçao lekker relaxed in de hangmat onder de palmbomen met een cocktail in je linker en het handy in je rechterhand naar Nederland te schrijven, tjonge jonge wat een droomtoestand :D :I:

Welkom op het Forum.

ps hier is het stormachtig met veel regen en ongeveer 5 graden, eerlijk is eerlijk, je hebt het beter voor elkaar dan wij hier, klasse! :ok:
Mijn hond is nogal eenkennig, hij bijt alleen mij.
Vorige week beet hij een stuk uit mijn knie. De dokter vroeg: 'Heb je er iets op gedaan?' Ik zei: 'Nee, hij vond hem zo lekker genoeg.
sjm
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjm »

Welkom! :cheer:
Olivier
geregistreerd lid

Ja het is heerlijk hier, maar ik mis thuis en mijn honden toch wel een beetje na 3 weken hier erop vakantie te zijn.

Een tip voor de moderators: het is lastig om via je telefoon afbeeldingen in te stellen bij je avatar, en om afbeeldingen bij je verhaal te plaatsten.

Ik had dit graag al gedaan bij mijn voorstel bericht maar zal dit gelijk doen zodra ik thuis ben.
Olivier
geregistreerd lid

Stan&Ollie schreef:Welkom Olivier.

Zit je daar op het prachtige warme Curaçao lekker relaxed in de hangmat onder de palmbomen met een cocktail in je linker en het handy in je rechterhand naar Nederland te schrijven, tjonge jonge wat een droomtoestand :D :I:

Welkom op het Forum.

ps hier is het stormachtig met veel regen en ongeveer 5 graden, eerlijk is eerlijk, je hebt het beter voor elkaar dan wij hier, klasse! :ok:

Ja hoorde al dat het slecht is in Nederland!
Vraagje tussendoor weet jij hoe je met je telefoon afbeeldingen kan plaatsen/instellen als avatar?

Elke foto bij mij is te groot van bestand, en de afmetingen zijn ook veel te groot.

Gr, olivier
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Welkom :)

Foto's bewerken zodat ze klein genoeg zijn, kun je doen via een bewerkingsprogramma...wel vrij veel gedoe op je mobiel hoor :) Geniet van je vakantie en regel die foto's lekker als je terug bent joh ;)
Olivier
geregistreerd lid

Lemuria schreef:Welkom :)

Foto's bewerken zodat ze klein genoeg zijn, kun je doen via een bewerkingsprogramma...wel vrij veel gedoe op je mobiel hoor :) Geniet van je vakantie en regel die foto's lekker als je terug bent joh ;)
Oké thanx, ja ga ik zeker doen komt goed.
Ja wilde het nu eigenlijk doen want zag iemand die vroeg of er mensen waren die ook een JR en amstaff in huis hadden en ik wilde graag reageren met een foto erbij, maar dat komt vanzelf dan wel!
Lemuria

Olivier schreef:

Ja wilde het nu eigenlijk doen want zag iemand die vroeg of er mensen waren die ook een JR en amstaff in huis hadden en ik wilde graag reageren met een foto erbij, maar dat komt vanzelf dan wel!
Je hebt het in ieder geval alvast bekend gemaakt :mrgreen:
meetjewrc
Zeer actief
Mijn ras(sen): Am staff
Pitbull
Fila brasileiro
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door meetjewrc »

welkom en geniet van je vakantie :mrgreen:
Olivier
geregistreerd lid

Lemuria schreef:
Olivier schreef:

Je hebt het in ieder geval alvast bekend gemaakt :mrgreen:
Mooie hond heb je trouwens!
Onze amstaff is driekwart Amerikaans en een kwart pincher? De vader was een Amerikaanse stafford maar de moeder was half amstaff en half pincher dachten de mensen van het asiel waar ik hem vandaan had.

De moeder was zwanger en was uit een huis bij iemand gehaald omdat die er niet voor kon zorgen. Zodra ik foto's kan plaatsen moet je maar even kijken met de rest van een aantal leden want ik ben benieuwd wat die andere kwart kan zijn van mijn hond. Hij lijkt op een amstaff alleen is een slagje kleiner. Hij weegt rond de 23 kg. Maarja laat wel weten als ik weer in nl ben!
Olivier
geregistreerd lid

meetjewrc schreef:welkom en geniet van je vakantie :mrgreen:
Dankjewel, binnenkort foto's van mijn honden. Heb gelezen dat u wel wat weet van de amstaff lijnen. Mischien dat u weet waar die andere kwart van mijn amstaff uit bestaat :D
Lemuria

Olivier schreef:Mooie hond heb je trouwens!
Onze amstaff is driekwart Amerikaans en een kwart pincher? De vader was een Amerikaanse stafford maar de moeder was half amstaff en half pincher dachten de mensen van het asiel waar ik hem vandaan had.

De moeder was zwanger en was uit een huis bij iemand gehaald omdat die er niet voor kon zorgen. Zodra ik foto's kan plaatsen moet je maar even kijken met de rest van een aantal leden want ik ben benieuwd wat die andere kwart kan zijn van mijn hond. Hij lijkt op een amstaff alleen is een slagje kleiner. Hij weegt rond de 23 kg. Maarja laat wel weten als ik weer in nl ben!
Dank je ;) De moeder van mijn hond is ook ergens uit een huis gehaald, drachtig en al :) Als je écht zeker wil weten wat er in je hond zit, zou je een DNA-test kunnen laten doen. Maar we mogen hier ook graag raden hoor ;) Alleen heb je dan geen zekerheid dat het klopt.

Ben benieuwd naar je foto's!
Olivier
geregistreerd lid

Lemuria schreef:
Olivier schreef:Mooie hond heb je trouwens!

Dank je ;) De moeder van mijn hond is ook ergens uit een huis gehaald, drachtig en al :) Als je écht zeker wil weten wat er in je hond zit, zou je een DNA-test kunnen laten doen. Maar we mogen hier ook graag raden hoor ;) Alleen heb je dan geen zekerheid dat het klopt.

Ben benieuwd naar je foto's!
Dat is toevallig, de moeder van Baily was ook drachtig uit huis gehaald. Rond maandag /dinsdag staan de foto's erop. Hoop dat een moderator mij dan voor die tijd een machtiging heeft gegeven :D
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”