Klopt helemaal.meetjewrc schreef:Die halen voorpagina van de krantduitse herder schreef:Het is dus alleen maar toeval dat de laatste tijd veel pitjes/staffies andere honden toetakelen?Dinos schreef: Zou fijn zijn als jij met je mega vooroordeel is een tijdje zou zwijgen.labradors zijn niet zo boeiend om te schrijven dat hij een hondje heeft toegetakeld....
Ik snap echt je vooroordeel naar deze honden hoor, echt waar, omdat het verkeerde volk ermee rond loopt.
Maar hier kunnen de honden niks aan doen, het is genetisch aangelegd.
Elke vecht hond kan ooit bijten en dat de knop omgaat en voor de kill gaat, dit is een eigenschap wat vele fokkers wegwuiven...zeker in de am staff wereld.
Kijk op de rasvereniging van de Am staff...lees jij ergens over agressie tegen soortgenoten? Ondanks de vele commentaar die ik en vele met mij hierover hebben gegeven, steken ze de kop in t zand. En nieuwe vechthonden eigenaren die via de RV een hondje kopen, worden vaak niet eens met neus op de feiten gedrukt.....word allemaal verheerlijkt om puppen te verkopen, en het ras mooier te maken dan dat het is.
Ik heb hier in de buurt zo'n kerel wonen die zit in het bestuur van de ASTCH.
Hij maakt mij uit voor idioot en dat ik een achterlijke uitgesproken mening heb en dat ik onzin praat enz enz.
Ze steken allemaal hun kop in het zand, ik mag niet zeggen dat het vechthonden zijn...
Zodra ik eerlijk ben over het DNA dat in de Staf/Pit zit, gaat hij krijsen als een speenvarken.
Op fb waren we 'vrienden' maar nadat hij vandaag tegen me begon te krijsen heb ik hem geblokkeerd, ik ben zó klaar met deze gast.
Dit soort reacties geeft hij als ik zeg dat door mensen zoals hij die het karakter van het ras ontkennen, het telkens mis blijft gaan.
"Door mensen welke het ontkennen zoals ik? Hahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahaha. ... Jij spoort echt niet!!!!
Doe eff normaal zeg! Ik ben het alleen niet eens met je zogenaamde betweterige uitspraken en je uitgesproken mening! Je weet niet eens waar je over praat joh... Dus beter hou je je mond dicht of je praat over iets heel anders. Dan kun je tenminste wel fatsoenlijk met jou communiceren..."
Tja.... ik weet niet waar ik over praat natuurlijk... die twee honden die ik jarenlang in huis had waren zeker helemaal geen Staffords?