Ik ben een speels, lief, aanhankelijk beestje die al ( redelijk ) netjes luistert naar m'n basiscommando's en al heel mooi "blijft".
Ik ben dan ook al een jaar naar school geweest met mijn baasje.
Ik ben niet altijd even lief naar m'n medebewoners ( 5 poezen ) maar wij hebben een verstandhouding, en soms mag ik al eens spelen met Deuce, een grote ros-met-witte halve Maine Coone kater.
Ook met poes Diesel kan ik goed overweg. Ze geeft me geregeld kopjes en gaat mee wandelen met mij en m'n baasje.
Van de rest krijg ik een waarschuwing als ik te hevig ben, en als ik dan niet luister, moet ik het met een veeg tegen m'n snuitje bekopen. Maar dat vind ik niet zo erg. Dan ga ik gewoon elders spelen.
Mijn baasje is een lief en rustig vrouwtje waar ik heel graag bij ben. Ook heb ik nog twee andere "baasjes" ( een mijnheer en een jonger vrouwtje ) waar ik ook heel graag mee speel, wandel, en knuffel. Ik knuffel héél graag.
Wat ik ook héél interessant vind zijn mijn baasje haar kipjes. Zij vindt het echter niet zo leuk dat ik hen achterna zit en probeert mij dit af te leren. Maar die kipjes zijn toch zo'n gekke beestjes!
Misschien ooit zal ik samen met hen rustig in de tuin kunnen vertoeven, maar nu werkt mijn jachtinstinct nog te hard.
Mijn baasje heeft wat vragen en hoopt via deze weg een antwoord te krijgen. Ze heeft hier al wat rondgekeken en het lijkt haar een fijne plek te zijn.
Duss.... Dit ben ik al