Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Woods en Max

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Woods!
Vaste gebruiker
Aantal honden: 1

Woods en Max

Ongelezen bericht door Woods! »

Hallo allemaal,

Ik ben Woods. In het dagelijks leven heet ik Monica. Ik ben getrouwd, heb 2 kinderen en 1 kleinzoon. Hier in huis wonen ook nog 2 katten een baardagaam en sinds kort Max :D
Heel lang wilde ik graag (weer) een hond in huis, maar mijn man zeer beslist niet. En ik legde me daar bij neer. Een hond in huis is iets wat je samen moet willen, ook al zou ik alle zorg voor het dier op me nemen.
En toen werd het kerst......en mijn man en mijn dochter deden heel geheimzinnig.....en ik had niks door.....
Op kerstochtend hebben we traditiegetrouw een kerstontbijt. Daarna gaan we kadootjes uitpakken. Maar toen mijn dochter aankwam, moest ik meteen een heel klein pakje open maken. En daarin zat een naamkokertje. Ik had nog steeds niks door, dacht aan een verwijzing naar "zoek in de schuur" oid, en ik las op het briefje "Max" en mijn adres en mijn telefoonnummer. Ondertussen kwam mijn dochter de kamer binnenlopen met Max :I:

Afbeelding

edit: wat meer over Max.....
Max is een gecastreerd reutje van 2,5 jaar oud. Officieel is hij een boerenfox, maar dan wel een heel erg slanke :wink:
Max is geweldig! :I: Hij heeft vrij veel energie, kan ongelooflijk hard rennen, maar ook heel lekker slapen.
Max is heel goed opgevoed, en als hij niet net te veel prikkels heeft luistert hij perfect. Commando's waar hij mee vertrouwd is zijn: wacht, zit, "ga maar" kom, blijf, naast. Niet alles wordt even zorgvuldig uitgevoerd, maar de wil is er wel :wink: . Hij is sociaal naar andere honden, tenzij ze groot zijn (en Max vind breedte hierin net zo belangrijk als hoogte) dan vind hij ze eng. Wat resulteert in opstaande nekharen, opgetrokken lippen en blaffen. Gelukkig heeft hij (bij mij) al een paar goede ervaringen gehad met grotere honden, ik hoop dat hij zo over zijn angst heen komt. Kleinere honden vind hij geweldig!
Max en ik lopen regelmatig (dwz ten minste om de dag) een lekker stuk in het bos. Dan zie je hem genieten (en mij ook :wink) Heerlijk zijn ding doen, snuffelen en vooral rennen. Liefst net iets verder bij mij vandaan dan ik goed vind, maar ik merk dat Max wel echt mij in de gaten blijft houden.
Kortom: ik ben verlieft :I:
Laatst gewijzigd door Woods! op 19 jan 2015 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik verkies de fouten van enthousiasme boven de kennis van wijsheid.
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Re: Woods en Max

Ongelezen bericht door LongFields »

Welkom hier, wat een geweldig kerstkado heb je gehad zeg! Vertel eens wat meer over Max?
katerke
Zeer actief
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door katerke »

welkom

Wat een leuk kerstkado heb je gekregen.
Woods!
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Woods! »

LongFields schreef:Welkom hier, wat een geweldig kerstkado heb je gehad zeg! Vertel eens wat meer over Max?
Ik heb mijn eerste berichtje wat aangepast, zo staat het mooi bij elkaar.
Ik verkies de fouten van enthousiasme boven de kennis van wijsheid.
Thomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever

Ongelezen bericht door Thomas »

Welkom. Wat een leuk verhaaltje. Je hebt er echt een maatje aan lees ik!
Afbeelding
Pino2012
Actief

Ongelezen bericht door Pino2012 »

Ahh wat leuk! Dat zal Max ook zeker vinden!
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”