Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Limburg vooruit

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
limburg vooruit
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Welsh corgi
Aantal honden: 1

Limburg vooruit

Ongelezen bericht door limburg vooruit »

Hey, ik ben Glenn. Ik ben van het bouwjaar '83, ben getrouwd en heb een zoontje van bijna 2 jaar.

Ik heb 1 hond (franse basset) die Igor heet en intussen bijna 8 jaar is. Hij is nog vrij fit maar je merkt dat de jaren op zijn teller beginnen door te wegen.

Verder sta ik absoluut zot van de mastiff, tot grote ergenis van vrouwlief die hem zo'n 60 kilo te zwaar vind. Maar ooit komt hij/zij er toch denk ik.

Waarschijnlijk nadat igor er niet meer is (en ik hoop dat hij nog lang blijft), en de zoon iets ouder en weerbaarder is.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Re: Limburg vooruit

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Je vrouw heeft geen flikker te vertellen dus.?
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
limburg vooruit
Vaste gebruiker

bouvierpoedel schreef:Je vrouw heeft geen flikker te vertellen dus.?
Euhm, alles. Ik heb geen flikker te zeggen anders was hij/zij er al geweest. Laat ons zeggen dat mijn vrouw mij weinig kan ontzeggen als ze eenmaal door heeft dat het geen bevlieging is. En dat is wederzijds, ander blijf je niet bij elkaar. Ik heb ook duidelijk gezegd dat ik denk dat hij er ooit wel komt, zeker ben ik nooit. Als ik merk dat ze het echt niet wil komt er geen mastiff.
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

Gewoon een keer een grote logé hond regelen. Mijn vriend vond een tweede hond geen goed idee dus ik regel een opvanghondje. En nu is hij wildenthousiast dus die tweede permanente hond komt er ook wel :engel:
Stap voor stap. Grote honden zijn vaak rustiger ook dan die kleintjes. Maar Mastiffs kwijlen wel veel :schrik:
Wil je voor de Engelse gaan?

Welkom trouwens :D
limburg vooruit
Vaste gebruiker

Bedankt!!
Manu schreef:Wil je voor de Engelse gaan?
Ja, de bullmastiff is ook al mooi maar de Engelse is gewoon massief. Ken er eentje van 105 kilo, en die is nog net niet volwassen! Gewoon zalig.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

limburg vooruit schreef:Bedankt!!
Manu schreef:Wil je voor de Engelse gaan?
Ja, de bullmastiff is ook al mooi maar de Engelse is gewoon massief. Ken er eentje van 105 kilo, en die is nog net niet volwassen! Gewoon zalig.
Heb je ook een flinke zak geld voor de DA , ras is zo ongezond als de neten.Vrienden hebben er 1 die voor het eerste jaar al een kapitaal uitgegeven hebben naast de emmers voer en aanschaf.Zo'n uit zijn klieten gefokt ras leeft ook niet erg lang.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
limburg vooruit
Vaste gebruiker

Ik ken ook mensen die er 1 hebben, die gaan 1x per jaar naar de dierenarts. En de fokker waar hij vandaan komt laat ook 1x per jaar de dierenarts komen. Behalve als er een teef drachtig is, dan komt de dierenarts meer.

Heb nu een basset, die heeft mij op zijn 8 jaar al meer gekost dan mijn andere 4 honden samen, en heb er 2 gehad met kanker. En dat kost ook geld.

Welk ras is nog wel gezond? Mijn vrouw heeft in haar kinderjaren duitse doggen gehad. 1 werd 6 maand en de andere is bijna 11 jaar geworden.

Maar dat het een ras is dat geld kost weet ik, je mag tellen op een kilo vor per dag. Dat zijn 2 zakken Royal canin per maand. Dus ik weet wat hij kost, en dat is ook de reden dat hij niet nu al komt.
Cindy52
Zeer actief
Mijn ras(sen): mastin espagnol

Ongelezen bericht door Cindy52 »

Welkom op het forum, ik vind het ook een schitterend ras
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!
Afbeelding
JBK

Ongelezen bericht door JBK »

Het ras is niet zo ongezond als de neten, maar het is een groot ras en ze worden in het algemeen niet heel oud omdat ze eerder op zijn.
Hoewel ik er een aantal ken van 10+.

Ik snap je voorliefde volledig trouwens :wink:
Le Grand
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendéen

Ongelezen bericht door Le Grand »

Welkom, wat voor Franse Basset heb je?
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”