Hallo ik ben Dennis uit noord-holland en heb 1 rottweiler mix en 1 vol rottweilertje.
Ik kom op dit forum omdat het rottweilertje nogal wat aandacht vraagt en ik hier wat raad hoop te vinden.
Om ff kort uit te leggen:
Ze is inmiddels 13 maanden en vrij klein met een kilo of 30 waarschijnlijk omdat ze vanaf een maand of 6 achterstand opliep door flinke maag en darm problemen.
Sinds een maand of 4 ben ik tegen het advies in van de dierenarts overgestapt op vers vlees en nu is dat eindelijk over en spuugt ze nog zelden en is de ontlasting redelijk vast.
Al die tijd dat ze ziek was is ze altijd blij opgewekt en zeer actief gebleven.
Nu denken jullie vast nou voor mekaar toch..
Afgelopen zondag ochtend liep ik zoals meerdere keren in de week doe in het plaatselijke bos bij ons het was nog rustig maar ze speelde met haar grote zus en een paar passerende honden.
Ik zei net tegen een andere honden bezitter ja ze is een beetje druk en plots begon ze te waggelen en keek alleen nog recht voor der uit en reageerde niet meer op mij.
Met een beetje hulp kon ze nog net blijven staan maar dat was het dan ook wel ook was haar tong erg donker van kleur
Uiteraard heb ik haar meteen opgepakt en naar de dierenarts gegaan.
Ondertussen werd ze wel wakker maar de dierenarts meette nog een temperatuur van ruim 41 graden.
Het was natuurlijk niet warm en ze was niet drukker als normaal en we waren pas halverwege ons rondje.
Na een prikkie zakte de temperatuur weer vrij snel maar was ze de hele dag flink tam.
Nu begon de dierenarts over epilepsie maar ik kan zelf de link met de koorts niet vinden.
Inmiddels is ze trouwens weer helemaal de ouwe.
Hoop hier dus goed advies te vinden.
Bedenk me net dat dit misschien de verkeerde rubriek is...
Dennis
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wij stellen ons ook ff voor
Moderator: moderatorteam
-
denniscckw
-
denniscckw
Re: wij stellen ons ook ff voor
Zeg bedankt voor de belangstellende reacties, voor de moderator verwijder me aub heel gauw van dit forum!
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
- Aantal honden: 2
Welkom!
Zou even een nieuw topic openen in het goede forum inderdaad, dan krijg je wel reacties.
En niet zo snel op de teentjes getrapt zijn
Zou even een nieuw topic openen in het goede forum inderdaad, dan krijg je wel reacties.
En niet zo snel op de teentjes getrapt zijn
- Yara
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- Aantal honden: 2
Welkom hier!
Dat zal wel schrikken geweest zijn. Ik heb zoiets nog nooit met een hond meegemaakt gelukkig. Maar inderdaad kun je beter even een apart topic openen daarover. De voorstel topics worden meestal niet gelezen.
Dat zal wel schrikken geweest zijn. Ik heb zoiets nog nooit met een hond meegemaakt gelukkig. Maar inderdaad kun je beter even een apart topic openen daarover. De voorstel topics worden meestal niet gelezen.

- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Welkom! Ik zou gewoon even geduldig wachten tot je toegelaten bent tot de rest van het forum. Dan krijg je vast en zeker ook antwoord op je vragen. 
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Als je je aanmeldt bij de vaste gebruikers krijg je toegang tot de rest van het forum en kan je je vraag in de juiste rubriek stellen. Dit is bedoeld om je voor te stellen en wordt niet zo vaak gelezen
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... =5&t=30911
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... =5&t=30911