Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wij zijn Mathijs & Ella en hebben samen sinds een week of 3 een reu mops pup van bijna 5 maanden. Helaas had hij een dag of twee na plaatsing bij ons kennelhoest opgelopen. Hier zal ik verder nog op ingaan in een ander topic want heb een aantal vraagjes wat kennelhoest en garantie betreft. Het lijkt mij leuk om onderdeel uit te mogen maken van het forum waar ik meer kennis hoop op te doen over opvoeding en wat algemene handige tips. Jullie zullen me hier vaker zien, als lurker of poster; we zullen het zien.
Wij zijn Mathijs & Ella en hebben samen sinds een week of 3 een reu mops pup van bijna 5 maanden. Helaas had hij een dag of twee na plaatsing bij ons kennelhoest opgelopen. Hier zal ik verder nog op ingaan in een ander topic want heb een aantal vraagjes wat kennelhoest en garantie betreft. Het lijkt mij leuk om onderdeel uit te mogen maken van het forum waar ik meer kennis hoop op te doen over opvoeding en wat algemene handige tips. Jullie zullen me hier vaker zien, als lurker of poster; we zullen het zien.
Ik heb een koopovereenkomst met de fokker waarin staat dat als door middel van veterinair onderzoek blijkt dat de pup aan een ziekte, gebrek of afwijking lijdt dat reeds bestond of te herleiden is tot voor het aangaan van de koopovereenkomst waardoor de pup blijvend ongeschikt is voor normaal gebruik, dan heeft de koper het recht op een nieuwe pup mits hij onverwijld in elk geval binnen twee dagen na ontdekking daartoe de wens aan de verkoper te kennen geeft door middel van een aangetekend schrijven. De verkoper is in dat geval verplicht een andere pup uit het nest of volgend nest te geven of indien dat niet mogelijk is restitutie van de koopprijs. Deze garantie is geldig tot maximaal zes maanden na datum van aankoop.
Boomer heeft binnen een dag of twee na plaatsing bij ons kennelhoest gekregen en vroeg me af of ik de kosten of een deel ervan kan verhalen op de fokker.
Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!