Ik volg de opleiding VWO en zit nu in mijn examenjaar. Tevens volg ik momenteel de opleiding tot hondentrimster aan de Ondernemersschool. Na het behalen van mijn VWO-diploma zou ik graag naar Utrecht willen om daar de opleiding diergeneeskunde te gaan doen.
Ik ben de trotse eigenaar van een Glen Imaal terriër genaamd Bobby, die al ruim 11 jaar aan mijn zijde loopt.
Tevens ben ik vast stagiair bij Dierenkliniek 't Ossehoofd en loop hier elke vakantie een aantal dagen stage, mits ik het niet te druk heb. Tijdens mijn stages leer ik ontzettend veel over honden en andere huisdieren.
Ook ben ik werkzaam bij Intratuin Heerhugowaard. Hier ben ik drie tot vier dagen in de week te vinden op de dierenafdeling, waar ik mensen advies geef over allerlei aspecten van het hebben van huisdieren.
Mijn interesse voor dieren (met name honden) is er al sinds mijn eerste levensjaar en die interesse is er nog steeds.
Ik besloot vijf jaar geleden om mijn eigen hondje eens te trimmen en toen het eindresultaat er leuk uitzag, dacht ik: "Goh, dit is eigenlijk wel een hele leuke manier om een zakcentje te verdienen." Zo begon ik op mijn twaalfde de honden van de buren en familieleden te trimmen. Mijn interesse groeide met de dag en mijn ervaring ook. Na ruim vijf jaar trimmen heb ik al flink wat vakkennis over de verschillende soorten vachten en behandelmethoden opgedaan.
Mijn kleine hobby hondentrimsalon loopt nu al iets meer dan twee jaar en ben langzamerhand bezig om mijn bedrijfje uit te breiden.
Het werken met honden is natuurlijk ontzettend leuk en variërend, inmiddels heb ik al een ruim aantal vaste klanten die keer op keer tevreden vertrekken met een blije hond aan de lijn.
Als jullie nog nieuwsgierig zijn naar mij schroom niet om me een berichtje te sturen, dan kan ik u doorverwijzen naar mijn website.
Groetjes Roos